اصول اساسی و مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی

نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی


تیزر تبلیغاتی، به ویدئو منحصر به فردی گفته می شود که یک فرد یا شرکت برای توسعه هرچه بیشتر کسب و کارش ساخته و منتشر می کند. به دلیل متصل شدن زندگی ما به تکنولوژی، بی شک تیزر تبلیغاتی و تبلیغات بخش عمده ای از مسئولیت بازاریابی و فروش را بر عهده گرفته اند. شاید افراد زیادی تیزر تبلیغاتی منتشر کنند اما کمتر کسی می داند که نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی چیست.

در نظر گرفتن یک سری

اصول اساسی و مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی کار شما را چندین برابر بهتر می کند و فروش خدمات یا محصولات مورد تبلیغ را افزایش میدهد. همین امر باعث می شود شما بتوانید در عرصه تبلیغات از رقبای خود پیشی بگیرید.

چه نکاتی را باید در ساخت تیزر تبلیغاتی رعایت کنیم؟

محدود کردن وسایل مورد استفاده

شما نباید از ابتدای کار به دنبال خرید چندین وسیله برای ساخت تیزر تبلیغاتی باشید. برای شروع ساده ترین وسایل را تهیه کنید. دلیل این که شما نباید به دنبال استفاده از ده ها محصول باشید این است که:

  1. قیمت محصولات بسیار بالا رفته است، شما به جای خرید وسایل زیاد برای بالا بردن کیفیت کارتان می توانید پول وسایل را ذخیره کنید و بعداً برای خرید تجهیزات واقعاً ضروری خرج کنید.
  2. عامل اصلی موفقیت شما وسایل شما نیست بلکه ایده های جدیدی است که به نمایش می گذارید.

اصول اساسی و مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی

 

لوکیشن

محل ضبط تیزر نیز از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی است. تیزر را جوری بسازید که افراد آن را باور کنند و تخیلی نباشد مثلاً از کوچه یا خیابان استفاده کنید تا محتوای تیزر طبیعی باشد. محل را جوری انتخاب کنید که هنگام فیلم برداری مشکلاتی از قبیل کمبود نور و شلوغی نداشته باشید.

خلاقیت عامل پیشرفت

یکی از اصول مهم ساخت تیزر تبلیغاتی به خرج دادن خلاقیت است. مردم دیگر به دنبال تبلیغات تکراری نیستند و یک تیزر خلاقانه می تواند توجه آن ها  را جلب کند. از محیط اطراف خود ایده بگیرید اما مطمئن شوید که ایده شما تکراری نیست بلکه به روز و مورد پسند جامعه است.

تدوین گر ماهر

مهم ترین قسمت در ساخت تیزر تبلیغاتی، بعد از تیم کارگردانی حرفه ای، تدوین فیلم است. تدوین فیلم به یک ویدئو ساده، رنگ می بخشد. شما با استفاده از نرم افزار های مختلف باید تدوین فیلم را انجام دهید. برای این کار حداقل باید بدانید که نرم افزاری مثل پریمیر چیست و چگونه می توانید با نرم افزار های مختلف فیلم را ویرایش کنید و به آن جلوه های ویژه اضافه کنید.

مشخص کردن افرادی که می خواهید تیزر بر روی آن ها تاثیر بگذارد

یکی از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی که افراد به آن توجه کافی ندارند، مخاطب هدفی است که قرار است ویدئو روی آن ها تاثیر بگذارد. برای مثال آیا محصول شما مناسب کودکان است؟ پس باید از شخصیت های کارتنی و رنگ های شاد در ویدئو استفاده کنید.

باید گفت اگر بتوانید ویدئو را جوری بسازید که توجه قشر وسیعی از جامعه را به خود جلب کند، شما یک برد بسیار‌ بزرگ‌‌ کرده اید زیرا علاقه مند کردن تعداد زیادی از افراد به ویدئویتان کار بسیار سختی است.

نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی

به زمان توجه کنید

با توجه به مطالعات انجام شده، افراد کمی به ویدئو های طولانی علاقه دارند. وقت مانند طلا است پس افراد هیچ گاه وقت خود را برای یک ویدئو پنج دقیقه ای نخواهند گذاشت. اگر مدت زمان ویدئو خود را روی یک تا دو دقیقه تنظیم کنید، بیشترین بازدید را خواهید گرفت.

درج راه ارتباطی

کل پروسه تبلیغات برای این است که مشتری محصولات شما را خریداری کند پس باید یک راه ارتباطی برای مخاطبان خود در نظر بگیرید. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد اما بهترین راه قرار دادن آدرس سایت خود در بالا یا پایین ویدئو است. شما می توانید از زیرنویس یا سامانه پیامکی نیز استفاده کنید.

ادعا های خود را ثابت کنید

برای صحبت های خود دلیل و مدرک داشته باشید. برای مثال اگر می گویید می توانید به بهترین شکل تیزر تبلیغاتی طراحی کنید، باید ثابت کنید. می توانید از نمونه کار های قبلی یا آزمایشی خود را برای اثبات استفاده کنید.

اطلاعات کافی در اختیار مشتری قرار دهید

یکی دیگر از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی موثر، قرار دادن اطلاعات کافی در اختیار مشتری است. افراد مدام به دنبال کسب اطلاعات هستند و وقتی شما اکثر اطلاعات را در اختیارشان قرار می دهید باعث جذب شدن آن ها به تیزر تبلیغاتی خود می شوید.

از عبارت های به یاد ماندنی استفاده کنید

حتماً برای شما هم پیش آمده که پس از دیدن تبلیغی قسمت هایی از آن را تکرار کنید. این عمل باعث می شود که برند در ذهنتان ماندگار شود و هنگام خرید ناخودآگاه به سمت آن برند بروید.

اصول مهم ساخت تیزر تبلیغاتی

 

از هلی شات استفاده کنید

از دیگر نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی نمایش فضا به صورت وسیع است. هلی شات به شما این امکان را می دهد که از چند زاویه مختلف و به صورت گسترده از فضا فیلم برداری کنید.

علم بیشتر، سود بیشتر

هر آنچه باید در مورد ساخت تیزر تبلیغاتی بدانید، در این مقاله گفته شده است اما حائز اهمیت ترین بخش این است که مطمئن باشید آموزش های لازم را به درستی یاد گرفته اید و می توانید یک کار با کیفیت را برای مشتری ارائه کنید. شما برای داشتن درآمد از این راه نیاز به داشتن مدرک دارید.

مدرک دریافتی باید یک مدرک معتبر باشد که بتوانید آن را به زبان های مختلف ترجمه کنید و همچنین مورد تایید وزارت علوم نیز باشد. امروزه که کسب درآمد از  ساخت تیزر تبلیغاتی بسیار راحت شده است و شما با داشتن یک مدرک معتبر می توانید شروع به کار‌ کنید، چرا از این فرصت استفاده نکنید؟

موسسه آرمان به شما در رسیدن به این هدف کمک می‌ کند، شما میتوانید با شرکت در دوره تدوین فیلم و ساخت تیزر تبلیغاتی  با مهم ترین نکات ساخت ویدئوی تبلیغاتی و بهترین نرم افزار های تدوین آشنا شوید. موسسه آرمان در پایان دوره به شما مدرک مورد تایید وزارت علوم که قابلیت ترجمه نیز دارد اعطا میکند.

۵ عنصر اصلی  در ساخت تیزر تبلیغاتی موثر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.