دوره مدیریت MBA
دوره مدیریت MBA

دوره مدیریت اجرایی MBA

دوره MBA مخفف عبارت Master of Business Administration به معنی مدیریت کسب و کار می باشد.
این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب­ وکاربرگزار میگردد تا بتوانند در تدوین جهت‌گیری‌های راهبردی و همچنین حل مسائل واقعی محیط کار موثر باشند.
دوره MBA در کشورهای توسعه یافته دوره ای شناخته شده و بسیار پرطرفدار است.

 

مدرسین مجرب

بهرمندی از اساتید تراز اول کشور

معتبرترین گواهینامه

اعطا مدرک از وزارت علوم تحقیقات و فناوری

تجهیزات بروز

مجهزترین امکانات آموزشی

باید گفت هر روزه صد ها کسب و کار راه اندازی می شوند، اما آیا تمام آن ها موفق هستند؟ قطعاً خیر. در این زمان که رقابت حرف اول را در اکثر کسب و کار ها می زند، شما جای ریسک کردن را ندارید و اگر می خواهید موفق شوید، باید نقش متفاوتی را بازی کنید. اگر شما هم به فکر راه اندازی کسب و کار خود هستید، بی شک برای جلوگیری از شکست باید دوره مدیریت MBA را بگذرانید.

دلیل این که هر روزه چندین کسب و کار شکست میخورند، چیزی نیست جز نداشتن آگاهی کافی‌ و دانش مدیریت کسب و کار. این دانش امروزه به قدری اهمیت پیدا کرده که کوتاهی در گذراندن دوره های آن شانس موفقیت شما را بسیار پایین می آورد.

MBA چیست؟

MBA چیست

اداره سازمانهای بازرگانی، صنعتی و دولتی با ابعاد مختلف آن، بدون بهره گیری از دانش مدیریت و دسترسی به اطلاعاتی که در تصمیم گیری لازم است، امکان پذیر نیست. لذا وظیفه مراکز آموزشی است که اولا مدیران این سازمانها را برای قبول مسئولیت در سطوح مختلف مدیریت آموزش دهند.

ثانیا محققین و پژوهشگرانی را تربیت کند که بتوانند مسائل و مشکلات اقتصادی و بازرگانی سازمانهای مختلف را به خوبی بشناسند و برای حل این مسائل و مشکلات راه حلهای صحیح و منطقی پیدا کنند.

از جمله رشته های کاربردی در زمینه مدیریت می توان به MBA اشاره کرد. اگر بخواهیم به صورت لغوی MBA را تعریف کنیم، ذکر عبارت مدیریت ارشد کسب و کار کافیست؛ با این وجود بهتر است به درک بهتری از این رشته برسیم.

در دوره mba یا به عبارتی دیگر مدیریت اجرایی کسب و کار، پرکاربردترین فنون مذاکره، اجرایی کردن ایده ها، مدیریت بحران و مواردی از این قبیل به شرکت کننده آموخته می شود.

همچنین مدیران و صاحبان کسب وکارها برای گسترش کسب و کار خود و افراد شاغل در پست های مدیریتی که بدنبال راهی برای رسیدن به سطوح بالاتر در مسیر شغلی خود هستند، برای کسب دانش مدیریت و بروز کردن آموخته‌هایشان نیاز دارند در دوره های  DBA و  MBA ادامه تحصیل نمایند.

به ویژه فارغ التحصیلان رشته های  فنی و مهندسی که اقدام به راه اندازی کسب و کار نموده اند و یا به واسطه موقعیت شغلی، صاحب پست های مدیریتی شده و با مسائل اجرائی درگیر می باشند، ضمن دانش فنی حوزه تخصصی خود، برای گسترش کسب و کار و ارتقاء مدیریتی نیاز به گذراندن دوره مدیریت اجرایی کسب و کار MBA دارند.

در حقیقت با یادگیری مباحث MBA قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن، شرایط پیشرفت شرکت و کسب و کار خود را فراهم نمایید. از طرفی دیگر شرکت در دوره mba شانس شما را هنگام استخدام بالاتر خواهد برد. بنابراین اگر قصد رسیدن به اهداف بزرگی را دارید، شرکت در این دوره ها تحول عظیمی در زندگی شغلی تان ایجاد خواهد نمود.

