کلاس تدوین

دوره تدوین فیلم و ساخت تیزرهای تبلیغاتی

اطلاعات دوره
مدت زمان دوره: 120 ساعت
طول دوره: 6 ماه
نحوه پرداخت: نقد و اقساط
مدرک: وزارت علوم تحقیقات و فناوری
مدرس دوره: هیئت علمی
نحوه برگزاری: حضوری
شهریه دوره
10,500,000 تومان
توضیحات

دوره تدوین فیلم در تهران

شما میتوانید با شرکت در دوره تدوین فیلم به یک تدوینگر حرفه ای بدل شوید،خاطرنشان می شود آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی نیز یکی از مهم ترین بخش های دوره تدوین فیلم و ساخت تیزرهای تبلیغاتی موسسه آموزش عالی آرمان است.

امروزه یکی از پردرآمد ترین حرفه های سراسر دنیا، مهارت میکس و مونتاژ رایانه ای یا همان تدوین فیلم و ساخت تیزر تبلیغاتی است.بی شک در جهانی که تمام افراد، محصولات و خدمات خود را به وسیله محتواهای تصویری به همگان معرفی می کنند.جایگاه کلاس تدوین فیلم و ساخت تیزر تبلیغاتی در آن پر رنگ تر می باشد.

آموزش تدوین فیلم

افرادی که در کلاس تدوین فیلم و ساخت تیزر تبلیغاتی شرکت می کنند.به راحتی می توانند جذب بازار کار گسترده این حوزه بعنوان یک تدوینگر حرفه ای در شرکتهای تبلیغاتی و فیلم سازی در داخل و خارج از کشور شوند.ویابصورت فریلنسر توسط سایتهای مختلف اقدام به جذب پروژه با مبالغ بالا نمایند.

به ‌جرات میتوان گفت سینما هنری است. آمیخته با تکنیک که نقش تکنیک چنان در آن پررنگ است که عملاً بدون وجود آن سینما نمی ‌توانست به رشد و شکوفایی امروز خودبرسد. یکی از این تکنیک ‌ها، هنر تدوین است.

شاید از خود بپرسید که آموزش تدوین فیلم چه نقشی در سینما دارد؟ تدوین مهم ترین مراحل تولید یک فیلم سینمایی و یا هر اثر تصویری دیگر است.که پس از پایان مرحله‌ تصویر برداری توسط تدوینگر ویرایش شده و محصول نهایی تولید می شود.

دوره تدوین فیلم و ساخت تیزر تبلیغاتی آرمان

دوره تدوین فیلم و ساخت تیزرهای تبلیغاتی در قالب دو ترم سه ماهه به مدت 120 ساعت آموزشی برگزار می شود.دوره تدوین فیلم از سطح بالایی برخورداراست.ومیتوان به جرات گفت کاملترین کلاس حضوری تدوین فیلم موجود درداخل کشور میباشدوسعی شده است.درآن علاوه بر آموزش نرم افزارهای روز دنیا که مورداستفاده اغلب شرکت های سینمایی اعم ازپریمیر،افترافکت وجلوه های ویژه می باشد.به آموزش اصول سینما نیز در قالب درس اصول هنری تدوین و کارگردانی و همچنین کارگاه ساخت تیزرهای تبلیغاتی بپردازد.تا شرکت کنندگان در کلاس ادیت فیلم علاوه بر یادگیری کار با نرم افزارهای روز تدوین، دانش کارگردانی و زیبایی شناسی را نیز که خود در تدوین یک اثر فاخر مورد نیاز می باشد را بیاموزند.

خاطر نشان می شود در انتهای دوره تدوین فیلم مدرک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری با امکان تاییدوترجمه قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ویژه متقاضیان مهاجرت اعطا می‌گردد.و شما با شرکت در دوره آموزش تدوین فیلم می‌توانید با معتبر‌ترین مدرک تدوین فیلم در کشور وارد بازار کار شوید.

مزایای دوره تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی آرمان

شرکت در کلاس تدوین فیلم و ساخت تیزرهای تبلیغاتی آرمان مزایایی را برای شما به همراه خواهد داشت که در زیر به توضیح هرکدامشان می پردازیم.

