معرفی سایت آموزش عکاسی موسسه آموزش عالی آرمان

معرفی سایت آموزش عکاسی موسسه آموزش عالی آرمان

سایت آموزش عکاسی آرمان

سایت آموزش عکاسی : یکی از راه های ماندگار کردن خاطرات شیرین زندگی عکس گرفتن و ثبت آن ها برای همیشه می باشد. به کمک عکاسی می توانیم زمان را در یک برهه خاص متوقف کرده و همیشه آن را به یاد داشته باشیم. در گذشته این کار با سختی های خاص خود همراه بود.

از آن جایی که بسیاری از افراد دوربینی جهت ثبت لحظات دلخواه خود نداشتند امکان ذخیره خاطرات دل نشین زیادی را از دست می دادند. همچنین هیچ شخصی به فکر ادامه دادن عکاسی و تبدیل شدن به یک عکاس ماهر نبود چراکه در آن زمان بازار کار مشخص و حتی آموزشگاه و یا سایت آموزش عکاسی معتبری نیز وجود نداشت.

دوره عکاسی

با این وجود امروزه که هنر عکاسی به یکی از مشاغل پردرآمد در جامعه تبدیل شده است، عده زیادی درصدد یادگیری آن می باشند؛ در نتیجه موسسات و آموزشگاه های بسیاری در سراسر کشور به وجود آمده اند تا عکاسی را به صورت اصولی و کامل به علاقه مندان آموزش دهند. اما به دلیل زیاد بودن این آموزشگاه ها بسیاری از افراد در انتخاب آن ها دچار سردرگمی می شوند.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم یک سایت آموزش عکاسی با سابقه درخشان و اساتید مجرب را به شما معرفی نماییم. بنابراین اگر به این موضوع علاقه مندید تا پایان این بخش همراه ما باشید.

موسسه آموزشی آرمان و دوره های آموزشی غیر حضوری

موسسه آموزشی آرمان با سال ها تجربه( شروع فعالیت از سال 1386) سابقه بسیار درخشانی در آموزش عکاسی به صورت حرفه ای دارد. سالانه عده زیادی از علاقه مندان به هنر عکاسی از این موسسه فارغ التحصیل شده و متناسب با گرایش خود وارد بازار کار می شوند.

با این وجود به دلیل حاکم شدن ویروس کرونا بر کشور عده زیادی از افراد توانایی شرکت حضوری در دوره ها را ندارند به همین دلیل قید یادگیری هنری که به آن علاقه دارند را می زنند؛ اما خوب است بدانید موسسه و سایت آموزش عکاسی آرمان با تهیه دوره های آموزش عکاسی غیرحضوری این امکان را برای علاقه مندان فراهم کرده است تا بدون نیاز به حضور فیزیکی، به یادگیری این هنر جذاب بپردازند.

مطلب پیشنهادی: آیا فیلم آموزش عکاسی حرفه ای میتواند جایگزین کلاس های حضوری شود؟

دوره آموزش عکاسی غیر حضوری برای چه کسانی مناسب است؟

در جهان دو واژه عکاس حرفه ای و عکاس آماتور وجود دارد. عکاس حرفه ای معمولا به کسی گفته می شود که پیشینه اصلی و منبع درآمدش عکاسی است؛ اما عکاس آماتور شخصی است که شغل اصلی او عکاسی نیست اما مهارت فوق العاده ای در عکاسی دارد و بسیاری از هنرشناسان و منتقدان عکاسی او را تحسین می کنند.

با این تعریف می توان گفت هر شخصی که علاقمند به عکاسی است با هر هدف و هر نگاهی که به دنیای اطراف دارد می تواند در این دوره آموزشی آموزشگاه های عکاسی شرکت کند. عکاسان حرفه ای و آماتور هر دو یک نقطه شروع مشترک دارند و آن زمانی است که تصمیم می گیرند برای علاقه خود سرمایه گذاری کنند.

مزایای شرکت در دوره های غیر حضوری

هنگامی که صحبت از آموزش های غیرحضوری به میان می آید. عده زیادی شروع به مقایسه آن با آموزش حضوری می کنند. طبیعی است که این دو روش تفاوت هایی با یکدیگر دارند. اما نمی توان این تفاوت ها را دلیلی بر مناسب و یا نامناسب بودن آن ها دانست.

