10 گام تا تبدیل عکس به nft و فروش آن

10 گام تا تبدیل عکس به nft و فروش آن

تبدیل عکس به nft

ان اف تی یا NFT چیست؟

ان اف تی یا NFT (مخفف Non-Fungible Token و به معنی توکن‌های غیرقابل‌ تعویض)  به سازندگانش این امکان را می‌دهد تا از خلاقیت‌های دیجیتال و هنر خود به روشی منحصربه‌فرد کسب درآمد کنند. اگر هنرمند، عکاس یا تولید کننده محتوا هستید که به دنبال تبدیل تصاویر دیجیتال خود به NFT و کسب درآمد از فروش آنهااید، این راهنمای گام به گام شما را در فرآیند تبدیل تصاویرتان به NFT راهنمایی می کند.

تبدیل عکس به nft :

مرحله 1:اثر هنری خود را انتخاب کنید.

قبل از اینکه بتوانید یک NFT ایجاد کنید،درمرحله ای قرار دارید که باید اثر هنری خود را انتخاب کنید.البته تنها انتخاب این اثر هنری کفایت نمی کند و باید به نکاتی همچون کیفیت تصاویر انتخابی و فرمت مناسب آن توجه داشته باشید.اکثر پلتفرم‌های NFT، از فرمت هایی مانند JPEG یا PNG، پشتیبانی می کنند.

بیشتر بخوانید : آیا کسب درآمد از عکاسی ممکن است؟

مرحله 2: یک کیف پول دیجیتالی ایجاد کنید.

برای ایجاد و مدیریت NFT ها،به یک کیف پول دیجیتال نیاز دارید.این کیف پول باید قابلیت پشتیبانی از بلاک چین های مختلف را داشته باشد. NFT ها را می توان در بلاک چین های مختلف ارز دیجیتال ایجاد کرد. کیف پول های محبوب عبارتند از MetaMask، Trust Wallet و Coinbase Wallet.

مرحله 3: کیف پول خود را شارژ کنید.

پس از ایجاد کیف پول خود،برای پرداخت کارمزد ضرب  NFT باید آن را شارژ کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید که ان اف تی خودتان را در شبکه اتریوم بسازید برای پرداخت کارمزد شبکه باید مقداری اتریوم به کیف پول خود واریز کنید.

بیشتر بخوانید : دوره MBA بازاریابی

مرحله 4: یک بازار NFT را انتخاب کنید.

یک بازار NFT را برای فروش انتخاب کنید و NFT خود را در آن پلتفرم فهرست کنید. گزینه های محبوب عبارتند از OpenSea، Rarible، و Mintable.

مرحله 5: کیف پول خود را وصل کنید

کیف پول دیجیتال خود را به بازار NFT متصل کنید. این مرحله به شما این امکان را می دهد تا با پلتفرم تعامل داشته باشید و NFT ایجاد کنید. این پلتفرم شما را در فرآیند اتصال کیف پولتان راهنمایی می کند.

بیشتر بخوانید : با مراحل تدوین فیلم آشنا شوید

مرحله 6: NFT خود را Mint کنید.

در بازار NFT انتخاب شده، به دنبال گزینه “Mint” یا “Create” یک NFT باشید. تصویر دیجیتال خود را آپلود کنید و جزئیاتی مانند عنوان، توضیحات و هر گونه حق امتیازی را که می‌خواهید از فروش آینده دریافت کنید، اضافه کنید. برخی از پلتفرم ها ممکن است به شما امکان انتخاب بین نسخه های تک یا چندگانه را بدهند.

مرحله 7: ویژگی ها و حق امتیازها را تنظیم کنید.

هر ویژگی یا حق امتیاز منحصر به فردی را که برای NFT خود در نظر دارید مشخص کنید. این جزئیات می تواند به NFT شما ارزش افزوده و اطمینان حاصل کند که درصدی از فروش آینده را دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید : چگونه تبلیغ کنیم؟ | 10 ترفند تبلیغ کسب و کار

مرحله 8: پرداخت هزینه های Mint

شما باید هزینه Mint را بپردازید که هزینه ثبت NFT شما در بلاک چین را پوشش می دهد. هزینه بر اساس پلت فرم NFT و ازدحام شبکه  متفاوت است.

مرحله 9: تایید و ثبت

پس از تایید تمام جزئیات، فرآیند Mintرا اجرا کنید. این اقدام تصویر دیجیتال شما را به عنوان یک توکن غیر قابل تعویض در بلاک چین ثبت می کند.

مرحله 10: NFT خود را برای فروش فهرست کنید

هنگامی که NFT شما ساخته شد، می توانید آن را برای فروش در بازار فهرست کنید. قیمت مورد نظر خود را تعیین کنید،  مراقب هزینه های Mint و هزینه های فهرست بندی باشید که با پلت فرم انتخابی شما مرتبط است.

نتیجه:

تبدیل تصاویر شما به NFT راه جدیدی برای اشتراک گذاری و کسب درآمد از خلاقیت های دیجیتال شما ارائه می دهد. با آماده‌سازی و راهنمایی مناسب، می‌توانید با موفقیت NFT‌های خود را در بازارهای محبوب فهرست کنید و به مخاطبان جهانی از هنر و کلکسیون‌های دیجیتالی علاقه‌مند شوید. به یاد داشته باشید که بازار NFT رقابتی است، بنابراین ترویج NFT های خود و ایجاد یک جامعه پیرامون کار شما می تواند شانس موفقیت شما را در دنیای هنر دیجیتال تا حد زیادی افزایش دهد.

بیشتر بخوانید : ایده برای تیزر تبلیغاتی

به این محصول امتیاز دهید

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.