سر فصل های دوره MBA

طبق مطالعات به عمل آمده، سر فصل های این دوره بر اساس سلیقه برگزار کننده دوره، طراحی و آماده می شود؛ اما با وجود تفاوت هایی که هر مدرس با مدرس دیگر دارد، معنا و مفهوم کلی دوره یکی می باشد. سر فصل های دوره MBA موسسه آرمان به شکل زیر است:

۱. اصول بازاریابی

اصول بازاریابی

امروزه حرفه بازاریابی به دلیل صنعتی شدن مشاغل، ایجاد نظام سرمایه داری و به طور کلی حرکت جهان به سوی مدرنیته از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. وجود کالاها و خدمات متنوع و گسترده سبب شده برای پیدا کردن بازار بالقوه و مشتریان وفادار، به افراد متخصصی به نام بازاریاب نیاز باشد. این افراد با ارائه و اجرا کردن تکنیک ها و اصول بازاریابی می توانند فروش محصولات و خدمات را افزایش دهند و سود خوبی را نصیب کسب و کارها کنند.

متخصصان بازاریابی را می توان یک هنرمند، روانشناس یا جامعه شناس دانست؛ زیرا این افراد برای سازماندهی و تحقق اهداف واحدهای اقتصادی و کسب و کارها از مبانی علوم‌شناختی، علوم رفتاری، علوم اجتماعی، روانشناسی، اقتصاد و هنر به شکل شگفت انگیزی بهره می برند.

از نظر کاتلر، تمرکز تمام فعالیت های بازاریابی باید روی خلق ارزش برای مشتری باشد؛ ولی پیتر دراکر روی جذب مشتری، کسب رضایت و ایجاد حس وفاداری در مشتری تاکید دارد. «مشتری، پادشاه است» یکی از عبارات مهم در بازاریابی است؛ و این مفهوم را می رساند که در حرفه بازاریابی باید مشتری در مرکز توجه قرار گیرد.

ماهیت حرفه بازاریابی را می توان یک فعالیت اجتماعی دانست که با گسترش جوامع انسانی و افزایش مبادلات اقتصادی، سرعت رشد بازاریابی نیز شتاب بیشتری گرفت. با توجه به آنچه در مورد بازاریابی گفته شد، برای فروش بیشتر و جلب نظر مشتری باید از ابزار بازاریابی به شیوه ای درست استفاده کرد. برگزاری دوره های مربوط به حرفه بازاریابی و اصول و تکنیک های آن در حال حاضر علاقه مندان زیادی دارد که افراد پس از شرکت در این دوره ها مهارت های خوبی را در زمینه تدوین یک برنامه بازاریابی کاربردی، اثربخش و سودآور و بسیاری از توانایی های دیگر در این حوزه را فرا می گیرند.

۲. برنامه ریزی استراتژیک

هر سازمانی دارای اهداف و ماموریت های خاصی است و تمام فعالیت های انجام شده در سازمان متمرکز همان هدف می باشد؛ در نتیجه برای رسیدن به هدف در زمان مورد نظر باید تمام منابع داخلی و خارجی سازمان به درستی برنامه ریزی شوند. یک برنامه ریزی استراتژیک در سازمان می تواند مسیر رسیدن به هدف را مشخص کند و ضمانت می کند که با تعیین اهداف، معین کردن مسائل اصلی سازمان، زمان و منابع در نظر گرفته شده و پیامدها و تطابق نتایج حاصل شده باز هم شرکت نسبت به تغییرات خارجی انعطاف پذیری خود را حفظ خواهد کرد.

هدف از سرفصل برنامه ریزی استراتژیک تربیت مدیرانی دارای مهارت استراتژیست است؛ به طوری که بتوانند بعد از گذراندن این دوره برنامه عملیاتی سازمان را طراحی، اجرا و کنترل کنند و کسب و کار را در جهت اهداف بلند مدت خود یاری دهند.

محتوای سرفصل برنامه ریزی استراتژیک در برگیرنده مواردی چون مفاهیم مدیریت استراتژیک، فرآیندهای مدیریت استراتژیک، تدوین برنامه استراتژیک، ابزارهای تحلیل وضعیت سازمان و پارادایم ها، مکاتب و رویکردهای مدیریت استراتژیک، پیاده سازی، اجرا و کنترل برنامه استراتژیک عملیاتی می باشد.