با این وجود همانطور که گفته شد. به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوره های غیر حضوری از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.تنها مشکلی که وجود دارد این است .که سایت هایی که این دوره ها را ارائه می دهند بسیار کم می باشند. خوشبختانه موسسه آرمان با کمک اساتید مجرب و تراز اول خود توانسته است دوره ای را تهیه کند که علاقه مندان به صورت غیر حضوری به یادگیری این هنر بپردازند. در زیر به برخی مزایای دوره های غیر حضوری موسسه آموزشی آرمان می پردازیم.

صرفه جویی در زمان

رفت و آمد به موسسه مطمئنا زمان زیادی را از شما تلف خواهد کرد؛ به خصوص اگر محل زندگی شما از محل آموزش فاصله زیادی داشته باشد، مجبور خواهید بود ساعت های زیادی را در راه رفت و برگشت از آموزشگاه باشید.

این موضوع زمانی سخت تر می شود که ساعت کلاس شما در ظهر باشد، در این صورت شاید برای شرکت در یک جلسه آموزشی مجبور باشید. از تمامی کارهای آن روزتان صرف نظر کنید. بنابراین با تهیه دوره های آموزش عکاسی به صورت غیر حضوری در زمان خود تا اندازه زیادی صرفه جویی خواهید نمود.

صرفه جویی در هزینه

موضوع دیگری که باعث برتری دوره های غیر حضوری عکاسی نسبت به دوره های حضوری می شود. هزینه پایین آن ها می باشد. بنابراین بسیاری افراد ترجیح می دهند. با صرفه جویی در هزینه های خود با تهیه دوره های غیرحضوری اقدام به خرج کردن. باقی مانده پول خود برای مواردی مهم تر مانند تهیه دوربین با کیفیت نمایند. در این صورت علاوه بر یادگیری عکاسی توانسته اند. دوربین خود را ارتقا داده و یا حتی دوربین جدیدی تهیه کنند. و با امکانات بهتری عکاسی را ادامه دهند.

حفظ سلامتی

حفظ سلامتی به ویژه در این دوران به دلیل وجود کرونا بیش از پیش اهمیت دارد. در شرایطی که مردم تا حد امکان از خارج شدن از خانه خود پرهیز می کنند، نمی توان انتظار داشت کلاس های آموزش عکاسی مانند پیش مورد استقبال قرار گیرد.

به همین دلیل حتی اگر از سایر مزایای ذکر شده در رابطه با دوره های غیر حضوری بپرهیزیم به هیچ وجه نمی توانیم از این مورد بدون توجه عبور کنیم. بنابراین یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه افراد بیشتری جذب دوره های آموزشی غیر حضوری سایت عکاسی آرمان می شوند، شرایط کنونی جامعه و البته شیوع ویروس کرونا است.

مدرک پایان دوره معتبر

هنگامی که اقدام به خرید دوره های آموزشی در سایت عکاسی می کنید باید از مدارکی که در پایان به شما ارائه می دهند و میزان اعتبار آن به خوبی آگاه باشید. موسسه آموزشی آرمان به فارغ التحصیلان خود مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را ارائه می دهد.

از جمله مزایای این مدرک می توان به معتبر بودن آن در سراسر جهان اشاره کرد. بنابراین اگر قصد مهاجرت را داشته باشید می توانید مدرک دریافتی خود را ترجمه کرده و در کشور مقصد نیز برای یافتن شغلی مناسب از آن استفاده نمایید.

قابلیت مرور و تکرار زیاد

از دیگر مزایای شرکت در دوره های غیر حضوری می توان به قابلیت مرور و تکرار زیاد اشاره نمود. این مزیت به شما کمک خواهد کرد تا در صورتی که مبحثی برای شما مبهم باشد مجددا دوره آموزشی مرتبط را مشاهده کرده تا در نهایت ابهامتان برطرف گردد. لازم به ذکر است این کار را می توانید به دفعات زیاد برای تمامی مباحث انجام دهید.

سرعت یادگیری در دوره غیر حضوری

در دوره های حضوری که در آموزشگاه های عکاسی برگزار می شود، خیلی از موارد دست به دست هم می دهند تا تمرکز شما را به هم بریزند. این مورد می تواند سر و صدای بیرون از کلاس یا پرسیدن سوال نابجای یکی از همکلاسی هایتان باشد.

خوبی دوره های غیر حضوری این است که همه چیز حساب شده و دقیق است. شما می توانید یک مکانی را برای خود در نظر بگیرید که در آن ساعات کلاسی آرامش و تمرکز کافی را داشته باشید. به این شکل تمرکزتان هم عمیق تر می شود و مباحث را زودتر یاد می گیرید؛ و دیگر از سر و صداهای داخل آموزشگاه عکاسی راحتید.

