فرانسوی ها چگونه خانه های خود را تزئین می کنند؟

فرانسوی ها چگونه خانه های خود را تزئین می کنند؟

فرانسوی ها چگونه خانه های خود را تزئین می کنند؟

دکوراسیون داخلی به سبک فرانسه :

دکوراسیون داخلی به سبک فرانسه : دکوراسیون داخلی خانه های فرانسوی ترکیبی خیره کننده از سبک های مختلف است.سبک های جدید و جسورانه که به صورت بی عیب و نقص با سبک های سنتی ترکیب می شوند تا یک دیزاین شیک و دلربا ارائه کنند.

اما رعایت چه نکاتی موجب می شود تا دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی چنین جذاب باشد؟این سوال همان چیزی است که در این مقاله به دنبال پاسخ آن هستیم.اگر شما هم به سبک دکوراسیون داخلی فرانسه علاقمند هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : تفاوت طراحی مد و طراحی لباس

1. توجه به سابقه تاریخی در دکوراسیون داخلی به سبک فرانسه :

در تعریف سبک فرانسه از دکوراسیون داخلی هر آپارتمان داستان جذاب و کاریزمای خاص خود را دارد.توجه و احترام به سابقه تاریخی ، شخصیت نمادین و استفاده از تجملات سنتی و یا جدید ، متناسب با سابقه تاریخی آپارتمان مواردی هستند که طراحان فرانسوی به آن توجهی ویژه دارند.

دکوراسیون داخلی به سبک فرانسه

 

2. ترکیب سبک های مختلف در دکوراسیون داخلی به سبک فرانسه :

طراحان فرانسوی با ترکیب سبک ها و فصل های مختلف ، سعی می کنند تا در طرح خود تضاد ایجاد کنند طوری که به نظر برسد سبک خاصی در طراحی دکوراسیون استفاده نشده است و انگار خود صاحب خانه ، خانه خود را تزئین کرده است.

بیشتر بخوانید : دوره معماری داخلی

 

دکوراسیون داخلی به سبک فرانسه

3. طراحان این سبک سادگی را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

قانون شماره یک برای طراحی فضای داخلی فرانسوی این است: خیلی شلوغ و پیچیده کار نکنید!دکوراسیون داخلی منازل فرانسه بسیار ساده هستند و خاطرات و گنجینه های قدیمی خود را در طراحی داخلی منازلشان به کار می برند.

دکوراسیون داخلی به سبک فرانسه

4. استفاده از لوازم دسته دوم

طراحان سبک فرانسوی به دنیال لوازم قدیمی و دسته دوم در مکان های عرضه لوازم دسته دوم هستند تا لوازم مناسب را پیدا و از آنها استفاده مجدد کنند.استفاده از مبلمان و لوازم دسته دوم در این سبک در می تواند به بازیافت و محیط زیست هم کمک کند.

ثبت نام دوره دکوراسیون

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

طراحی داخلی به سبک فرانسوی

5. ترکیب رنگهای مختلف در سبک طراحی داخلی فرانسوی

در دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی ، تنها قانون این است که … هیچ قانونی وجود ندارد. رنگ ها ، دوره های زمانی و هر سبک طراحی را که جذابیت دارد  ترکیب می کند.

بیشتر بخوانید : مهارت‌های یک طراح دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی

6.استفاده از فرش در دکوراسیون داخلی به سبک فرانسه

بسیاری از منازل فرانسوی از فرش در پذیرایی خود استفاده می کنند.استفاده از فرش زیبایی و کارایی را در دکوراسیون داخلی منازل فرانسوی بیشتر می کند.معمولا انتخاب فرش متناسب با رنگ و فضای داخلی منازل انجام می شود تا جذابیت طراحی داخلی منازل را افزایش دهد.

معرفی دوره دکوراسیون داخلی آرمان :

دپارتمان معماری داخلی موسسه آموزش عالی آرمان از سال 1387 تاسیس گردیده است. و با تکیه بر تجارب اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور اقدام به برنامه ریزی و تدوین دوره معماری داخلی و دکوراسیون بر اساس نیاز بازار کار داخل نموده است .جهت دریافت مشاوره رایگان از دوره دکوراسیون داخلی آرمان روی لینک کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : همه چیز درباره شغل طراحی لباس در ایران

3.7/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.