چطور دوره تدوین فیلم با پریمیر آینده تان را تغییر خواهد داد؟

چطور دوره تدوین فیلم با پریمیر آینده تان را تغییر خواهد داد؟

آموزش تدوین فیلم با پریمیر, تدوین فیلم با پریمیر

تدوین فیلم با پریمیر

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا افراد به دنبال دوره هایی مثل دوره تدوین فیلم با پریمیر میروند. وقتی میتوان با استفاده از چندین اپلیکیشن در گوشی به سادگی ویدئوها را ادیت کرد، اصلا چه دلیلی بر شرکت در چنین کلاس هایی وجود دارد؟

ویدئوها بهترین پلتفرم رسانه هستند. علاوه بر آن، در بازاریابی ها نیز به شدت مورد استفاده قرار میگیرد؛ زیرا مردم علاوه بر اینکه به این گونه تصاویر علاقه نشان میدهند، آنها را نیز دنبال میکنند. با این وجود، آیا ساخت ویدئو میتواند یک شغل همیشگی باشد؟ میتوان با اپلیکیشن های ساده ویدئوهای حرفه ای ساخت؟

ادیت ویدئو با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه

تولیدکنندگان تلفن های همراه چندین سال پیش آپشن تصویربرداری را به محصولات خود اضافه کردند. به این علت که از علاقه مردم به این تصاویر با خبر بودkد. بعدها درخواست هایی نظیر برش بخش نامطلوب از فیلم، اضافه کردن ویدئویی دیگر یا موسیقی به آن ایجاد شدند. برنامه نویسان برای رفع این نیاز دست به ساخت اپلیکیشن هایی زدند که بتواند این موارد را برطرف سازد. ولی کیفیت ارائه شده در چه سطحی است؟

بدون شک ویدئوی ادیت شده فرد شرکت کننده در دوره تدوین فیلم با پریمیر اصلا قابل قیاس با ویدئوی ادیت شده توسط یک اپلیکیشن تلفن همراه نیست. هنگامی که فیلم ها در نرم افزارهای مخصوص این کار ادیت میشوند، کیفیت متفاوتی خواهند داشت. در یک کلام نتیجه بدون نقص و حرفه ای خواهد بود در صورتی که محصول اپلیکیشن ها، یک فیلم ساده و مبتدی است. هر فردی متوجه این تفاوت خواهد شد.

پس اگر تفاوت نتیجه انقدر محسوس است، آیا میتوان از این راه کسب درآمد کرد؟

 

آموزش تدوین فیلم با پریمیر, تدوین فیلم با پریمیر

شرکت در کلاس آموزش تدوین فیلم با پریمیر چه مزایایی دارد؟

فیلم ها یا ویدئوهای جذاب و موفق ترکیبی از دیالوگ، صحنه های زیبا، جلوه های صوتی، موسیقی و … است؛ بنابراین اگر تصورتان از ساخت فیلم، یک کار ساده است، اصلا اینطور نیست. درواقع، ویدئوی موفق به تمام این موارد اهمیت میدهد و فیلم را بر اساس آنها طرح ریزی میکند. با این حال، ساخت یک فیلم زیبا هر چقدر هم که دشوار باشد، باز هم به سختی اش می ارزد.

برای تدوین فیلم با پریمیر همیشه تقاضا وجود دارد

از جمله دلایلی که میتواند در شرکت در دوره های تدوین فیلم با پریمیر ترغیب کننده باشد، تقاضای همیشگی آن است. طبق آمار، میزان استخدام تدوینگران حرفه ای فیلم از سال 2008 تا 2018 یازده درصد افزایش داشته است. همین امر به معنای گسترش این صنعت و استقبال از این هنر است.

درآمد خوبی دارد

علت بعدی که دوره های تدوین فیلم افراد را به سمت خود جلب میکند، درآمدش است. از آنجایی که همیشه برای آن تقاضا وجود دارد، بنابراین برای افراد مشغول در این حوزه نیز همیشه پروژه خواهد بود. درآمد آنها نیز بسته به کیفیت کار و پروژه نیز متغیر است.

با آموزش تدوین فیلم با پریمیر خودتان رئیس خودتان هستید

گزینه های مختلفی در حوزه کاری تدوینگران فیلم وجود دارد. علاوه بر اینکه میتوانند به صورت پروژه ای کار کنند، اشتغال در یک شرکت نیز برای آنها ممکن است. پس هم میتوانند رئیس خودشان باشند و هم کارمند یک رئیس دیگر.

با آموزش تدوین فیلم با پریمیر فرصت های آموزشی و دوره های خوب همیشه در دسترس هستند

دیگر برتری این حرفه، فرصت های آموزشی آن است. اگر به دنبال دوره های تدوین فیلم هستید، میتوانید در هر آموزشگاهی کلاس های مرتبط را پیدا و در آنها ثبت نام کنید. البته پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره تدوین فیلم با پریمیر موسسه آموزش عالی آرمان است. در این دوره علاوه بر یادگیری تمامی مباحث و فنون تدوین، نحوه ادیت فیلم با استفاده از نرم افزار پریمیر که یکی از نرم افزارهای کاربردی و خوب این کار است، آموزش میبینید. مبحثی که در کمتر آموزشگاهی مورد توجه قرار میگیرد.

