طراحی تیزر تبلیغاتی | موثر ترین روش برای جذب مشتری

طراحی تیزر تبلیغاتی | موثر ترین روش برای جذب مشتری

نحوه طراحی تیزر تبلیغاتی حرفه ای


از گذشته تاکنون راه های بسیار زیادی برای تبلیغات وجود داشته است. به جرئت می توان گفت که ساخت و طراحی تیزر تبلیغاتی یکی از بهترین و موثرترین روش های تبلیغات در دنیای امروز است. حال ببینیم که اصلا تیزر تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد. اگر شما محصول و یا خدمات و یا حتی آموزش خاصی را ارائه می دهید، با طراحی تیزر تبلیغاتی منحصر به فرد خود می توانید تاثیرگذاری و رفتار حرفه ای خود را به بهترین شیوه به مخاطب عرضه کنید. بنابراین ساخت تیزر تبلیغاتی راهی جذاب برای جذب مشتری بیشتر به سمت کسب و کارها است. نکته قابل توجه در ساخت تیزر تبلیغاتی، کیفیت و حرفه ای بودن تیزر است. امروزه افراد زیادی کار طراحی تیزر تبلیغاتی را برای کسب وکارها انجام می دهند؛ اما کدام یک در کار خود موفق تر هستند؟

دوره تدوین

در این مقاله قصد داریم نکات و المان های مهم و تاثیرگذار را در ساخت و طراحی تیزر تبلیغاتی با کیفیت، به شما ارائه کنیم؛ و ببینیم که چطور طراحی تیزر تبلیغاتی موثر ترین روش برای رونق کسب و کار به شمار می رود.

طراحی تیزر تبلیغاتی

 

 

چگونه طراحی یک تیزر تبلیغاتی خوب منجر به فروش محصول می شود؟

ویدیو می تواند محصولات را سریع تر از عکس یا توضیحات بفروشد، اما فقط درصورتی که به درستی انجام شده باشد. طراحی یک تیزر تبلیغاتی خوب، چه یک فیلم توضیح دهنده محصول باشد یا یک فیلم راه اندازی محصول، داستانی را از ابتدا تا انتها تعریف می کند. این داستان اطلاعاتی جدیدی را به مشتری منتقل می کند و یک محصول را در عمل نشان می دهد. از طریق جذاب کردن کلیپ های ویدئویی، پیام رسانی و ویرایش، محصول دیده شده و می تواند به یک محصول پرفروش تبدیل گردد. در واقع ساخت تیزر تبلیغاتی راهی جذاب برای جذب مشتری بیشتر به سمت کسب و کارها است.

چگونه یک محصول را در ویدئو معرفی کنیم؟

بدون شک معرفی محصول، مهم ترین قسمت طراحی تیزر تبلیغاتی شماست. برای معرفی موفقیت آمیز محصول، فقط از کلیپ های ویدیویی یا تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید. نقاط درد مشتریان خود را لمس کنید و توضیح دهید که چرا محصول شما راه حلی برای مشکل آن هاست. به دلیل کوتاه بودن زمان تیزر های تبلیغاتی، باید توجه کنید که گیرایی و خاص بودن ویدئو، بسیار مهم است. چرا که باید در یک زمان کوتاه، تاثیر عمیقی بر مخاطب بر جا بگذارد.

نکات مهم در طراحی تیزر تبلیغاتی کدامند؟

برای طراحی و ساخت یک تیزر تبلیغاتی، ابزار و آموزش هایی وجود دارند که در صورت آگاهی از آن ها، می توانید تیزرهای بسیار جذابی بسازید. مثل آموزش پریمیر، آموزش ادیوس، آموزش افترافکت و …

با یادگیری این آموزش ها مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب می کنید. در زیر به معرفی و توضیح برخی از این موارد می پردازیم:

