معماری داخلی در دبی (بررسی کامل)

معماری داخلی در دبی (بررسی کامل)

معماری داخلی در دبی

مقدمه :

معماری داخلی در دبی : معماری داخلی یکی از گرایش های پردرآمد رشته معماری است که بازار کار گسترده ای دارد.تقاضای بالای این رشته و درآمد های سرشار آن در کشورهای عربی موجب شد تا در این مقاله به بررسی بازار کار معماری داخلی در دبی بپردازیم.اگر شما هم این رشته را دنبال می کنید و یا قسط مهاجرت با مدرک معماری داخلی را دارید تا انتهای این مقاله با ما همرراه باشید.

معماری داخلی در دبی (حجم بازار و میزان تقاضا)

امارات متحده عربی به عنوان یکی از کشورهای پرچم دار توسعه و رشد اقتصادی در منطقه شناخته می شود.حجم بازار معماری داخلی در امارات متحده عربی در سال 2024 حدود 3.35 میلیارد دلار تخمین زده شده است و انتظار می رود تا سال 2029 به 4.66 میلیارد دلار برسد .

طبق این پیش بی نی در بازه زمانی (2024تا2029) این بازار با رشد  6.79 درصدی روبرو خواهد شد. رشد این بازار با سلامت و پویایی  اقتصاد رابطه مستقیمی دارد.

امارات متحده در سال 2019 بودجه چشمگیر و قابل توجهی را برای گسترش و افزایش تقاضای معماری داخلی اختصاص داده است. پروژه های بزرگی مانند اکسپو 2021 که قرار است بر فراز دریاچه های جمیرا ساخته شوند، منجر به افزایش تقاضای معماری داخلی در بازار امارات می شوند.

علاوه بر آن نمایشگاه Index از سال 2021 استارت خورده و هر ساله در دبی برگزار می شود تا تقاضا برای خدمات طراحی داخلی در بازار را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید : دوره جامع معماری داخلی

درآمد معماری داخلی در دبی چقدر است؟

متوسط حقوق معماران داخلی در امارات متحده عربی 7500 درهم در ماه است که بر اساس موقعیت شغلی و سابقه کاری می تواند تا 13500 درهم درماه افزایش داشته باشد.  معماری داخلی، مهندسی و ساخت و ساز جز پردرآمدترین مشاغل در امارات متحده عربی به شمار می آیند. در مقایسه با شهرهای دیگر امارات ، دبی و پس از آن شارجه بالاترین حقوق را برای معماران داخلی ارائه می دهد. حقوق در امارات متحده معاف از مالیات است.البته اگر خودتان کسب و کار معماری داخلی در این کشور داشته باشید درآمد بسیار بالاتری از این اعداد و ارقام خواهید داشت.

چگونه می توانم کسب و کار معماری داخلی را در دبی راه اندازی کنم؟

اگر تجربه قبلی راه اندازی یک شرکت معماری داخلی در دبی را ندارید، ممکن است مراحل ثبت شرکت برایتان کمی گیج کننده باشد.

با این حال، نگران نباشید، شما به راحتی می توانید با پیروی از دستورالعمل زیر شرکت رویایی خود را در امارات راه اندازی کنید.

در ادامه مراحل ثبت شرکت معماری داخلی در دبی را توضیح داده ایم :

1.انتخاب ساختار و نوع شرکت :

در گام نخست  نوع شرکت و کسب و کار خود را انتخاب کنید. برخی از ساختارهای شرکتی محبوب در دبی عبارتند از: شرکت مالکیت انحصاری، شرکت مشارکت عمومی ویا شرکت با مسئولیت محدود.

بیشتر بخوانید : دوره اصول و فنون مذاکره

2. برند تجاری خود را ثبت کنید

قدم بعدی ثبت برند و یا نام تجاری کسب و کارتان است. شما می بایست نامی را انتخاب کنید که قبلاً در  امارات ثبت نشده است. این نام ممکن است در کشورهای دیگر جهان استفاده شود، اما تا زمانی که در امارات متحده عربی ثبت نشده باشد، می توانید آن را انتخاب کنید.

3. تایید اولیه را دریافت کنید

پس از انجام مراحل قبلی، باید تاییدیه اولیه را از دپارتمان توسعه اقتصادی دبی، که نهاد حاکمیتی برای ثبت مشاغل جدید در دبی است، دریافت کنید.

4. یک فضای اداری اجاره کنید

برای دریافت جواز کسب و کار در دبی نیاز به اجاره فضای اداری دارید. قرارداد اجاره و EJARI که پس از اجاره فضای اداری دریافت می کنید برای راه اندازی شرکت طراحی داخلی در دبی الزامی است.

بیشتر بخوانید : موضوع پایان نامه ارشد معماری داخلی

5. تأییدیه های خارجی را دریافت کنید

پس از اینکه فضای اداری را در دبی اجاره کردید ، باید برخی از مجوزهای خارجی را از سازمان های مختلف دولتی و غیردولتی دریافت کنید. تاییدیه های خارجی که به آن نیاز دارید به فعالیت های تجاری که می خواهید در دبی انجام دهید بستگی دارد.

6. مدارک مورد نیاز را ارسال کنید

مدارکی که برای راه اندازی یک شرکت طراحی داخلی در دبی نیاز دارید به شرح زیر است:

  • فرم درخواست پر شده برای مجوز.
  • طرح تجاری دقیق و دقیق
  • کپی گذرنامه کلیه سهامداران.
  • تفاهم نامه انجمن.
  • مصوبه هیئت مدیره
  • اگر اسپانسر دارید، گواهی عدم اعتراض.

7. ویزا بگیرید

پس از اخذ مجوز تجارت تجاری در دبی، می توانید برای ویزای خود و ویزای تمامی اعضای خانواده خود و یک کارگر خانگی اقدام کنید. شما همچنین می توانید تعدادی از ویزای کارمندی  را بسته به اندازه فضای اداری خود اسپانسری کنید.

بیشتر بخوانید : معماری داخلی فضاهای تجاری

8. یک حساب بانکی شرکتی باز کنید

آخرین مرحله افتتاح حساب بانکی شرکت است. زمان کافی را صرف تحقیق در مورد موسسات مالی مختلف کنید تا ببینید کدام یک به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند. پس از افتتاح حساب بانکی شرکت، شرکت طراحی داخلی شما در دبی آماده انجام فعالیت های تجاری خود می باشد.

معرفی دوره دکوراسیون داخلی آرمان :

دپارتمان معماری داخلی موسسه آموزش عالی آرمان از سال 1387 تاسیس گردیده است. و با تکیه بر تجارب اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور اقدام به برنامه ریزی و تدوین دوره معماری داخلی و دکوراسیون بر اساس نیاز بازار کار داخل نموده است .جهت دریافت مشاوره رایگان از دوره دکوراسیون داخلی آرمان روی لینک کلیک کنید.

4/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.