اگر مشتاق شدید درباره این دوره بیشتر بدانید، با سرفصل های آن آشنا شوید، در مورد مدرسین آن اطلاعات بیشتری کسب کنید و از همه مهمتر، از قیمت آن مطلع شوید، با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی: چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟

آموزش تدوین فیلم با پریمیر, تدوین فیلم با پریمیر

دوره تدوین فیلم با پریمیر موسسه آموزش عالی آرمان

چه در حوزه بازاریابی مشغول به کار باشید، چه در مدیریت. چه دبیر باشید و چه بلاگر. در هر صورت نه تنها به فیلم های باکیفیت و زیبا نیاز خواهید داشت، بلکه دانش کافی در زمینه ادیت آنها شما را از همه لحاظ بی نیاز خواهد کرد. دوره تدوین فیلم با پریمیر موسسه آرمان بر همین مبنا بنا شده است. تا شما عزیزان بتوانید خودکفا باشید و خودتان ویدئوهایی عالی برای خود بسازید.

از اصول هنری مربوط به کارگردانی گرفته تا ادیت و ساخت فیلم ها طی 140 ساعت و در 6 ماه به شما آموزش داده میشوند. ساخت تیزر تبلیغاتی، تیتراژ فیلم و سریال و تدوین آنها، موزیک ویدئو و تدوین فیلم های سینمایی از جمله مواردی هستند که به شما آموزش داده میشوند. پس از پایان هر درس، شما موظف به تحویل پروژه هستید تا علاوه بر آموزش علوم تئوری، مباحث را به صورت عملی نیز فرا بگیرید و اشکالات شما برطرف شوند.

پس از تعلیم این مباحث کاربردی، تمرکز روی یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت، یعنی پریمیر، خواهد بود. از مزایای به کارگیری پریمیر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نرم افزار یکی از بهترین ابزارهای موجود برای ادیت فیلم است. به خصوص اگر تمایل به ادغام چندین ویدئو کلیپ صوتی را دارید.
  • میتوانید از چندین ویدئو کلیپ استفاده نمایید.
  • برای برش یا سازماندهی کلیپ ها ایده آل است.
  • ساخت شات انتقالی در آن بسیار آسان خواهد بود.
  • میتوانید به سادگی لایه های متنی ایجاد کنید.

نرم افزار بعدی که در دوره تدوین فیلم با پریمیر آموزش داده میشود، افتر افکت خواهد بود. افتر افکت نیز یک نرم افزار کاربردی برای ادیت ویدئوها است. کاربردهای آن عبارتند از:

  • در گرافیک حرکتی، جلوه های بصری و ترکیب ها بیشتر از ادوبی افتر افکت استفاده میشود.
  • افتر افکت این امکان را برای شما فراهم می آورد تا چندین کلیپ صوتی و تصویری را روی یکدیگر لایه بندی کنید. ابزارهای مختلف این نرم افزار، ترکیب آنها را برایتان بسیار ساده می کند.
  • در افزودن جلوه های بصری بسیار کاربرد دارد.
  • ساخت انیمیشن های دو بعدی و عناوین در آن بسیار آسان است.

هر دو نرم افزار کاربردهای مربوط به خود را دارند و نمیتوان بیان کرد کدام یک بر دیگری برتری دارد. بسته به نوع استفاده شما، هر کدامشان بسیار مفید خواهند بود.

مزیتی که کلاس های موسسه آرمان بر دیگر موسسات دارد، امکانات و تجهیزات به روزی هستند که موسسه برای هنرجویان خود فراهم می آورد. شما حتی نیازی به حمل وسایل خود به آموزشگاه ندارید. موسسه تمام امکانات موردنیازتان را برای شما تهیه نموده است.

مدرسین موسسه، با سالها سابقه درخشان در زمینه فیلم سازی و تدوین آماده آموزش و انتقال تجارب خود به شما هستند. اشکالات و ابهام های شما طی دوره برطرف خواهد شد، ولی از همه مهم تر، پس از پایان دوره از پشتیبانی این اساتید نیز بهره مند خواهید بود؛ به عبارت دیگر، پس از اتمام کلاس ها نیز میتوانید با اساتید در ارتباط باشید و موضوعات خود را با آنها مطرح سازید.

پس از پایان دوره تدوین فیلم با پریمیر معتبرترین مدرک به شما ارائه خواهد شد. به دلیل اخذ مجوزهای لازم از ارگان های مربوطه توسط موسسه آرمان، مدارک اعطاء شده به شما معتبر و قابل ترجمه خواهند بود. پس اگر در فکر کسب مهارت و ترجمه مدارک مربوط به آن هستید، این دوره مخصوص شما است.

صبر کنید. اگر شرایط شرکت در کلاس های حضوری را ندارید، موسسه آرمان دوره مجازی تدوین فیلم با پریمیر را برایتان تهیه کرده است. اگر به دلیل مشغله های فراوان خود نمیتوانید در کلاس ها حضور پیدا کنید، اگر به دلیل دوری از موقعیت موسسه نمیتوانید مهارت مورد علاقه خود را فرا بگیرید یا همه گیری ویروس کرونا توانایی شرکت در این گونه کلاس ها را از شما گرفته است، دوره مجازی مخصوص به شما است.

در دوره غیرحضوری، مدرسین مجرب موسسه به صورت مالتی مدیا و در قالب DVD محتوای آموزشی را تهیه نموده اند. اگر امکان دسترسی به این DVDها برایتان وجود ندارد، میتوانید در پلتفرم آموزشی موسسه به نام ویدمی، ویدئو ها را تماشا کنید. ویدمی برای دو نسخه اندروید و آیفون قابل دانلود است.

سرفصل ها نیز تفاوتی با سرفصل های کلاس حضوری ندارد. ولی به دلیل غیر حضوری بودن ، قیمت آن کمتر است.

راستی؛ درباره هزینه ها هم اصلا نگران نباشید. موسسه آرمان به دلیل درک شرایط شما عزیزان و احترام به علاقه شما، امکان پرداخت اقساطی شهریه را فراهم آورده است؛ بنابراین اگر دوره تدوین فیلم با پریمیر فکرتان را مشغول کرده است، با ما تماس بگیرید. مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.