5 ایده معماری داخلی خانه دوبلکس

5 ایده معماری داخلی خانه دوبلکس

معماری داخلی خانه دوبلکس

معماری داخلی خانه دوبلکس

معماری داخلی خانه دوبلکس : خانه های دوبلکس ساخته می شوند تا سبک زندگی لوکس را به نمایش بگذارند.جذابیت اقامت در یک خانه دوبلکس برای هر خریداری غیر قابل انکار و هیجان انگیز است.

در مقایسه با آپارتمان ها ، یک خانه دوبلکس یک سازه مسکونی 2 طبقه است که معماری داخلی آن انتظارات یک خریدار خانه را برآوزده می کند. طراحی خانه های دوبلکس مدرن بسیار متنوع است.در ادامه این مقاله 10 طرح خانه دوبلکس مدرن را گردآوری کرده ایم که می توانید در طراحی و ساخت خانه دوبلکس و رویایی خود از آنها الهام بگیرید.

بیشتر بخوانید : تیزر تبلیغاتی چیست؟

1. طراحی معماری داخلی خانه دوبلکس به سبک مکعبی مدرن:

این نوع معماری خانه های دوبلکس و مدرن توجه زیادی را به خود جلب کرده است.در این طرح باید پول بیشتری را برای نورپردازی مخصوصا نورپردازی خارجی خرج کنید.ظاهر خانه با نورپردازی به هنگام شب بسیار جذاب می شود.نورپردازی در این سبک از خانه ها بسیار متفاوت است  که با توجه به سلیقه شما می تواند اجرا و رویای داشتن یک خانه دوبلکس مجلل را برایتان محقق کند.

معماری داخلی خانه دوبلکس

 

2. طراحی اسکاندیناوی:

این سبک طراحی ، عمداتا بر روی طراحی سقف های شیب دار تمرکز داشته و بیشتر در ساختمان های یک طبقه یا دو طبقه پیاده سازی می شود.سبک اسکاندیناوی یک سبک پرطرف دار است که جذابیت طرح های قدیمی را در کنار یک سبک مدرن به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید : دوره DBA چیست؟

 

معماری داخلی خانه دوبلکس

 

3. طراحی پنت هاوس دوبلکس:

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید  که رویای خانه های دوبلکس مدرن با نهایت تجملات رادارید.پنت هوس های دوبلکس را به شما پیشنهاد می کنیم.این خانه های شگفت انگیز ترکیبی ایدآل از زندگی لوکس و چیدمان جذاب را ارائه می کند.پنت هوس های دوبلکس  فضایی چند سطحی را به شما ارائه می‌دهد که راحتی بی‌نظیر شما را تضمین می‌کند. پنت هاوس نشینی با آپارتمان نشینی کاملاً متفاوت است،برای تجربه این حس باید در محیط و فضای آن قرار بگیرید.

بیشتر بخوانید : دوره دکوراسیون داخلی

 

 

4. طراحی خانه دوبلکس مدرن اواسط قرن معاصر:

همانطور که می دانید، اواسط قرن حاضر، عصر تغییرات بزرگی در معماری به حساب می آید.در این برهه زمانی تمرکز بر رنگ‌های روشن، اشکال هندسی و استفاده از خطوط ، بسیار پررنگ تر شد.طرح‌های دوبلکس اواسط قرن حاضر در مقایسه با دیگر طرح‌های خانه‌های دوبلکس، ساده، زیبا و شیک هستند. طرح های دوبلکس اواسط قرن معاصر یکی از پرطرفدارترین ها در میان خریداران خانه های دوبلکس مدرن است.

بیشتر بخوانید : معماری داخلی پذیرایی از طراحان مشهور جهان

 

5. طرح دوبلکس مدیترانه ای:

اگر طرفدار معماری اروپایی هستید،طرح دوبلکس مدیترانه ای یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.این سبک بهترین نمای خارجی را برای خانه رویایی شما ارائه می دهد.افراد با سلیقه خاص بیشتر جذب خانه های دوبلکس با این سبک معماری خاص می شوند.

 

 

بیشتر بخوانید : دوره معماری داخلی

به این محصول امتیاز دهید

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.