معماری داخلی پذیرایی از طراحان مشهور جهان

معماری داخلی پذیرایی از طراحان مشهور جهان

معماری داخلی پذیرایی

معماری داخلی پذیرایی :

معماری داخلی پذیرایی : طراحان دکوراسیون داخلی برای مشتریانشان فضاهای داخلی جذاب ایجاد می کنند.اما در مورد معماری داخلی خانه های خود چه طرح هایی دارند؟این افراد،خانه هایشان را مکانی برای بیان سلیقه شخصی ، نمایش  الگوهای جدید و جسورانه ، و نمایش آثار هنری می دانند.

در این پست مجموعه ای از طرح های معماری داخلی پذیرایی جذاب برای اتاق های پذیرایی را گردآوری کرده‌ایم که هر کدام مملو از ایده‌های هوشمندانه و شیک برای اتاق نشیمن شما است. ازجذابیت گرفته تا مدرنیسم شیک، فضاهای خیره‌کننده‌ای را ببینید که در آن طراحان برتر جهان زندگی و استراحت می‌کنند.

بیشتر بخوانید : دوره معماری داخلی

شماره یک Dmitry Velikovsky :

معماری داخلی پذیرایی

معمار روسی دیمیتری ولیکوفسکی ظاهری شیک و در عین حال عجیب و غریب برای پنت هاوس خود در مسکو ایجاد کرد که اتاق نشیمن آن دارای یک مبل آنتیک از جنس چوب طلایی، یک صندلی راحتی سنگالی و یک صندلی سامورایی قرن هجدهم است. تابلویی از ویکتور پیوواروف بالای شومینه آویزان است و حکاکی پیکاسو به قفسه کتاب تکیه داده است.

شماره دو São Paulo home :

معماری داخلی پذیرایی

معمار و طراح برزیلی، سیگ برگامین، یک اتاق نشیمن شلوغ در خانه سائوپائولو خودش ساخته است. ظروف شیشه ای مورانو در دو طرف نقاشی Vik Muniz به نمایش گذاشته شده است و مبل ها با مخمل روبلی پوشانده شده اند.

بیشتر بخوانید : مهارت‌های یک طراح دکوراسیون داخلی

شماره 3 Daniel Romualdez :

معماری داخلی پذیرایی

معمار و طراح AD100 دانیل رومولدز، در اقامتگاه مدرن خود در لس آنجلس، یک فرش خزدار، یک میز کوکتل چوبی اصلاح شده توسط آندره جویاو و یک جفت لامپ جان دیکینسون را معرفی کرد تا به لطافت فضای سفید براق کمک کند. نقاشی از سارا موریس روی دیوار آویزان است، چاپ بالای شومینه توسط کریستوفر باکلو، و صندلی های اکریلیک توسط پل رودولف ساخته شده است.

بیشتر بخوانید : درآمد معماری داخلی در ایران و جهان

شماره 4 Alex Papachristidis :

معماری داخلی پذیرایی

الکس پاپاکریستیدیس خانه بریج همپتون، نیویورک را که با خانواده خود در آن زندگی می کند، با استفاده از پارچه های لوکس و لوازم متنوعی که به خانه تازه ساخته شده حسی تاریخی می بخشد تزئین کرد. چهارپایه‌های طلاکاری شده قرن نوزدهمی و مبل‌های سفارشی با روکش پارچه کلارنس هاوس با صندلی‌ها و بالش‌هایی از پوست حیوانات ترکیب شده‌اند.

شماره 5 Todd Alexander Romano :

معماری داخلی پذیرایی

تاد الکساندر رومانو در داخل یک برج شیشه‌ای مشرف به خط افق منهتن، طرحی زیبا برای استودیوی 600 فوت مربعی خود ایجاد کرد. این طراح با الهام از انتخاب های رنگی جسورانه دکوراتور افسانه ای بیلی بالدوین، دیوارها را لاک زد و مبل سفارشی را با رنگ آبی تاریک روکش کرد.

