پکیج آموزش حرفه ای عکاسی –بسته‌های آموزش غیرحضوری

پکیج آموزش حرفه ای عکاسی –بسته‌های آموزش غیرحضوری

مقدمه

این روزها هنر عکاسی تبدیل به یک صنعت پول‌ساز شده و بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند از این راه کسب درآمد کنند برای یادگیری به کلاس‌های عکاسی می‌روند. موسسه عالی آموزشی آرمان پس از اینکه کلاس‌های حرفه‌ای آن مورد استقبال هنرجویان زیادی قرار گرفت اقدام به ارائه بسته‌های آموزشی کرده تا افراد در ساسر کشور بتوانند از این بسته‌ها نهایت بهره را ببرند. پکیج آموزش حرفه ای عکاسی برای افرادی مناسب است که به دلیل مشغله فراوان فرصت حضور در کلاس‌های حضوری را ندارند.

دوره عکاسی

پکیج عکاسی

این پکیج آموزشی در قالب چند ویدئو بوده که در آن به تمامی سرفصل‌های عکاسی نظیر نورپردازی، ادیت و آماده‌سازی عکس، کار با دوربین‌های دیجیتال و تاریخچه عکاسی اختصاص داده شده است. در کنار این سرفصل‌ها، هنرجویان با سایر آموزه‌های عکاسی مانند دیافراگم، فتوشاپ، عکاسی در شب و غیره نیز آشنا خواهند شد.

آشنایی با دوره‌های غیر حضوری عکاسی در موسسه آرمان

همانطور که گفتیم موسسه آرمان برای افرادی که به دلایل مختلف نظیر دوری مسیر، مشغله کاری و غیره فرصت شرکت در کلاس‌‌ها را ندارند، بسته‌هایی را در قالب پکیج آموزش حرفه ای عکاسی در نظر گرفته تا تمامی افراد بتوانند از این فرصت برای یادگیری مفاهیم پایه عکاسی استفاده کنند. اگر به دنبال این هستید که درکمترین زمان ممکن تمامی سرفصل‌ها و مفاهیم پایه عکاسی را بیاموزید، می‌توانید با سفارش این بسته‌ها ظرف چند روز به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید. تمام دوره‌های عکاسی در موسسه آرمان چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری توسط اساتید حرفه‌ای برگزار شده و تمام سرفصل‌ها مطابق با اصول سازمان فنی و حرفه‌ای کشور می‌باشد.

جالب است بدانید پس از اینکه کلاس‌های حضوری یا غیر حضوری را در موسسه آرمان پشت سر گذاشتید، از شما یک آزمون عکاسی که مطابق با استانداردهای روز بین المللی است، گرفته می‌شود. شاید برخی تصور کنند که بسته‌های آموزشی موسسه آرمان مطابق با استانداردها نباشد، اما باید بدانید که تمام سرفصل‌ها و مطالبی که در ویدئوهای آموزشی تدریس می‌شوند از زیر زربین سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گذر کرده و دارای کیفیت بی‌نظیر می‌باشد.

اشنایی با پکیج غیرحضوری ارمان

آشنایی با سرفصل‌های پکیج آموزش حرفه ای عکاسی آرمان

در داخل بسته‌های آموزشی آرمان تمامی سرفصل‌های عکاسی مطابق با استانداردهای روز عکاسی تدریس می‌شوند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

آموزش مبانی هنرهای تصویری

در این سرفصل، افراد با عناصر و کیفیت نیروهای بصری آشنا شده که یک بخش آن مربوط به مهارت‌های انتزاعی و بخش دیگر مربوط به تجربه و ممارست اختصاص دارد. در بخش مهارت‌های انتزاعی افراد با مفهوم رنگ، سطح، نقطه، خط، روشنی در عکاسی آشنا شده و در بخش تجربه، مهارت‌هایی نظیر تناسب، تعادل، هماهنگی و کنتراست در عکاسی یاد می‌گیرند.

آشنایی با دوربین دیجیتال

یکی از سرفصل‌هایی که در پکیج آموزش حرفه ای عکاسی آرمان یاد می‌گیرید، آشنایی با اجزا و نحوه کارکرد دوربین‌های دیجیتال است. در این سر فصل افراد از مقدار پیکسل‌های عکس در این دوربین‌ها، سنسور نوری، نحوه کار با دوربین و اجزای تشکیل دهنده آن مطلع می‌شوند. همچنین بسیاری از نکات ریز و درشت دوربین‌های دیجیتال توسط مدرسان حرفه‌ای در این بسته‌ها تدریس می‌شوند.