  1. آشنایی با پریمیر: پریمیر چیست؟ در واقع پریمیر یک نرم افزار کامل و جامع ساخت ویدئو از شرکت ادوبی است. این نرم افزار قابل نصب بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ شماست. آشنایی با این برنامه به شما در ساخت و طراحی تیزر تبلیغاتی کمک شایانی می کند. در واقع با آموزش پریمیر می توانید هر گونه فایل ویدئویی را بسازید و یا ادیت و ویرایش کنید. قابلیت هایی که در نرم افزار پریمیر وجود دارد شامل: امکان ادیت ویدئوهای تری دی و HD، قابلیت افزودن لوگو و یا واترمارک، قابلیت افزودن زیرنویس، داشتن انواع ابزارهای کاربردی برای مونتاژ، ادیت و صدای فیلم، قابلیت دخیره سازی با کیفیت دلخواه و…
  2. آشنایی با ادیوس: آموزش ادیوس چه مزایایی دارد؟ نرم افزار ادیوس نیز مانند پریمیر، یک نرم افزار مونتاژ و تدوین فیلم است. ادیوس یکی از برترین نرم افزارها در زمینه طراحی تیزر تبلیغاتی به شمار می رود. محیط ساده و کاربری آسان این نرم افزار موجب شده است که بسیاری از تدوینگران مبتدی و حرفه ای در سراسر دنیا از آن استفاده کنند. از قابلیت های جذاب ادیوس می توان به فضای کاربری بسیار ساده و قابل فهم، امکان ذخیره سازی ویدئوها در کیفیت و فرمت دلخواه، قابلیت نورپردازی حرفه ای و تنظیم کنتراست ویدئوها، قابلیت افزودن نوشته و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.
  3. آشنایی با افترافکت: آموزش افترافکت از آن دسته آموزش هایی است که یک فرد متخصص در طراحی تیزر تبلیغاتی حتما باید گذرانده باشد. حال ببینیم که افترافکت چیست؟ افترافکت درواقع برنامه ای دیگر از شرکت ادوبی است که به کمک آن می توانید جلوه های ویژه و میکس های جذاب را در ویدئو های خود به نمایش بگذارید. بسیاری از فیلم های سینمایی مطرح با استفاده از این نرم افزار، آثار ویژه ای خلق کرده اند. از مفاهیم بسیار مهم در بحث افترافکت، موشن گرافیک(motion graphic) است. موشن گرافیک به معنای ایجاد تصاویر متحرک است. همانطور که می دانید امروزه بیش از پیش از موشن گرافیک در فیلم ها، تیتراژها و تیزرهای تبلیغاتی استفاده می شود. اگر بخواهیم برخی از ویژگی های بسیار خوب برنامه افترافکت را برشماریم، می توانیم به وجود افکت های متنوع برای تدوین ویدئو، وجود لایه بندی در صفحه( مثل فتوشاپ)، قابلیت افزودن سایه به تصاویر سه بعدی، داشتن کامل ترین پالت رنگ، امکان پرورش قدرت خلاقیت شما و هزاران ویژگی مثبت دیگر اشاره کنیم.

 

طراحی تیزر تبلیغاتی

اصولا همه ویدئو سازان و تدوینگران با این نرم افزار آشنایی کامل داشته و از آن استفاده می کنند. این ابزارها و آموزش ها در واقع پیش نیاز یک طراحی تیزر تبلیغاتی باکیفیت است. یادگیری این موارد برای افرد فعال در حوزه طراحی تیزر تبلیغاتی، امری لازم و ضروری است. علاوه بر یادگیری این ابزار و استفاده از آن ها، موارد مهم دیگری نیز هست، که برای حرفه ای شدن در این زمینه باید بدانید. اگر شما نیز در فکر یادگیری این فن به صورت حرفه ای و با کمک تجربه اساتید برجسته این حوزه هستید، میتوانید با شرکت در دوره تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی موسسه آرمان، تیزرهای باکیفیتی خلق کنید.

این نکات تخصصی می تواند به شما کمک کند بهترین ایده های ویدیویی برای طراحی تیزرها را خلق کنید:

  1. به مخاطبان نشان دهید چرا این نام تجاری، برجسته است.

شما می دانید که انتخاب یک نام تجاری به چه معناست. اطمینان حاصل کنید که مشتریان نیز این را می دانند. تیزر تبلیغاتی می تواند کمک کند تا فلسفه نام تجاری را برجسته کنید و کارهای شگفت انگیز را به نمایش بگذارید. آنچه محصولات را منحصر به فرد می کند با مشتریان بالقوه به اشتراک بگذارید و با این کار اعتماد مخاطب را چندین برابر کنید.

  1. پیام خود را کوتاه ، معنی دار و معتبر نگه دارید.

از فیلم ها و تصاویر در جهت توصیف محصول، فلسفه برند و مشاوره مفید به مردم استفاده کنید. به یاد داشته باشید: دهانه های توجه در فضای دیجیتال کاملاً کوتاه است؛ بنابراین پیام خود را کوتاه، پرمعنا و مهم تر از همه، واقعی ابراز کنید.از رنگ ها و ابزار های خاص برای قسمت های برجسته و مهم ویدئو استفاده کنید. در دوره عکاسی تبلیغاتی موسسه آرمان این موارد به صورت کاملا جامع برای هنرجویان مطرح میشود و پس از آن توسط تمرین های مربوطه، هنرجویان این موارد را به صورت عملی یاد خواهند گرفت.

  1. به هدف بچسبید.