آموزش تدوین توسط اساتید مجرب

هنگامی که صحبت از آموزش تدوین فیلم با پریمیر و افترافکت و…. به میان می آید، مهم ترین ویژگی دوره، اساتیدی است.که مباحث را به هنرجویان می آموزند.خوشبختانه موسسه آموزشی عالی آرمان دارای کادر آموزشی کاملاً حرفه ای می باشد.توجه داشته باشید،زمانی که می گوییم، حرفه ای اصلا اغراق نمی کنیم. کادر آموزشی آرمان متشکل از اساتید تراز اول کشور بوده که تمامی مباحث کاربردی آموزش تدوینگری را با بیانی بسیار ساده اما جامع، به هنرجویان منتقل می کند.

همچنین کلاس تدوین فیلم آموزشگاه آرمان با استفاده از به روز‌ترین تکنیک‌های آموزش برگزار می‌شود. یکی از مهم ترین ویژگی های کلاس تدوین فیلم و ساخت تیزر تبلیغاتی آرمان بهره مندی از تجارب اساتیدی است که در این مجموعه فعالیت می کنند.

اساتید موسسه آرمان همگی در حوزه تدوین دارای سابقه درخشان هستندوشمابعدازتدریس هر درس در کلاس تدوین فیلم درصورت هرگونه ابهام می توانید.با اساتید دوره رفع اشکال نماییدبه نحوی که حتی پس از پایان دوره هنرجویان می توانندازپشتیبانی اساتید مجموعه آرمان بهره مند شوند در نتیجه آموزش تدوین فیلم دربالاترین سطح علمی برای شما انجام می‌شود.

آموزش تدوین تخصصی در سایت موسسه

از دیگر مزایای این موسسه ، آموزش تدوین فیلم در سایت های مجهز و به روز در کلاس ادیت فیلم می باشدبه نحوی که دانشپذیران نیاز به همراه داشتن لپ تاپ با خودندارند.

امکان پرداخت اقساطی شهریه

یکی دیگر از مزایای این موسسه که در سایر موسسات کمتر به چشم می خورد. امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی است، تا شما به دلیل مشکل مالی از یادگیری حرفه ای که به آن علاقه مند و نیازمند هستید باز نمانید.

آموزش تدوین پروژه محور

یکی از خصوصیات مهم این دوره لزوم آموزش بصورت پروژه واقعی می باشد، به نحوی که دانشپذیران می بایست.در انتهای هر درس یک پروژه عملی تحویل نمایند.

 

گواهینامه پایان دوره تدوین فیلم

از دیگر مزایای فوق العاده شرکت دردوره آموزش تدوین این است که موسسه آرمان به فارغ التحصیلان خود،مدرک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را ارائه می نمایداین موضوع هنگامی که افراد به دنبال کار می گردندتا اندازه زیادی به کمکشان می آید، چراکه انتخاب صاحبان کسب و کار بین یک شخص بدون مدرک و فردی با مدرک معتبر همیشه گزینه دوم می باشد.

آموزش عالی آرمان در انتهای دوره آموزش تدوین فیلم گواهینامه ای به شما اعطا می نمایدحتمالا یکی از مهم ترین اهداف شما از شرکت در دوره تدوین فیلم و ساخت تیزرهای تبلیغاتی دریافت گواهینامه ای است. که بتوانید آن را به مراکز مختلف برای اخذ شغل مورد علاقه خود ارائه نمایید. یا بتوانید آن را برای اهداف مهاجرتی ترجمه کنید.

که در کشور از بالاترین اعتبار برخوردار است. و شما با دریافت مدرک مورد تایید از وزارت علوم می توانید آن را به هر مرکز دولتی یا خصوصی برای گرفتن کار ارائه نمایید. و همچنین می توانید آن را به صورت رسمی ترجمه نمایید،لذا داشتن این مدرک شانس شما را برای پیدا کردن شغل بسیار بیشتر می نماید.

مخاطبان کلاس تدوین فیلم و ساخت تیزرهای تبلیغاتی

برای شرکت در دوره تدوین و ساخت تیزرهای تبلیغاتی شما به گذراندن هیچ درس و دوره ای به عنوان پیش نیاز احتیاج ندارید. در کلاس تدوین اساتید ما تمام نکاتی را  می اموزید. شما برای حرفه ای شدن در این دوره نیاز دارید، به شما آموزش خواهند داد.

