آموزش عکاسی از محصول در خانه

آموزش عکاسی از محصول در خانه

آموزش عکاسی از محصول در خانه

آموزش عکاسی از محصول در خانه و تاثیر آن در فروش محصولات

هنگام فروش آنلاین، عکس محصول می تواند میلیون ها تومان ارزش داشته باشد. عکاسی خوب از محصول، نشان دادن محصول در زوایای مختلف و هایلایت کردن نقاط قوت آن، بهترین ابزار برای فروش بیشتر و معروف شدن صفحات مجازی شما خواهد شد.

همانطور که میدانید، همه ما حرفه ای نیستیم. ممکن است ما به استودیو ها و دوربین های لاکچری و فوق پیشرفته دسترسی نداشته باشیم. با این حال همه ما این روزها یک گوشی هوشمند در جیب مان داریم.

با استفاده از این آموزش عکاسی از محصول در خانه شما میتوانید عکس های شگفت انگیز و عالی با گوشی موبایل تان بگیرید. در ادامه این متن، می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور با گوشی موبایلتان از محصولات تان عکس بگیرید. همچنین نکاتی را در این آموزش عکاسی از محصول در خانه برای شما عنوان خواهیم کرد.

 

آموزش عکاسی از محصول در خانه

چه گوشی هوشمندی را برای عکاسی از محصول انتخاب کنیم؟

اولین موضوعی که در آموزش عکاسی از محصول در خانه باید به آن توجه کنیم، نوع گوشی هوشمند است. این روزها گوشی های هوشمند بسیار زیادی در بازار موجود هستند که برای عکاسی از محصول، عالی میباشند.

گوشی هوشمند مناسب برای عکاسی از محصول باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • دوربین اصلی باید حداقل 12 مگاپیکسل داشته باشد.
  • دوربین گوشی باید سنسور بزرگی داشته باشد تا نور بسیار زیادی را تامین کند.
  • کنترل دستی تعادل رنگ سفید، ISO، نوردهی و فوکوس.
  • ویژگی های لرزشگیری تصویر.
  • حالت ماکرو با قابلیت عکاسی از محصول با جزئیات و از نزدیک.
  • حالت عکس RAW برای تصویر با کیفیت بالا و ویرایش عمیق.

با توجه به بازار گوشی های موبایل و بودجه ای که دارید، انتخاب گوشی هوشمندتان برای عکاسی از محصول در خانه میتواند متفاوت باشد. بهترین برند ها می توانند گوشی های آیفون و سامسونگ باشند.

آموزش عکاسی از محصول در خانه

حال وقت آن رسیده است که آموزش عکاسی از محصول در خانه را آغاز کنیم. در ادامه نکاتی را عنوان خواهیم کرد که به بهتر شدن عکس هایتان کمک میکنند.

لنز دوربین را تمیز کنید

تمیز کردن لنز گوشی یکی از مهمترین فاکتور های عکاسی از محصول در خانه است. بسیاری از عکس ها به دلیل جای انگشت روی لنز یا یک لکه به طور کلی خراب شده اند. عکسی که با لنز کثیف گرفته شود، قابلیت عرضه در فضای مجازی را نخواهد داشت. از همین رو حتما قبل از عکاسی لنز را آماده کنید.

برای تمیز کردن لنز گوشی موبایل، می توانید از دستمال های میکروفایبر یا پد الکلی استفاده کنید.

نور خوب برای عکاسی از محصول در خانه

نور مهمترین نکته برای عکاسی از محصول در خانه میباشد. همانطور که میدانید شرایط خانه با شرایط استودیو و آتلیه کاملا متفاوت است. در این قسمت آموزش عکاسی از محصول در خانه میخواهیم نکاتی را جهت بهبود نور ارائه دهیم.

  • یک اتاق پر نور را برای عکاسی از محصول در خانه انتخاب کنید.
  • نوری که از پنجره به داخل اتاق می تابد بهترین نور است. فقط باید مطمئن شوید که نور ثابت و یکسان در همه جای محصول پخش شده باشد.
  • قرار دادن محصول در یک گوشه 90 درجه در کنار پنجره باعث تصویری پر نور و با کیفیت میشود.
  • اگر به نور طبیعی دسترسی ندارید میتوانید از ابزار های نورپردازی مختلف در زوایای گوناگون برای عکاسی از محصول در خانه استفاده کنید.