۳. تئوری سازمان و سازماندهی

سازمان ها به عنوان نهادهایی اجتماعی به صورت آگاهانه ایجاد می شوند و عمر طولانی دارند. مدیر نقش کنترل کننده و نیروی محرکه سازمان است که در راس سازمان قرار می گیرد و کار هدایت آن را برعهده دارد. مدیر باید در شرایط مختلف تصمیم گیریهای سازمان را به گونه ای انجام دهد که کمترین ضرر و بیشترین منفعت را برای سازمان و کارکنان داشته باشد. چنانچه مدیر در برخی موارد دچار غفلت شود می تواند باعث انحراف سازمان از هدف اصلی خود گردد.

در این سرفصل مدیران مهارت ها و دانش هایی را به شرح زیر فرا می گیرند:

  • ارتقاء سطح دانش، مهارت و توانایی مدیران و کارشناسان
  • استانداردسازی سطوح راهبردها و فرایندهای آموزشی
  • آشنایی مدیران با قوانین و مقررات مرتبط با امور منابع انسانی

۴. حسابداری برای مدیران

برای فعالیت در هر حرفه ای باید تخصص و استانداردهای لازم آن را فرا گرفت، حسابداری نیز همانند سایر رشته ها نیاز به مهارت دارد. برای ورود به حسابداری، فرد باید دانش کافی در مورد اصول و استانداردهای حسابداری داشته باشد. در سرفصل حسابداری به بررسی سیاست‌های حسابداری مالی و شیوه‌ های حسابداری پرداخته می شود.

قوانین حاکم بر حسابداری می تواند تاثیر زیادی روی اقتصاد کشب و کار و سیاست‌های مالی داشته باشد. برای رسیدن به اهدافی همچون ارائه فرم یکنواخت برای صورت‌حساب های مالی، افشای روش‌ های حسابداری شخص حسابدار برای مطلع کردن سایرین، ارائه تصمیمات رسمی و غیر رسمی مربوط به ارزش‌گذاری مجاز دارایی ‌ها و تعیین رقم درآمد و در نهایت به منظور افشای موارد خاص در مورد تامین ملزومات و برای استفاده کننده از اطلاعات برای اعمال داوری یا نظریه فردی؛ باید مدیران با اصول و استانداردهای حسابداری آشنا باشند. برای فراگیری این اصول و اجرای آن ها به منظور ایجاد شفافیت مالی، شرکت در دوره MBA برای مدیران بسیار مفید و کارگشا خواهد بود.

حسابداری برای مدیران

۵. مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی به عنوان زیر مجموعه مدیریت پیرامون موضوعاتی چون ارزیابی و بررسی کلیه مسائل مرتبط با نیروهای انسانی در بطن سازمان ها و ارگان ها بحث می کند. از مهم ترین و حیاتی ترین بخش های هر سازمانی، منابع انسانی آن است؛ که موتور محرکه سازمان محسوب می شود. این سرفصل به مدیران کمک میکند تا یاد بگیرند که چگونه روی منابع انسانی سازمان و نیازهای آن ها مدیریت و کنترل بهتر و بیشتری داشته باشند.

مدیریت منابع انسانی در سازمان از زمان اقدام برای ارزیابی و استخدام افراد در سازمان ها و شرکت ها آغاز می شود و تا زمان قطع همکاری افراد با سازمان های مربوطه ادامه می یابد. با فراگیری دانش و مهارت لازم در این زمینه مدیران قادر خواهند بود به نیاز پرسنل خود پاسخ داده و راندمان کاری کارمندان و به تبع آن سازمان را افزایش دهند.

۶. مهارت های ارتباطی مدیران و فنون مذاکره

آموزش مذاکره

در دنیای تجارت امروز که مذاکره در هر نوع ارتباطی حرف اول را می زند، داشتن مهارت های ارتباطی مدیران و فنون مذاکره جایگاه ویژه ای دارد. افرادی که از فنون مذاکره برای ارتباط با دیگران و فروش و معرفی محصولات و خدمات خود استفاده می کنند به طور قطع می توانند موفق ترین معامله گران و فروشندگان در کسب و کار خود باشند.

کسانی که با آن ها به مذاکره می پردازید دارای دانش، بینش و احساسات مختلف هستند که اهداف متفاوتی نیز دارند. در صورتی که افراد مذاکره کننده قادر نباشند از طریق مذاکره اهداف سازمان را تحقق ببخشند ممکن است کسب و کار را با چالش جدی مواجه کنند. یادگیری مهارت های ارتباطی و ترفندهای مذاکره می تواند فرد را آماده کند که در شرایط مختلف از ترفندهای مناسب استفاده کند و برای اینکه در دام ترفندهای طرف مقابل گیر نیفتد باید روش های مقابله با ترفند ها را نیز بداند.

