بهترین عکاس های جهان (معرفی + آثار)

بهترین عکاس های جهان (معرفی + آثار)

بهترین عکاس های جهان

پیش گفتار :

با ظهور فناوری ، عکاسی در دنیای امروز به یکی از هنرهای برجسته و مورد توجه افراد و کسب و کارهای بزرگ تبدیل شده است. عکاسان حرفه‌ای با استفاده از دانش فنی و احساسات فرهنگی جامعه ، لحظات زندگی را به تصاویری جاودانه تبدیل می‌کنند.

این افراد با استفاده از دید خلاقانه و فنی خود، توانسته‌اند تصاویری با ارزش و زیبا را خلق کنند. آنها با ایجاد اثراتی جذاب، تأثیر بسزایی بر جامعه داشته و هنر عکاسی را به یکی از شاخه‌های مهم هنر تبدیل کرده‌اند.

در این مقاله، به معرفی برخی از بهترین عکاسان جهان خواهیم پرداخت که با استعداد خارق‌العاده و نگاه خلاقانه‌ای به دنیای عکاسی، توانسته‌اند آثاری استثنایی خلق کنند.

1. تیموتی هوگان

نفر اول لیست ، عکاس و فیلم بردار برجسته آمریکایی ، تیموتی هوگان است.تیموتی یک عکاس تبلیغاتی است که در نیویورک، لس آنجلس و لندن کار می کند. تیموتی خود را اینچنین معرفی می کند:

من تیموتی هوگان هستم، یک عکاس تبلیغاتی و کارگردان (بین المللی) که جوایز متعدد بین المللی را دریافت نموده است. من سعی می کنم تا با رویکردی متفاوت و منحصر به فرد محصولات را به تصویر بکشم و با دید هنری و دقت فنی بالا آنها را به مخاطبانشان معرفی کنم .

من علاوه بر نورپردازی، در ترکیب بندی و زیبایی شناسی مهارت دارم، تصاویری خلق می کنم که مخاطب را درگیر خود می کند. فراتر از عکاسی ، تخصص من در فیلمبرداری با سرعت بالا به تبلیغات محصول حرکت و عمق می بخشد. با مجموعه‌ ه کرده ام مجموعه هایی که شامل نوشیدنی‌ها، مد، کالاهای لوکس و موارد دیگر است، با برندها و آژانس‌های برتر در سطح جهان همکاری کرده‌ام.

من به منظور جلب رضایت مشتری، خلاقیت را با دقت فنی ترکیب می کنم و داستان برندها را از نظر بصری جذاب می کنم. اگر به دنبال عکاسی و فیلمبرداری تاثیرگذار هستید و می خواهید برندتان  طنین انداز شود، من هنرمند پیشروی شما هستم.

بهترین عکاسان جهان

مشاهده آثار 

2. جیمی نلسون

جیمی نلسون یک عکاس مشهور بریتانیایی است که  از سال 1987 عکاسی می کند. این عکاس برجسته از سال 2010 به مکشورهایی مانند ویتنام، تبت، آفریقا و غیره سفر کند.  او از قبایل بازدید و عکاسی می کند.

آثار این هنرمند بسیار شگفت انگیز است و در بسیاری از موزه های بین المللی و گالری های هنری پیشرو به نمایش گذاشته شده است.

مشاهده آثار 

3.رهان: Rehahn

رهان یک عکاس بین المللی فرانسوی است که در حال حاضر در ویتنام ساکن است. او برای آثاری که در هند، ویتنام و کوبا منتشر کرده بسیار محبوب شده است. رهان اولین کتاب خود را با نام ویتنام، موزاییک کنتراست ها در سال 2014 منتشر کرد که دارای بیش از 150 عکس از ویتنام است که به طور خاص بر فرهنگ این کشور تمرکز دارد. او همچنین به عنوان عکاسی شناخته می شود که روح مدل های خود را به تصویر می کشد. این بدان معناست که او می تواند احساسات مدل ها را به شکلی روح انگیز به تصویر بکشد.

مشاهده آثار 

4. لی جفریس

لی جفریس عکاس مشهور انگلستانی است که از سفر به سراسر جهان برای گرفتن پرتره های سیاه و سفید افراد بی خانمان لذت می برد. علاقه او به عکاسی پرتره بی خانمان از زمانی شروع شد که در یک ماراتن در لندن شرکت کرد. او به طور اتفاقی با زن جوانی روبرو شد که در یک کیسه خواب جمع شده بود و تصورش از افراد بی خانمان به شدت تغییر کرد. به گفته لی جفریس، احساسات افراد بی خانمان به نظر می رسد که می تواند داستان های خیره کننده ای را بیان کند. از آن زمان او از افراد بی خانمان به عنوان سوژه خود عکاسی می کند و از طریق عکس هایش پول جمع آوری می کند تا زندگی بی خانمان ها را بهتر کند.

مشاهده آثار

4. جو مک نالی

جو مک نالی عکاسی مشهوری با شهرت بین المللی است. آثار او در بیش از 70 کشور جهان بسیار محبوب و شناخته شده  است. مک نالی در سراسر جهان نه تنها به عنوان یکی از برترین ( از لحاظ فنی ) عکاسان نسل خود شناخته می شود، بلکه رفتار جذاب، اعتماد به نفس و شوخ طبعی او را به انتخابی برای افراد مشهور و مجلات تبدیل کرده است.

مشاهده آثار

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.