آشنایی با هنر پرطرفدار فلویدآرت

آشنایی با هنر پرطرفدار فلویدآرت

فلوید آرت چیست:

کارگاه تلفیق رنگ و رزین فلوید آرت در واقع به معنای خلق شاهکارهای آبستره (انتزاعی) که با رها کردن رنگها در روی یک سطح اتفاق می افتد.  

در واقع فلویدآرت قابل استفاده بر روی تمامی سطوح است . از قبیل  : میز، کانتر آشپزخانه ، ظروف ، بوم نقاشی و متریال هایی مانند چوب ، فلز ، سنگ و پارچه  می باشد.

در این هنر، از رنگهای آکریلیک مایع برای خلق نقاشی های منحصربفرد استفاده میشود. به دلیل روشهای مختلف ترکیب رنگهای آکریلیک با یکدیگر، راهکارهای خلاقانه بیشماری نیز برای نقاشی به این روش وجوددارد.

شروع کار در این هنر چندان سخت نیست. و این، کارگاه تلفیق رنگ و رزین را به هنری فوق العاده و جذاب برای هر سطح مهارتی تبدیل کرده است. همچنین تکنیک مورد استفاده، بسته به علاقه هر فرد میتواند بسیار ساده و یا پیچیده باشد.

هنر آموزان این مهارت ، توانایی این را خواهند داشت که با استفاده از کمترین فضای کارگاهی ( حتی در منزل) و با حداقل سرمایه و نیاز به کمترین ابزار و با بیشترین سود ،اثاری متنوع را خلق کنند.

موسسه آموزش عالی آرمان به اطلاع هنردوستان و علاقمندان به یادگیری مهارت های پول ساز می رساند در تاریخ 26 شهریور ماه روز سه شنبه کارگاه 1 روزه کارگاه تلفیق رنگ و رزین  با تدریس سرکار خانم فتحی برگزار خواهد شد .

♦ سر فصل های آموزشی که  در این دوره با آن آشنا خواهید شد :

 آموزش تکنیک  آبستره سلولی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آموزش تکنیک موج و صخره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آموزش تکنیک ابر و باد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آموزش تکنیک ژئود (عقیق)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 خاطرنشان می شود در انتهای دوره مدرک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری با امکان تایید و ترجمه قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ویژه متقاضیان مهاجرت اعطا می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید :
021-88905164
021-88905165
به این محصول امتیاز دهید

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.