۷. مدیریت ریسک

در طول عمر یک پروژه ممکن است عوامل خطرسازی اتفاق بیفتد که به فرآیند تجزیه و تحلیل و پاسخ به آن ها مدیریت ریسک گفته می شود. در جریان مدیریت ریسک باید تصمیماتی گرفته شود تا اثرات مخرب ریسک بر روی کسب و کار به کمترین حد خود برسد. این اثرات منفی می توانند به شکل ذهنی (آسیب به شهرت یا کاهش بهره وری) یا عینی (حق بیمه و هزینه های مطالبات) نمود پیدا کنند. مدیریت ریسک باید دقیق و صحیح انجام شود تا بتواند وقایع آینده را به خوبی کنترل کرده و مانع بروز خطرات احتمالی گردد. با فراگیری سرفصل مدیریت ریسک در دوره mba یک مدیر می تواند کسب و کار خود را در برابر خطرات احتمالی محافظت کند، هزینه های کسب و کار را تا حد ممکن کاهش داده و در کنار این عوامل قادر است احتمال موفقیت سازمان را افزایش دهد.

 ۸. مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری  ( CRM – Customer Relationship Management) به کاربرد فناوری ها و روش هایی به منظور شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان در کسب و کارهای گوناگون گفته می شود. این مفهوم برای مدیریت ارتباط و استفاده از انواع روش های ارتباط با مشتری در کسب و کار، مورد استفاده مدیران قرار میگیرد. مدیریت ارتباط با مشتریان بیانگر مواردی چون چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن در زمان های مختلف است. برای داشتن یک ارتباط خوب و موثر با مشتری در هر کسب و کاری که مشغول هستید باید لبخند به لب داشته باشید و نشانه ای از بی حوصلگی در چهره شما هنگام مواجه با مشتریان نباشد.

از دیدگاه افراد مختلف مدیریت ارتباط با مشتری مفهوم متفاوتی دارد؛ به عنوان مثال برخی افراد CRM را مدیریت ارتباط با مشتریان می دانند و گروهی دیگر آن را مفهومی مربوط به بازاریابی ارتباط با مشتری در نظر می گیرند. گروه سوم بر این عقیده اند که همه مشتریان تمایلی به ارتباط با یک تامین کننده را ندارند و بنابراین کلمه ارتباط را حذف کرده و عبارت مدیریت مشتری را جایگزین آن می کنند.

با توجه به آنچه گفته شد مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه کاملی از فناوری ها و فرآیندها جهت مدیریت ارتباط با مشتریان بالقوه و فعلی، دست اندر کاران کسب و کار در فعالیت هایی بازاریابی، فروش و خدمات است که صرف نظر از نوع مسیر ارتباطی با مشتریان می تواند به عنوان راهبردی تجاری برای انتخاب و مدیریت مشتریان با هدف افزایش فروش و بالا بردن ارزش کسب و کار در دراز مدت مورد استفاده قرار گیرد.

در تعریفی دیگر مدیریت ارتباط با مشتری را می توان استراتژی جامع کسب وکار و بازاریابی در نظر گرفت که یکپارچه سازی تمام فعالیت های سازمان، فرآیندها و فناوری ها را حول مشتری انجام می دهد.

نظام اطلاعاتی یکپارچه به منظور برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و کنترل فعالیت ‌های قبل و بعد از فروش سازمان صورت می گیرد و هدف از پیاده سازی آن توانمندسازی مشتریان جهت تعامل با سازمان از طریق ابزارهای متعددی چون وب سایت، تلفن و شبکه های اجتماعی مختلف است. مدیریت ارتباط با مشتری  یکی از سرفصل های دوره mba است که در کنار سایر سرفصل ها می تواند توان مدیریتی صاحبان کسب وکارهای مختلف را در جهت ارتقاء سازمان افزایش دهد.

