چگونه مدرک بین المللی عکاسی بگیریم؟

چگونه مدرک بین المللی عکاسی بگیریم؟

آموزش عکاسی با مدرک بین المللی

حرفه عکاسی برای برخی شغل و برای برخی دیگر تنها یک تفریح محسوب می شود. اگر شما نیز به عکاسی به عنوان یک تفریح نگاه می کنید تنها چیزی که لازم دارید یک عدد دوربین می باشد؛ اما اگر فراتر از آن فکر می کنید و قصد دارید از این راه کسب درآمد نمایید حتما باید به صورت آکادمیک مباحث را یاد بگیرید. شرکت در آموزشگاه های معتبر آموزش عکاسی علاوه بر افزایش درک شما از این هنر و تقویت مهارتتان، پس از پایان دوره منجر به دریافت مدرکی معتبر برایتان خواهد شد؛ حال هر اندازه مدرک از اعتبار بیشتری برخوردار باشد راحت تر می توانید وارد بازار کار شوید. ارزش مدرک زمانی بالاتر می رود که مدرک اعطاء شده توسط موسسه، قابلیت ترجمه داشته و یا به عبارتی بین المللی باشد. آموزش عکاسی با مدرک بین المللی خدمتی است که برخی آموزشگاه ها به شرکت کنندگان خود ارائه می دهند. یکی از این موسسات، موسسه آموزش عالی آرمان می باشد.

دوره عکاسی

در آرمان هنرجویان به خوبی مباحث را از استادان با سابقه فرا گرفته و قادر خواهند بود در آتلیه مجهز آموزشگاه به تمرین آموخته های خود بپردازند؛ در نتیجه هنگام فارغ التحصیلی از مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل است که مدرک اعطاء شده به آن ها مدرک بین المللی می باشد. این مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و قابلیت ترجمه را نیز دارا می باشد. با این وجود وجه تمایز موسسه آرمان نسبت به سایر موسسات, علاوه بر موارد ذکر شده، توجه ویژه به اوضاع کنونی کرونا و تهیه دوره غیر حضوری برای افرادی است که نمی توانند از خانه خارج شوند؛ البته افرادی که امکان حضور در کلاس ها را دارند نیز دوره مخصوص خود را دارا می باشند. در زیر به تفصیل در رابطه با این دو دوره توضیح خواهیم داد. بنابراین در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دوره های ذکر شده و همچنین آشنایی با موسساتی که دوره عکاسی با مدرک بین المللی را ارائه می دهند تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

دوره جامع عکاسی

 

 

بسیاری از افرادی که عکاسی را به صورت جدی دنبال می کنند و درآمد مناسبی از این راه به دست می آورند مطمئنا دوره های آموزشی را در دانشگاه و یا آموزشگاه های معتبر گذرانده اند. البته توجه داشته باشید برخی مباحثی که در دانشگاه ها نیز تدریس نمی شوند، مانند مدلینگ فشن(fashion modeling ) ، در آموزشگاه آرمان هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی به شرکت کنندگان ارائه خواهند شد. دوره جامع عکاسی موسسه آرمان به آموزش مباحث از پایه تا پیشرفته می پردازد. این موضوع بدان معناست که حتی اگر هیچ دانشی از عکاسی ندارید و صرفا به خاطر علاقه خود آن را دنبال می کنید، با شرکت در این دوره ها می توانید همانند یک عکاس حرفه ای به عکس برداری بپردازید.

در ترم آخر هنرجویان می توانند با توجه به علاقه خود یکی از گرایش های موجود را انتخاب کرده و دوره خود را با یادگیری آن به پایان برسانند. عکاسی پرتره، عکاسی هنری و یا فاین آرت، عکاسی مستند و عکاسی تبلیغات صنعتی گرایش هایی هستند که در موسسه آرمان تدریس می شوند. از نظر کیفیت تدریس، هیچ کدام از گرایش ها تفاوتی با یکدیگر ندارند چراکه اساتید آموزشگاه آرمان دارای سابقه ای بسیار درخشان بوده و تمامی آن ها جزو اساتید طراز اول کشور محسوب می شوند. همچنین شرکت کنندگان دوره قادر خواهند بود با گرفتن وقت از آتلیه آموزشگاه نیز استفاده کرده و دانش تئوری خود را به صورت عملی نیز امتحان نمایند. در پایان نیز با شرکت در آزمون پایان دوره و در نهایت فارغ التحصیلی مدرک مورد تایید وزارت علوم با قابلیت ترجمه دریافت خواهند کرد.

