بهترین نرم‌افزار ساخت تیزر تبلیغاتی

بهترین نرم‌افزار ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی برای معرفی کلی یک شرکت، کسب و کار، خدمات یا محصول ساخته می شود. هدف ساخت تیزرهای تبلیغاتی جذب مشتری می باشد، بنابراین خلاقیت و جذابیت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. برای ساخت ویدئوهای تبلیغاتی نرم افزارهای بسیار زیادی وجود دارد، که توسط شرکت های مختلف در سراسر جهان ساخته شده اند، استفاده از نرم افزارهای قدرتمند و مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. به این منظور در این مقاله به بررسی بهترین نرم‌افزار ساخت تیزر تبلیغاتی می پردازیم.

بهترین نرم‌افزار ساخت تیزر تبلیغاتی

با پیشرفت تکنولوژی ساخت ویدئوهای خلاقانه راحت تر از قبل شده است. از نرم افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی برای جذاب کردن ویدئوهای خام استفاده می شود. این نرم افزارها قابلیت های مختلفی در اختیار کاربر قرار می دهند، تا بتوانند ویدئو خام را به هر صورتی که در نظر دارد تدوین کنند. نرم افزارهای تدوین فیلم مختلفی برای کامپیوتر و موبایل وجود دارد، ولی در صورتی که قصد ساخت ویدئوهای حرفه ای دارید، لازم است از بهترین نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی برای کامپیوتر استفاده کنید.

تبلیغات با وجود رقابت های بسیار زیادی در هر حوزه ای از کسب و کار اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. برای تبلیغات از محتواهای متنی، تصویری و ویدئویی استفاده می شود. محتواهای ویدئویی بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب می گذارند و هدف محتواهای تبلیغاتی تاثیرگذاری و جذب مشتری می باشد. از محتواهای ویدئویی در تبلیغات تلویزیونی، بازاریابی در اینستاگرام، یوتیوب، آپارات و دیگر شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

بهترین نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی برای کامپیوتر

ساخت تیزر تبلیغاتی با نرم افزار پریمیر

نرم افزار پریمیر بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی می باشد. شما می توانید ویدئوها را با هر فرمتی وارد این نرم افزار کرده و با ابزارهای مختلف و کاربردی که دارد، آن ها را ادیت و تدوین کنید. نرم افزار پریمیر همانند فتوشاپ که دیگر محصول شرکت ادوبی می باشد با استفاده از قانون لایه ها کار می کند و با دارا بودن انواع رنگ ها، متن ها و بسیاری از موارد دیگر به شما امکان ساخت تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه را می دهد.

با نرم افزار پریمیر می توانید از ویدئو در فرمت های مختلف خروجی بگیرید، به این صورت ویدئو قابلیت پخش بر روی بیشتر دستگاه های هوشمند مانند گوشی های موبایل، سیستم های کامپیوتری و ویدئو پلیرها را دارد.

همانطور که گفتیم نرم افزار پریمیر توسط شرکت ادوبی توسعه پیدا کرده است و به همین دلیل با دیگر نرم افزارهای قدرتمند این شرکت مانند فتوشاپ، افترافکت و بسیاری از موارد دیگر هماهنگی و سازگاری دارد. در مواردی که نیاز به ابزارهای بیشتر برای ویرایش صدا، تصویر و رنگ دارید، می توانید از دیگر نرم افزارها نیز کمک بگیرید.

بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی

نرم افزار پریمیر به دلیل ویژگی هایی که دارد، تبدیل به بهترین نرم افزار تدوین فیلم شده است.  این نرم افزار قدرت ویرایش با رزولوشن بالا، ویرایش صدا و همچنین محیط لومیتری کالر را دارد، به این صورت کاربر می تواند تنظیمات رنگ را روی ویدئو به صورت مستقیم در نرم افزار انجام دهد. علاوه بر موارد ذکر شده نرم افزار پریمیر تنظیمات ساده و خوب پرده سبز یا کروماکی نیز دارد، به همین علت نرم افزاری بسیار کاربردی و محبوب برای تدوین ویدئو می باشد.

همانطور که گفتیم نرم افزار پریمیر از فرمت های مختلف ویدئویی پشتیبانی می کند، به این صورت کاربر نیازی به تبدیل فرمت ویدئوها با نرم افزارهای کانورتر ندارد، همچنین می تواند ویدئوهای ضبط شده توسط گوشی و دوبین های دی ای ال آر را وارد این نرم افزار کرد.