آموزش عکاسی از محصول در خانه

 

از محصولتان زیاد عکس بگیرید

ابتدایی ترین ولی مهمترین نکته ای که در آموزش عکاسی از محصول در خانه میخواهیم به آن بپردازیم، تعداد عکس هایی است که از محصول تان میگیرید. ظرفیت یک گوشی هوشمند کوچک ممکن است گاهی فریبنده باشد. اغلب اوقات عکسی که با گوشی میگیرید، کمی تار، بدرنگ یا فاقد برخی از جزئیات مورد نیاز است. حتی اگر شما در حوزه عکاسی از محصول در خانه حرفه ای باشید، ممکن است عکس نهایی خراب شود.

مرتب سازی تعداد بالای عکس ها میتواند چالش برانگیز باشد اما مهم است. در هر زاویه چندین عکس از محصول بگیرید. بعد از اتمام کار می توانید از بین عکس های گرفته شده بهترین آنها را انتخاب کنید.

زوایای مختلف عکاسی از محصول در خانه

در ادامه آموزش عکاسی از محصول در خانه می خواهیم به اهمیت تصویربرداری از زوایای مختلف اشاره کنیم. شما بهتر از هرکس دیگری می دانید که محصولتان چه شکلی است. اما بازدید کنندگان و فالور هایتان هیچ دیدی نسبت به محصول شما ندارند. عکاسی از محصول در زوایای مختلف می تواند دید بهتری به مخاطبان دهد و متعاقبا بازدید کنندگان را به خریدار تبدیل میکند.

عکاسی از محصول با جزئیات

عکاسی از محصول با جزئیات کامل میتواند به مشتریان شما نشان دهد که دقیقا برای چه چیزی پول میدهند. در حالی که عکس های عادی دیدی کلی از محصول به خریداران ارائه می کنند، عکاسی از محصول با جزئیات میتواند برای خریدارانی که سوال دارند، مفید باشد.

به همین دلیل است که در آموزش عکاسی از محصول در خانه، به اهمیت لنز ماکرو اشاره کردیم. قابلیت تصویر برداری از کوچکترین جزئیات میتواند اعتماد کاربران را افزایش داده و در نتیجه فروش شما را بیشتر کند.

با مدل زنده عکس بگیرید

عکاسی از محصول روی مدل زنده این روزها بسیار پر مخاطب شده است. در واقع تصاویری که محصول را در حال استفاده نشان میدهند، بازخورد و بازدید بیشتری دارند. اگرچه که عکاسی از محصول روی مدل زنده در خانه ممکن است کار آسانی نباشد.

با این حال اگر امکانش را دارید، میتواند باعث بازدید بیشتر تصاویر شما شود. در ادامه آموزش عکاسی از محصول در خانه نکاتی را که هنگام عکاسی از محصول باید به خاطر داشته باشید، عنوان خواهیم کرد:

  • اگر در فضای بسته از محصول عکس میگیرید، اطمینان حاصل کنید که نور کافی وجود داشته باشد.
  • اگر میخواهید در حیاط خانه عکاسی کنید، یک روز آفتابی و مکانی با نور یکنواخت را انتخاب نمایید.
  • در هنگام وزیدن باد عکاسی نکنید.
  • پس زمینه تصویر را به خوبی آنالیز کنید. پس زمینه باید یکنواخت، زیبا و چشم نواز باشد.

کلام پایانی

در آخر باید بگوییم که عکاسی از محصول در خانه مستلزم دقت، استفاده صحیح از نور، ابزار و انتخاب صحیح زوایای عکاسی میباشد. شما میتوانید با کمترین هزینه و سپری کردن یک دوره آموزش عکاسی از محصول در خانه، یونیک ترین تصاویر را از محصولاتتان تهیه و در صفحات مجازی انتشار دهید.

آموزش عکاسی از محصول در خانه یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای ارتقای کسب و کارتان خواهد بود. ما در موسسه آموزش عالی آرمان با بهره گیری از اساتید حرفه ای و به روز ترین تکنیک ها، انواع آموزش های عکاسی و ارتقای شغلی را برای علاقه مندان فراهم کرده ایم.

شما میتوانید با مراجعه به وب سایت و ارتباط با کارشناسان آنلاین و تلفنی مجموعه از نحوه شرکت در کلاس های آموزشی مطلع شوید.

به این محصول امتیاز دهید

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.