۹. استراتژی بازار

استراتژی بازار

هر کسب وکاری برای حضور در بازار و رقابت با سایر سازمان ها باید یک خط مشی مناسب با توجه به منابع، اهداف، فرصت ها و جایگاه خود در صنعت انتخاب کند. منابع مناسب برای جمع آوری اطلاعات رقابتی شامل فروشندگان مواد اولیه، کانال های توزیع، مؤسسات تحقیقاتی و اتحادیه های صنفی هستند. داشتن استراتژی بازار مناسب می تواند صاحبان کسب و کارها را در جهت تصمیم گیری درست مدیران و کمک به رشد و بقای سازمان یاری رساند. همچنین اتخاذ یک استراتژی بازار، مزیت خاصی را در مقایسه با سایر کسب وکارهای مشابه به سازمان می دهد.

با فراگیری استراتژی بازار و شرکت در دوره مدیریت اجرایی، یک مدیر قادر است تعیین کند که سازمان چگونه می تواند به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کند، میزان هزینه مورد نیاز برای فعالیت های بازاریابی را می تواند تخمین بزند و به طور دقیق می داند باید توجه خود را بر کدام بازار و محصولات متمرکز کند. برای پیاده سازی استراتژی بازار به طور صحیح باید آمیخته ای از دانش و تجربه را مدنظر قرار داد تا بتوان راهی برای جذب مشتری پیدا کرد و فروش را افزایش داد و سازمان را به سود دلخواه رساند.

برای ایجاد استراتژی بازار توسط بازاریاب باید تکنیک های مختلف کیفی و علمی به کاربرده شود تا با پیاده سازی آن ها احتمال موفقیت پروژه ها و کمپین ها افزایش یابد.

با شرکت در دوره مدیریت اجرایی MBA و فراگیری سرفصل استراتژی بازارT شرکت کنندگان با انواع خط مشی های رقابتی در بازار که شامل خط مشی رهبری بازار، خط مشی تمایز در بازار، خط مشی تمرکز در بازار و خط مشی میانه روی در بازار آشنا می شوند. همچنین مخاطبان این دوره با انواع خط مشی های دفاعی در مقابل رقبا که شامل دفاع وضعیت، دفاع جناحی، دفاع ضد حمله، دفاع متحرک و دفاع انقباضی است، آشنا خواهند شد.

علاوه بر این ها در سرفصل استراتژی بازار به معرفی انواع خط مشی های حمله در بازار که شامل حمله جناحی، حمله از جلو، حمله نامنظم، حمله فرعی و حمله محاصره ای است، پرداخته می شود.

مزایای دوره MBA

  • اجرایی کردن سریع آموخته ها، خواسته ها و برنامه ها
  • افزایش دانش و مهارت مدیران در حوزه های فنی مدیریت نظیر مهارتهای بازاریابی، تبلیغات، بازرگانی، فروش، حسابداری، مالی و …
  • افزایش دانش و مهارت مدیران در حوزه های انسانی مدیریت نظیر شناخت منابع انسانی، تیم سازی، رهبری گروه، مذاکرات و ….
  • افزایش شناخت ظرفیت فیزیکی، روانی و عاطفی افراد سازمان و تفویض مسئولیت به آنها مناسب با توانایی افراد
  • ایجاد توانمندی برای حفظ یک اقیانوس آبی و آرام
  • افزایش مهارتهای فردی افراد مانند اصول و فنون مذاکره، مشتری مداری و…
  • افزایش توانمندی در ایجاد حلقه منسجم منابع انسانی در سازمان
  • بهره مندی از متدولوژی تدریس مهارتی محور و کسب توانایی حرکت در مسیر های بحرانی
  • بهره مندی از اساتید صاحب سبک و تجربه مدیریت
  • برگزاری کلاس ها برای مدیران در ساعات غیر اداری و محیطی  اثربخش
  • برگزاری دوره های غیرحضوری برای مدیرانی که دارای مشغله کاری بالا هستند

مخاطبان دوره MBA چه کسانی هستند

مخاطبین دوره MBA

در دوره MBA صفرتاصد فعالیت های اجرایی یک شرکت به افراد آموزش داده می شود. از آن جایی که این دوره ها کاربردی هستند در صورت یادگیری صحیح، افراد در هر گرایشی که فعالیت داشته باشند، در کسب و کار خود موفق خواهند شد.

مدیران اجرایی، کارآفرینان و بازاریابان از جمله مخاطبان اصلی این دوره می باشند، همچنین افرادی که در آینده قرار است به شغل های مدیریتی منصوب شوند نیز می توانند از آموزش های این دوره استفاده نمایند.