آیا طراحی تیزر تبلیغاتی شما اطلاع رسانی خوبی می کند، آگاهی ایجاد می کند یا خیر؟ قبل از طراحی تیزر تبلیغاتی، هدف مشخصی برای ویدیوی خود در نظر بگیرید تا به ویدیوی شما کمک کند تا در مسیر خود قرار بگیرد و برای مخاطبان منطقی باشد.

  1. ویژگی ها و مزایای محصول خود را برجسته کنید.

آیا می دانید 90٪ از مشتریان می گویند که تیزر تبلیغاتی یک محصول به آن ها در تصمیم گیری برای خرید کمک کرده است؟  چه چیزی محصولات شما را منحصر به فرد می کند؟ مثلا برای یک محصول خوراکی، آیا ترکیبات طعم دهنده آن است؟ عناصر؟ مواد؟ تمام جزئیات جالب و جذاب محصول را در طراحی تیزر تبلیغاتی برجسته کنید.

  1. اما سمج نباشید.

با ایجاد تمرکز بر مردم به جای اصرار، ارتباطات انسانی در آن ها ایجاد کنید. در حالی که اطلاعات مفیدی را در اختیار مصرف کنندگان می دهید، داستان محصول خود را بگویید. می بینید که با همین روش، جلب رضایت و اعتماد مخاطبان بیشتر خواهد شد.

  1. از ویرایش های حرفه ای استفاده کنید.

بهترین نرم افزار را برای ویرایش تیزر تبلیغاتی خود استفاده کنید. شما می توانید با خلاقیت و استفاده از ابزارهای خاص، به همان ویرایشگر ویدیویی که همیشه می خواستید، تبدیل شوید. برای الهام گرفتن از ایده های شگفت انگیز ساخت و طراحی تیزر تبلیغاتی، تیزر های موفق و حرفه ای را آنالیز کنید.

  1. لینک سازی داخلی کنید.

لینک سازی داخلی به این معناست که شما آدرس سایتی مشابه سایت اصلی خود را در تیزر خود قرار می دهید که مخاطبان بتوانند وارد سایت شده و در آن گشت و گذار کنند. لینک داخلی در واقع همان آدرس سایت است که در ادامه اش آدرس صفحه مورد نظر از همان سایت قرار دارد. برای لینک سازی داخلی باید از عبارات و کلمات مرتبط استفاده کنید تا برای گوگل قابل تشخیص باشد. برای لینک سازی داخلی باید اصول و قواعدی را رعایت کنید. مثلا: استفاده مناسب و بجا، استفاده از انکرتکست های خاص، لینک سازی به صفحات مشابه و… که همه این ها در دوره جامع تدوین و طراحی تیزر تبلیغاتی ما گردآوری شده است.

طراحی تیزر تبلیغاتی

 

 

جمع بندی نهایی

همانطور که می دانید، امروزه بیش از هر زمان دیگری، تبلیغات نقش عمده ای را در کسب و کار ها ایفا می کنند و طراحی تیزر تبلیغاتی موثر ترین روش برای رونق کسب و کار هاست. با یادگیری روش های ساخت و طراحی تیزر تبلیغاتی، می توانید به فردی تاثیرگذار در جامعه تبدیل شوید و کسب درآمد کنید. امروزه پای تیزرهای تبلیغاتی در بازاریابی در اینستاگرام نیز باز شده است. بی شک می توان گفت که هر بیزنس و تجارتی، هرچند کوچک، برای معرفی و دیده شدن به یک تیزر تبلیغاتی نیاز دارد. بخصوص برای بازاریابی در اینستاگرام که پر از محتواهای گوناگون است، یک تیزر خوب و حرفه ای می تواند بسیار کارامد و منحصر به فرد باشد. ما در دوره تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی تلاش کرده ایم که بهترین و تخصصی ترین نکات لازم را به شما آموزش دهیم؛ تا با داشتن دانش و اطلاعات کامل در این حوزه، خلاقیت خود را شکوفا کنید و از استعداد های خود در جهت درآمدزایی بالا بهره ببرید.

به این محصول امتیاز دهید

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 دیدگاه ثبت شده است.
  1. خیلی دوست دارم این آموزش ها رو ببینم از اینکه موسسه شما امکان آموزش از راه دور رو فراهم آورده خوشحالم

  2. سلام قبلا در دوره فتوشاپ شرکت کردم الان چه دوره ای از نرم افزارهای شما رو ببینم بهتره؟

    • سلام دوست عزیز شما می توانید در دورهای تدوین موسسه آرمان هم شرکت کنید و آموزش کامل نرم افزارهای پریمیر و افتر افکت را ببینید.