بیشتر بخوانید : معماری داخلی فضاهای تجاری

شماره 6  Paolo Moschino and Philip Vergeylen :

معماری داخلی پذیرایی

تیم طراحی Paolo Moschino و Philip Vergeylen آپارتمانی را در نزدیکی ایستگاه ویکتوریا لندن بازسازی کردند و فقط قرنیزهای اصلی قرن نوزدهمی و کف پارکت بلوط را حفظ کردند. یک جفت قفسه کتاب برنجی با الهام از طرح بیلی بالدوین برای کول پورتر در کنار اثری از ژان کوکتو روی کاغذ قرار گرفته است. کنسول قدیمی  Jansen و مبل  شرکت Moschino، Nicholas Haslam است.

شماره 7 Lorenzo Castillo :

معماری داخلی پذیرایی

لورنزو کاستیلو اتاق نشیمن خانه اسپانیای خود را با کاغذدیواری مجموعه خود برای گاستون و دانیلا برجسته کرد. کابینت قدیمی از Pierre Lottier است. صندلی راحتی مخملی با طراحی کاستیلو در سمت چپچشم نواز است، تتابلوهای دهه 1970 بالای مبل  آویزان شده است و میزهای کوکتل قدیمی پاریس Marché Paul Bert در اتاق قرار داده شده اند.

شماره 8 Alexa Hampton’s :

معماری داخلی پذیرایی

در اتاق نشیمن الکسا همپتون در نیویورک، طرح هایی از فریز پارتنون که توسط همپتون نقاشی شده است، بالای مبل سفارشی آویزان است که با پارچه کراوت پوشانده شده است. صندلی klismos توسط Alexa Hampton برای Hickory Chair، صندلی‌های Louis XVI در کنار مانتل (طراحی شده توسط Hampton برای Chesney) و تشک ایرلندی توسط Crosby Street Studios طراحی شده است.

شماره 9 Jorge Elias :

معماری داخلی پذیرایی

خورخه الیاس خانه 17000 فوتی خود در محله Jardim Europa سائوپائولو را با عتیقه‌ها و تصاویر خارق‌العاده پر کرده است. یک لوستر روسی قرن هجدهمی، مبل‌های مخملی قدیمی، فتوایل‌های لویی پانزدهم، صندلی دستی با ورقه‌های طلا از پدرو فریدبرگ، و آثار هنری سرژ پولیاکوف و فرناند لژر از ترکیب‌های متنوع اتاق نشیمن هستند.

بیشتر بخوانید : بررسی طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی

شماره 10  Nate Berkus’s :

معماری داخلی پذیرایی

یک مجسمه  از جنس فولاد ضد زنگ اثر اکتاویو آبوندز در اتاق نشیمن دوبلکس نیت برکوس در روستای گرینویچ منهتن آویزان شده است و صندلی‌های گیلبرت پویلرات با کتانی کلارنس هاوس پوشانده شده‌اند. برکوس آپارتمان در ساختمان قرن نوزدهمی را با تیکه هایی که در طول سال ها جمع آوری کرده بود، از جمله بسیاری از وسایل خانه قبلی خود در شیکاگو، مبله کرد.

سخن پایانی :

دکوراسیون داخلی یک فرآیند هنری و هوشمندانه است که تأثیر بسزایی بر زندگی روزمره افراد دارد. از طریق انتخاب و هماهنگی درست عناصر مختلف، این هنر به ایجاد یک فضای زندگی جذاب و سازنده کمک می‌کند. انتخاب رنگ‌ها، مبلمان، نورپردازی و سایر عناصر دکوراسیون به عنوان یک ترکیب هنری، می‌تواند حس آرامش، شادی و هماهنگی را به فضاها اضافه کند.

بیشتر بخوانید : موضوع پایان نامه ارشد معماری داخلی 

معرفی دوره دکوراسیون داخلی آرمان :

دپارتمان معماری داخلی موسسه آموزش عالی آرمان از سال 1387 تاسیس گردیده است. و با تکیه بر تجارب اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور اقدام به برنامه ریزی و تدوین دوره معماری داخلی و دکوراسیون بر اساس نیاز بازار کار داخل نموده است .جهت دریافت مشاوره رایگان از دوره دکوراسیون داخلی آرمان روی لینک کلیک کنید.

به این محصول امتیاز دهید

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.