آخرین دسته از مخاطبان دوره MBA، افرادی هستند که در رشته دیگری تحصیل کرده اند اما علاقه مند به شغل های مدیریتی هستند. به عنوان مثال شخصی که مدرک کارشناسی IT را دریافت کرده است و قصد دارد مدیریت یک مجموعه را برعهده بگیرد؛ و یا شخصی که قصد پر کردن خلاء های موجود در اطلاعات خود پس از پایان دانشگاه را دارد نیز می توانند در این دوره شرکت کنند.

ثبت نام در دوره MBA

برای ثبت نام در این دوره باید مرکز آموزشی را انتخاب کنید که مورد اطمینان باشد و بتواند دروس تخصصی مدیریت MBA را به صورت کامل و کاربردی به شما آموزش دهد. از این رو موسسه آموزش عالی آرمان اقدام به برگزاری دوره های مدیریت کسب و کار کرده است.

ویژگیهای دوره MBA موسسه آرمان

بیشترین تنوع در گرایشهای دوره MBA

موسسه آموزش عالی آرمان با بررسی کسب و کارهای مختلف و نیازسنجی آموزشی پستهای سازمانی اقدام به برگزاری دوره MBA با بیشترین تنوع در گرایشهای این دوره نموده است، به شکلی که افراد می توانند بر اساس نیاز و جایگاه شغلی خود، در گرایش مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

گرایش های دوره MBA

  • مدیریت اجرایی MBA
  • MBA بازاریابی
  • MBA استراتژیک
  • MBA بازرگانی
  • MBA فناوری اطلاعات
  • MBA مالی
  • MBA تجارت الکترونیک
  • MBA روانشناسی
  • MBA مدیریت سالن های زیبایی
  • MBA گردشگری
  • MBA بیمه

لازم به ذکر است در راستای پاسخگویی آن دسته از مدیرانی که به علت مشغله کاری و یا بعد مسافت امکان حضور در دوره MBA را ندارند ولی تمایل به یادگیری مباحث دوره MBA  و اخذ مدرک وزارت علوم تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه رسمی  هستند، موسسه آموزش عالی آرمان اقدام به تولید بسته غیرحضوری دوره MBA  با هزینه ای مناسب تر نموده است

برگزاری دوره بصورت حضوری و غیرحضوری

دوره غیر حضوری MBA

دوره حضوری MBA

کارگاه های دوره MBA به صورت حضوری طی یکسال و در ۳۰۰ ساعت برای شرکت کنندگان در ایام آخر هفته (پنج شنبه و جمعه) برگزار می شود. دوره حضوری MBA توسط اساتید مجرب و تراز اول کشور تدریس میشود.

خاطرنشان می شود در صورت عدم حضور دانشجویان در هر جلسه فایل آموزشی در سامانه آموزش غیرحضوری LMS موسسه جهت دستیابی دانشجویان به مباحث جلسات مقدور می باشد.

دوره غیرحضوری MBA

در دنیای امروز افراد مشغله های فراوانی دارند به خصوص شرایط کنونی جامعه که به علت ویروس کرونا برخی افراد تمایل به شرکت در کلاس های حضوری را ندارند، باعث شد تا موسسه آموزش عالی آرمان با استفاده از فن آوری های روز آموزشی اقدام به برگزاری دوره های غیرحضوری نماید تا افراد بتوانند در هر شرایطی از آموزش های مختلف بهره مند شوند.

دوره غیر حضوری MBA، به طور خاص برای افرادی در نظر گرفته شده است که به علت مشغله کاری و یا دوری مسافت نمی توانند به صورت حضوری در کلاسها شرکت نموده و یا نمی توانند مدت زمان طولانی را صرف یادگیری و آموزش نمایند، همچنین برای افرادی که در این حوزه دانش و مهارت لازم را داشته اند ولی فاقد مدرک آموزشی معتبر می باشند پیشنهاد می شود.

دوره غیر حضوری MBA به دلیل کوتاه بودن دوره و همچنین پایین بودن هزینه آن نسبت به دوره حضوری، به طور خاص مورد استقبال افراد قرار می گیرد.
در دوره های غیرحضوری MBA محتوای آموزشی توسط اساتید تراز اول کشور بصورت آموزش تصویری تولید و در سامانه آموزش الکترونیک موسسه LMS و یا پلتفرم آموزشی موسسه بنام ویدمی (سرویس اشتراک ویدیو آموزشی) در دو نسخه اندروید و IOS عرضه می شود.
مزایای دیگر دوره غیرحضوری MBA موسسه آموزش عالی آرمان نسبت به سایر موسسات امکان شرکت دانشجویان غیرحضوری MBA در کلاسهای آنلاین جهت رفع مشکلات دانشجویان محترم می باشد، لذا دانشجویان دوره های غیرحضوری MBA همچون شرکت کنندگان دوره جامع MBA بصورت حضوری امکان ارتباط با اساتید مجموعه را خواهند داشت.