تشکیل گروه های آنلاین با دیگران

در دوره های حضوری که در آموزشگاه های عکاسی برگزار می شود شما تنها با همکلاسی های خود می توانید در ارتباط باشید؛ اما در دوره های غیر حضوری که در سایت آموزش عکاسی آرمان برگزار می شود شما می توانید با افرادی از سراسر کشور و افراد علاقمند در خارج از کشور هم همکلاس شوید. می توانید با تشکیل گروه های آنلاین، در کنار هم به تبادل اطلاعات بپردازید و یا از مهارت های آنها برای پیدا کردن ایده استفاده کنید.

دوره عکاسی

سر فصل های دوره غیر حضوری سایت آموزش عکاسی آرمان چیست؟

سرفصل های آموزش عکاسی غیرحضوری آرمان

سر فصل ها نقش بسیار مهمی در یادگیری شرکت کننده دارند. در حقیقت این سر فصل ها به شخص این امکان را می دهند تا پیش از تهیه پکیج آموزش عکاسی بیشتر با مباحث درسی آشنا شود. سایت آموزش عکاسی آرمان نیز جهت آشنایی شرکت کنندگان. خود لیستی از سر فصل های آموزش داده شده. در دوره های غیر حضوری عکاسی ارائه کرده است که در زیر آن ها را مشاهده می کنید.

  • آموزش مبانی هنر های تصویری
  • آشنایی با دوربین دیجیتال
  • تاریخچه عکاسی
  • نورپردازی در عکاسی
  • عکاسی در نور کم
  • ادیت و آماده سازی عکس

برخی از سوالاتی که پیش از ثبت نام دوره غیر حضوری شاید برایتان پیش بیاید

آیا برای شرکت در دوره غیرحضوری عکاسی پیش نیازی لازم است؟

خیر. نیازی نیست. آموزشگاه عکاسی آرمان فرض می کند که شما هیچ پیش زمینه ای در ارتباط با عکاسی ندارید.

آیا پس از پایان این دوره، امکان ورود به بازار کار وجود دارد؟

هدف ما در آموزش این دوره، ورود به بازار کار می باشد. یعنی این دوره برای بازار کار تدوین شده. و در آن نحوه جذب شدن به بازار کار نیز در طول دوره تدیس خواهد شد.

آیا برای هنرجویان شهرستانی هم آموزش دارید؟

بله. موسسه یا سایت آموزش عکاسی آرمان برای هنرجویان شهرستانی هم دوره های آموزش غیر حضوری را دارد. یعنی فرقی ندارد که شما در چه مکانی هستید.تنها با ثبت نام می توانید. از راه دور با همان کیفیت دوره های حضوری دوره هایی را که دوست دارید. را بگذرانید و در آخر هم مدرک معتبر و قابل ترجمه را دریافت کنید.

جمع بندی

یادگیری عکاسی و در نتیجه کسب درآمد از آن نیازمند پارامترهای زیادی است. علاوه بر داشتن تجهیزات و تمرین کافی یکی از مهم ترین نکات در یادگیری، آموزش مناسب است. با توجه به شرایط کنونی و عدم امکان شرکت در دوره های حضوری( برای برخی افراد). دوره های غیر حضوری از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار می باشند.

به همین دلیل شرکت در دوره های غیر حضوری موسسه. و سایت عکاسی آرمان که پس از پایان دوره به فارغ التحصیلان .خود مدرک معتبر با قابلیت ترجمه ارائه می دهد. و همچنین در طول دوره به پشتیبانی و رفع اشکال شرکت کنندگان می پردازد. برای هنرجویان و علاقه مندان به هنر عکاسی بسیار مفید می باشد.

علاوه بر دوره آموزش عکاسی غیر حضوری در آموزشگاه عکاسی آرمان شما می توانید. در دیگر دوره ها بر اساس علایق خود شرکت کنید. این دوره ها شامل: دوره جامع عکاسی، دوره عکاسی پرتره، دوره عکاسی تبلیغات صنعتی و غیره هستند.

همچنین اگر به تدوین فیلم و ساخت تیزر تبلیغاتی علاقه دارید. می توانید در کلاس آموزش تدوین فیلم و ساخت تیزر تبلیغاتی ارمان شرکت کنید.

ممنون از اینکه تا پایان این مقاله با موضوع اثرات فوق العاده شرکت. در دوره های غیر حضوری سایت آموزش عکاسی آرمان همراه ما بودید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 دیدگاه ثبت شده است.