دوره عکاسی غیرحضوری

آموزش عکاسی با مدرک بین المللی

 

با وجود امکانات کم نظیری که موسسه آرمان در اختیار هنرجویان به خصوص در حوزه آموزش عکاسی قرار می دهد( امکاناتی مانند استفاده از آتلیه و اردوهای خارج از موسسه)، برخی افراد بنا به دلایل شخصی امکان شرکت در کلاس ها به صورت حضوری را ندارند؛ موسسه آرمان برای این افراد نیز دوره ای به نام “دوره عکاسی غیرحضوری” تدارک دیده است. علاقه مندان با تهیه این دوره ها که به صورت دی وی دی ارائه می شوند قادر خواهند بود به یادگیری مبانی عکاسی بدون نیاز به حتی یکبار مراجعه و به صورت کاملا غیرحضوری بپردازند.

در دوره آموزش عکاسی با مدرک بین المللی موسسه آرمان که به صورت غیرحضوری برگزار می شود شش عنوان از پرکاربردترین سرفصل های رشته عکاسی به هنرجویان آموزش داده می شود. لازم به ذکر است محتوای آموزشی کاملا فارسی بوده و به زبانی ساده اما کاربردی مباحث را مطرح می کند؛ اما مزایای این بسته تنها به این موارد ختم نمی شود. پشتیبانی برای شرکت کنندگان این دوره توسط هیئت علمی دپارتمان انجام شده و به همین دلیل در صورت برخورد به هر مشکلی می توانید از راهنمایی اعضای دپارتمان بهره مند شوید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که بسته های غیرحضوری آرمان به صورت کاملا رایگان ارسال می شوند و هزینه سفارش آن ها نیز بسیار پایین می باشد. همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد دوره های آموزش عکاسی با مدرک بین المللی در این آموزشگاه برگزار می شوند؛ بنابراین هنرجویان پس از فارغ التحصیلی در دوره های غیر حضوری نیز مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با امکان تایید و ترجمه قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهند کرد.

دوره عکاسی

جمع بندی

ورود به بازار کار در هر رشته ای نیازمند داشتن مهارت بالا یا مدرک معتبر است؛ طبیعی است که اگر شخصی دو پارامتر ذکر شده را داشته باشد بسیار آسان تر از قبل می تواند شغل مناسب خود را پیدا کند. یکی از راه های دستیابی به هر دو پارامتر در کمترین زمان شرکت در دوره های آموزش عکاسی موسسه آرمان می باشد؛ چراکه آرمان علاوه بر بهره‌ مندی از اساتید طراز اول کشور، مدرک بین المللی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را نیز با قابلیت ترجمه به فارغ التحصیلان ارائه می دهد. به زبان ساده این موسسه دوره آموزش عکاسی با مدرک بین المللی را در کمتر از یک سال برگزار کرده و در پایان نیز پس از قبول شدن در آزمون پایانی قادر خواهید بود مدرک خود را ترجمه کرده و با خود به کشور مقصد ببرید. بنابراین اگر قصد تحصیل در رشته عکاسی را دارید و در عین حال به دنبال موسسه ای هستید که مدرکی معتبر نیز ارائه دهد موسسه آرمان بهترین انتخاب برای شما می باشد.

ممنون از اینکه تا پایان این بخش با موضوع “چگونه مدرک بین المللی عکاسی بگیریم؟” همراه ما بودید.

به این محصول امتیاز دهید

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 دیدگاه ثبت شده است.
    • سلام روز بخیر
      دوره آموزش عکاسی به صورت یک پکیج آموزشی در اختیار هنرجویان قرار میگیرد و شما از هر جایی می تونید این اموزش ها رو ببینید