آموزش دوره بدون پیش نیازهای مدیریتی

کلیه آموزشهای دوره MBA بر اساس نیاز کسب و کارهای داخلی طراحی شده است و مباحث بصورت کاملا کاربردی (صفر تا صد) تدوین گردیده است به شکلی که دیگر نیاز به هیچ پیش زمینه آموزشی نمی باشد و فرد با شرکت در دوره مدیریت mba با تمام مهارتها و دانشهای مورد نیاز جهت مدیریت یک کسب و کار آشنا می شود. از این طریق شما می توانید به سریع ترین شکل ممکن پیشروی کنید و وارد بازار کار شوید.

پنل کاربری آموزشی بصورت مادام العمر

پس از ثبت نام در دوره یک پنل آموزشی در اختیار شرکت کننده قرارداده می شود که در آن محتوای آموزشی اعم از کتب الکترونیک، ویدیو های آموزشی و پادکستهای مدیریتی قرار داده شده است و شرکت کنندگان می تواننده بصورت همیشگی از این محتواها استفاده نمایند.

همچنین با بروز رسانی محتواها شرکت کنندگان امکان دسترسی به محتواها را خواهند داشت. به این شکل شما هر لحظه که نیاز به مرور داشته باشید می توانید با یک کلیک ساده محتوا ها را مرور کنید.

ارتباط با سایر مدیران کسب و کارها

با توجه به این نکته که غالبا تمام شرکت کنندگان دوره MBA، خود دارای کسب و کار بوده لذا از جمله مزایای منحصر به فرد این دوره، امکان ارتباط شرکت کننده ها با یکدیگر و ایجاد شبکه های کاری می باشد.
لذا به سبب اینگونه ارتباطات برای شرکت کننده فرصت شغلی مناسبی نیز ایجاد می شود.

استفاده از تجربه افراد نیز می تواند سرعت پیشرفت را افزایش دهد.

هزینه مناسب و پرداخت اقساطی

با وجود گستردگی مباحث و  همکاری با  هیئت علمی با سابقه در تدریس، هزینه دوره کاملا مناسب می باشد. با این وجود موسسه آموزش عالی آرمان سعی نموده تا با امکان پرداخت شهریه به صورت اقساط شرایط مناسبی را برای شرکت کنندگان فراهم کند.

توانایی های کسب شده در دوره MBA

مهارت های دوره MBA

در پایان این دوره قادر خواهید بود جلسات مختلف را مدیریت کرده و نقشه استراتژیکی برای سازمان طراحی کنید. همچنین به بازاریابی حرفه ای تبدیل شده و هنگام فروش محصولات خود با دقت بیشتری عمل خواهید کرد. فنون مذاکره را به خوبی فرا گرفته و در مواقع بحرانی بهترین تصمیم را خواهید گرفت.

دستاورد دیگری که دوره MBA برایتان خواهد داشت، بهبود روابطتان با مشتری و همچنین آشنایی کامل با سیستم CRM می باشد. در نهایت، مهم ترین دستاورد برای شرکت کننده، تبدیل دانش مدیریتی به مهارت کاربردی و عملی می باشد.

افزایش درآمد از طریق گذراندن دوره مدیریت اجرایی MBA

افزایش درآمد با شرکت در دوره MBA

باید گفت یکی از آسان ترین راه ها برای کسب درآمد بیشتر، گذارندن این دوره ها می باشد. البته این موضوع به میزان یادگیری شما نیز بستگی دارد. اگر نتوانید مفاهیم تدریس شده در دوره را به خوبی یاد بگیرید احتمالا موفقیت شما کاهش می یابد. پس از نکات مهم حین گذارندن دوره مدیریت MBA توجه بالا به کل مفاهیم است‌‌.