تاریخچه عکاسی

در این بخش همانطور که از نام آن پیداست، افراد با گذشته و تاریخچه عکاسی آشنا شده و از سیر تکاملی عکاسی در طول سالیان گذشته مطلع می‌شوند. تاریخچه عکاسی بسیار جذاب بوده و برای تبدیل شدن به یک عکاس حرفه‌ای باید با سیر تکاملی دوربین‌های عکاسی آشنا شویم.

نورپردازی در عکاسی

شاید به جرات بتوان گفت مهمترین بخش از هنر عکاسی، نورپردازی باشد. اگر نورپردازی به خوبی صورت نگیرد حتی اگر بهترین سوژه‌ها را برای عکاسی انتخاب کنیم، هرگز کیفیت عکس‌ها خوب نخواهند شد. افراد در این سرفصل با انواع نورپردازی در عکاسی آشنا شده و نحوه نورپردازی در انواع گرایش‌ها را یاد می‌گیرند. همانطور که گفتیم نورپردازی یکی از مهمترین بخش‌های عکاسی بوده و یادگیری آن در عکاسی بسیار مهم است.

عکاسی در نور کم

یکی دیگر از سرفصل‌های پکیج آموزش حرفه ای عکاسی آرمان نحوه عکاسی در نور کم است. در این سرفصل‌ تمام ترفندهایی که در عکاسی شب باید رعایت کرد توسط مدرسان حرفه‌ای تدریس می‌شود. به طور مثال، بازی با ترکیب دیافراگم، شاتر و سوژه به شما آموزش داده می‌شود تا بهترین زمان ممکن را برای فشردن دکمه شاتر انتخاب کنید. همچنین، نحوه فوکوس کردن لنز دوربین در نور کم یک فاکتور مهم در عکاسی است به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

ادیت و آماده‌سازی عکس

ادیت و آماده‌سازی عکس یکی از سرفصل‌های مهمی است که هر عکاس باید کمی با آن آشنا باشد تا به راحتی عکس‌های خود را ادیت کند. در این سرفصل مدرسان حرفه‌ای طبق استانداردهای روز بین المللی مطالبی مفید در اختیار افراد گذاشته و تمام نکات ریز و درشت ادیت عکس را در یک ویدئو جداگانه آموزش می‌دهند.

مزایای استفاده از پکیج آموزش حرفه ای عکاسی آرمان

مهمترین مزیتی که بسته‌های آموزشی آرمان دارد این است که تمام افراد در سراسر کشور می‌توانند با خرید آن با سرفصل‌های عکاسی آشنا شوند. معمولا، اغلب افرادی که قصد یادگیری عکاسی را دارند در شهرهای توریستی کشور نظیر اصفهان و شیراز سکونت دارند. به همین دلیل فرصت شرکت در کلاس‌های حضوری موسسه آرمان را از دست می‌دهند. اما، این موسسه با عرضه بسته‌های آموزشی با کیفیت توانسته رضایت افراد را جلب کرده و بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه دهد. یکی دیگر از بهترین مزیت‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد، امکان حضور در آزمون نهایی پس از خرید این بسته‌ها می‌باشد. موسسه آرمان با برگزاری آزمون‌های جامع عکاسی به افرادی که موفق به دریافت نمره ممتاز شوند، مدرک عکاسی تقدیم می‌کند.

همچنین، افرادی که به دلیل مشغله‌های فراوان فرصت شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند با خرید این بسته‌ها به راحتی می‌توانند سرفصل‌های عکاسی را بیاموزند. لازم به ذکر است موسسه آرمان دارای تمامی مجوزهای رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بوده و تمام سرفصل‌هایی که در کلاس‌های این موسسه تدریس می‌شوند مطابق با مطالب دانشگاهی و تئوری‌های روز بین المللی است.

پکیج آموزش حرفه ای عکاسی

دوره عکاسی

سخن پایانی

در این مطلب از موسسه آموزش عالی آرمان به ویژگی‌های بی‌نظیر پکیج آموزش حرفه ای عکاسی آرمان اشاره کرده و تمام سرفصل‌هایی که در این بسته‌ها تدریس می‌شوند را به شما معرفی کردیم. اگر قصد یادگیری عکاسی دارید ولی فرصت شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارید، می‌توانید با خرید بسته‌های آموزشی عکاسی اقدام به یادگیری کنید. ویژگی این بسته‌ها این است که هربار مطلبی را فراموش کردید، به راحتی  با دیدن مجدد بسته‌ها، مطالب را به یاد آورید. بسیاری از افرادی که این بسته‌ها را خریداری کرده‌اند اکنون در حال گرفتن عکس‌های حرفه‌ای بوده و پولی خوبی از این را در می‌آورند. اگر به دنبال یادگیری عکاسی هستید با خرید پکیج آموزش حرفه ای عکاسی آرمان می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید.

به این محصول امتیاز دهید

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.