نرم افزار پریمیر از فایل های raw با کیفیت بالا پشتیبانی می کند، به این صورت فیلم های ضبط شده توسط دوربین های الکسا، red و بلک مجیک نیز قابلیت آپلود و ادیت در این نرم افزار را دارند. شما می توانید با استفاده از نرم افزار ادوبی پریمیر ویدئوهای حرفه ای تبلیغاتی مورد نظر را ساخته و ویرایش کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی با افترافکت

یکی دیگر از نرم افزارهای قدرتمند توسعه یافته توسط شرکت ادوبی افترافکت است. این نرم افزار نیز همانند پریمیر در لیست بهترین نرم‌افزار ساخت تیزر تبلیغاتی قرار می گیرد. نرم افزار افترافکت ویژگی ها و امکانات بسیار زیادی در زمینه ساخت و تدوین ویدئوها دارد و با استفاده از آن می توان افکت گذاری و جلوه های ویژه سینمایی را بر روی ویدئو پیاده سازی کرد.

از ویژگی های مهم نرم افزار افترافکت داشتن ابزارهای کاربردی برای ساخت موشن گرافیک، کاراکتر انیماتور برای ساخت انیمیشن های خلاقانه و زیبا و جلوه های ویژه دوبعدی و سه بعدی می باشد. تفاوت پریمیر و افترافکت نیز در همین ویژگی می باشد، زیرا با استفاده از نرم افزار پریمیر نمی توان موشن گرافیک ساخت. با این وجود این دو نرم افزار هماهنگی بسیار خوبی با هم دارند و شما می توانید برای ساخت تیزر تبلیغاتی از هر دو نرم افزار استفاده کنید.

نرم افزار افترافکت برای ساخت جلوه های ویژه خلاقانه و جذاب امکانات و ابزارهای متنوع زیادی دارد، که شما با استفاده از آن ها می توانید ویدئوهایی را طراحی کنید، که با تصویر برداری به صورت رئال امکان پذیر نمی باشد. علاوه بر این از این نرم افزار می توان برای اصلاح رنگ فیلم نیز استفاده کرد. تصحیح رنگ و نور فیلم معمولا در مرحله آخر تدوین انجام می شود و تاثیر بسیاری زیادی بر روی جذابیت ویدئوها می گذارد.

ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت

ساخت تیزر تبلیغاتی با نرم افزار پریمیر یا افترافکت

شاید تا کنون این سوال برایتان پیش آمده باشد، که برای طراحی تیزر تبلیغاتی از کدام یک از این دو نرم افزار استفاده کنم؟ و شروع به یادگیری کدام کنم؟

امکانات و کاربردهای نرم افزار افترافکت با پریمیر فرق دارند و هر کدام دارای قابلیت های متفاوتی می باشند. نرم افزار افترافکت برای تدوین ویدئو استفاده نمی شود و در واقع برنامه تدوین نیست، با استفاده از آن می توان جلوه های ویژه، موشن گرافیک و انیمیشن ساخته و به ویدئو اضافه کرد. در حالی که پریمیر برای اصلاح رنگ و نور ویدئو و تدوین آن کاربرد دارد. همانطور که گفتیم نرم افزارهای شرکت ادوبی همگی با هم هماهنگی دارند، بنابراین شما می توانید از هر دو نرم افزار برای ساخت تیزر تبلیغاتی کمک گرفته و ویدئوهای حرفه ای و خلاقانه بسازید.

ساخت تیزر تبلیغاتی با پریمیر

کلام پایانی

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم ویدئوها از تاثیرگذارترین محتواهای تولید شده برای تبلیغات می باشند، به همین دلیل شما با ورود به این حوزه می توانید درآمد خوبی کسب کنید. با بیشتر شدن هر روزه تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی نیز کسب و کارهای بیشتری به دنبال تبلیغات ویدئویی می باشند، به همین دلیل بازار کار آن نیز رو به گسترش است و کسب درآمد از ساخت تیزر تبلیغاتی به راحتی برای شما امکان پذیر است. ولی توجه کنید که برای ساخت ویدئوهای تاثیر گذار تنها استفاده از بهترین نرم‌افزار ساخت تیزر تبلیغاتی کافی نیست و شما باید در مورد استراتژی تبلیغات نیز اطلاعات کافی داشته باشید.

نرم افزارهای معرفی شده در این مقاله بهترین برنامه های موجود برای تدوین و ساخت ویدئوهای خلاقانه  می باشند و رابط کاربر پسندی دارند، ولی برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه لازم است که آموزش افترافکت و پریمیر ببینید.

موسسه آموزش عالی آرمان برگزار کننده کلاس های آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی و تدوین ویدئو می باشد. شما با شرکت در دوره های موسسه آرمان از صفر تا صد ساخت ویدئوهای خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای افترافکت و پریمیر را آموزش می بینید، همچنین در پایان دوره ها به شما مدرک معتبر وزارت علوم اعطا می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری این مطلب :

مطالب مرتبط

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه ثبت شده است.