مدرک دوره MBA

بعد از کیفیت آموزش، مهم ترین بخشی که در هنگام انتخاب دوره باید مورد توجه قرار دهید، مدرک پایان دوره می باشد. بسیاری از موسسات که دوره های MBA را برگزار می نمایند در پایان دوره مدرکی به شرکت کنندگان اعطا نمی کنند، برخی دیگر از موسسات نیز مدارکی را ارائه می دهند که فاقد اعتبار می باشد این عامل در آینده هنگام استخدام، مهاجرت و یا تکمیل رزومه شغلی، شخص را با مشکل مواجه می نماید.

مطمئنا یکی از مهم ترین مسائلی که افراد هنگام ثبت نام در موسسه به آن اهمیت زیادی می دهند، مدرک اعطایی موسسه می باشد. طبیعتا هر اندازه گواهینامه پایان دوره (مدرک) از اعتبار بیشتری برخوردار باشد شرکت کننده در دوره پس از فارغ التحصیلی آسان تر می تواند آن را به سازمانها ارایه دهد. موسسه آرمان به فارغ التحصیلان خود مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه رسمی را ارائه میکند که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز اعتبار دارد. به همین جهت حتی اگر شخصی قصد مهاجرت داشته باشد می تواند مدرک خود را ترجمه کرده و در کشور مورد نظر خود ارائه نماید.

خاطرنشان می شود مدرک پایان دوره مورد تایید و ممهور به مهر وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و  امکان تایید و ترجمه قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ویژه متقاضیان مهاجرت را دارد  و فارغ التحصیلان می توانند جهت استعلام مدرک خود با وارد کردن بارکد درج شده در روی مدرک در سایت www.vohec.ir نسبت به دریافت اصالت گواهینامه خود اقدام نمایند.

موسسه آرمان علاوه بر دوره mba، دوره DBA، دوره تدوین، دوره عکاسی و سایر دوره های مفید و آموزشی دیگر را نیز برگزار میکند. شما میتوانید برحسب علاقه و نیاز خود در هر یک از این دوره ها شرکت کنید و با مهارت بالا و مدرک معتبر وارد بازار کار شوید.

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم

MBA مخفف  Master of Business Administration، به معنی مدیریت ارشد کسب و کار می باشد.  این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب وکار  برگزارمی شود. MBA در کشورهای توسعه یافته دوره ای شناخته شده و بسیار پرطرفدار برای مدیران و از جمله رشته های گرانقیمت بشمار می رود.

دوره MBA یکی از کامل‌ترین دوره‌ هایی است که در آن از صفر تا صد فعالیت های اجرایی یک شرکت یا سازمان را به مدیران آموزش می دهیم.اگر شما یک مدیر اجرایی، بازاریابی و یا یک کارآفرین هستید و یا قصد دارید در آینده در پست های مدیریتی مشغول به کار شوید، حضور در این دوره جایگاه مناسبی برای شما ایجاد می نماید.این دوره علاوه ‌بر مدیران و صاحبان کسب و کار، کارشناسان IT، مدیران استراتژی و بازاریابی و در نهایت هر فردی که به دنبال یافتن پست های مدیریتی در سازمان و شرکت ها است پیشنهاد می‌شود.

برای شرکت در این دوره نیاز به داشتن مدرک کارشناسی و یا حداقل ۵ سال سوابق مدیریتی می باشد.

افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند علاوه بر فراگیری مهارت های مدیریت اجرایی یک سازمان دولتی یا شرکت تجاری ، گواهینامه ای مبنی بر تخصص ، مهارت و دانش سطح حرفه ای کسب وکار را نیز اخذ میکنند و در این دوره ها به شبکه ای از مدیران و صاحبان کسب وکار که در سطح ملی و بین المللی فعالیت دارند مرتبط خواهند شد.

گواهینامه پایان این دوره که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوی بوده که با هولوگرام رسمی و شماره سریال اختصاصی در وبسایت VOHEC.IR قابل استعلام بوده و قابلیت ترجمه رسمی وزارت دادگستری و امورخارجه را نیز دارا می باشد.

۰
دوره برگزار شده

آرمانی شوید

۰
هیئت علمی
۰ +
سال سابقه
دوره های پیشنهادی

دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

گواهینامه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

دوره مدیریت MBA

دوره مدیریت اجرایی MBA

گواهینامه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

دوره مدیریت راهبردی DBA

گواهینامه داخلی موسسه آرمان

دوره جامع DBA گردشگری

گواهینامه داخلی موسسه آرمان