مدیریت دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ(Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی قرار می‌گیرد.

 با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد، بازاریابی دیجیتال شامل همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر فضای مجازی (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ضرورت دیجیتال مارکتینگ :

اگر نگاهی به آمارهای مربوط به کاربران اینترنت به ویژه شبکه‌های اجتماعی بیاندازیم، متوجه اهمیت حضور در فضای دیجیتال برای کسب و کارها خواهیم شد. بی شک می توان به این واقعیت اعتراف نمود که در حال حاضر اکثر کسب و کارها نیازمند بازاریابی محصولات و خدمات خود در فضای دیجیتال می باشند. این مهم معمولا در یک کسب و کار توسط یک دیجیتال مارکتر انجام می گردد. در واقع این دیجیتال مارکتر یا بازاریابی دیجیتال است که می تواند تشخیص دهد که چطور باید در فضای دیجیتال حضور داشت و چگونه از این فضا بیشترین استفاده را نمود.

موقعیت شغلی دیجیتال مارکتر کم کم به عنوان جز جدانشدنی سازمان درآمده و افرادی که در این زمینه خبره باشند، از سطح درآمدی بسیار بالایی برخوردار هستند.

  پس از این دوره یاد خواهید گرفت:

  •  طراحی استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ
  •   مدیریت تیم دیجیتال مارکتینگ و ارزیابی عملکرد آن
  •   کار با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  •   طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
  •   برند سازی در فضای دیجیتال
  •   تحلیل  فعالیت های بازاریابی انجام شده 
  •   انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب و نحوه فعالیت حرفه‌ای در آنها

  مخاطبان دوره دیجیتال مارکتینگ :

  • صاحبان کسب و کارها
  • مدیران سایتها
  • مدیران بازاریابی
  • علاقه مندان ورود به صنعت بازاریابی دیجیتال

در همین راستا موسسه آموزش عالی آرمان بر آن شد تا دوره‌ جامع مدیریت دیجیتال مارکتینگ را با سرفصل‌های مرتبط با فضای کسب و کار ایران، توسط اساتید حرفه‌ای و با  تجربه خود، برگزار نماید تا سهمی در پیشرفت کسب‌وکار شما عزیزان داشته باشد.

 

سرفصلهای درسی مدیریت بازاریابی دیجیتال

ردیف

نام درس

تعداد ساعت

۱

اصول و مبانی مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ

۳۲

۲

 برندسازی دیجیتال

۱۶

۳

راه اندازی وبسایت با وردپرس ۸

۴

 بازاریابی محتوایی  Content Marketing ۸

۵

بازاریابی ایمیلی

۱۶

۶

 بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو SEO

۸

۷

بازاریابی ویدئویی

۱۶

۸

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

۱۶

۹

ابزارهای تحلیل وبسایت

۱۲

۱۰

 تدوین کمپین های بازاریابی دیجیتال

۸

جمع ساعت

۱۴۰

خاطرنشان می شود در انتهای دوره مدرک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری با امکان تایید و ترجمه قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ویژه متقاضیان مهاجرت اعطا می گردد.