بنابراین اگر به تدوین فیلم و ساخت تیزرهای تبلیغاتی علاقه مند هستید. اما هیچ اطلاعاتی درباره مبانی آن ندارید. دوره تدوین و ساخت تیزرهای تبلیغاتی موسسه آرمان بهترین انتخاب برای شما است.

همچنین اگر دانشجوی رشته هایی مانند گرافیک و سینما و… هستید نیز این آموزش ها می توانند برخی مباحثی که حتی در دانشگاه نیز برای شما ارائه نشده اند را پوشش دهند در نتیجه با هر میزان دانش و اطلاعات می توانید از مطالب این دوره بهره مند شوید.

مخاطبان دوره تدوین و ساخت تیزرهای تبلیغاتی، دانشجویان و فارغ ‌التحصیلان رشته ‌های سینما، انیمیشن، کارگردانی، علاقه مندان به حوزه فیلم‌سازی، علاقه ‌مندان به هنر تدوین فیلم، افرادی که در حوزه تدوین فعالیت دارند، طراحان گرافیکی که قصد دارند در این حوزه فعالیت کنند و سایر افراد علاقه‌مند می باشند.

بازار کار تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی

همانطور که می دانید امروزه باتوجه به فضای رقابتی بین برندهاوکمپانی های مختلف تقاضا برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی بسیار زیادشده است ویکی از دلایل برگزاری این دوره نیز همین موضوع میباشد،ساخت تیزرهای تبلیغاتی کار آسانی نیست چرا که شما دراین بازار رقابتی باید طبع مشکل پسند مخاطبان را راضی نگه دارید تا آنها دربین چندین هزار تیزر تبلیغاتی مختلف، تیزر شما را انتخاب کنند و به تماشا بنشینند.
یکی دیگر از مهم ترین دلایل محبوبیت تیزرهای تبلیغاتی کاهش تمایل برندها و کمپانی ها نسبت به تبلیغات چاپی و کاغذی است.
شرکت ها تمایل دارند تا با استفاده ازروش های مختلف مانند موشن گرافیک یا حتی استفاده از چهره های واقعی مانند سلبریتی ها اقدام به ساخت تیزرهای تبلیغاتی کنند تا برندخود را معرفی نمایید.

پس اصول ساخت یک تیزر تبلیغاتی استاندارد و جذاب چیزی است که شما می توانید در دوره تدوین و ساخت تیزرهای تبلیغاتی و در کلاس تدوین از زبان بهترین اساتید پایتخت فرا بگیرید.

بی شک می توانید از ساخت تیزرهای تبلیغاتی با توجه به بالا بودن تقاضا در این حوزه کسب درآمد کنید یکی از رایج ترین روش هایی که افراد بعد از اتمام دوره آموزشی تدوین فیلم و ساخت تیزرهای تبلیغاتی وارد بازار کار می شوند.شروع فعالیت به عنوان فریلنسر می باشد در این روش می توانید از طریق سایت های مختلف پروژه دریافت کرده و شروع به فعالیت کنید.

نظر شرکت کنندگان در دوره :

 

 

 

 

 

3.7/5 - (37 امتیاز)
سرفصل ها
  • آموزش اصول هنری تدوین و کارگردانی
  • آموزش صفر تاصد نرم افزار پریمیر
  • آموزش صفر تا صد نرم افزار افتر افکت
  • آموزش ساخت تیزرهای تبلیغاتی
سوالات متداول

گواهینامه پایان دوره

موسسه آرمان به فارغ التحصیلان خود مدرک مورد تایید  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه و تایید قوه قضاییه ارائه می نماید که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز دارای اعتبار می باشد .

 

خاطرنشان می شود فارغ التحصیلان می توانند جهت استعلام و تائیدیه با وارد کردن بارکد درج شده در روی گواهینامه در سایت https://heis.msrt.ir  نسبت به اصالت گواهینامه خود اطمینان حاصل نمایند .
لازم به ذکر است طبق تاییدیه های اخذ شده توسط موسسه آموزش عالی آرمان از مجموعه علمی پژوهشی Wes کانادا ،مدارک این موسسه برای متقاضایان مهاجرت، قابل ارزیابی خواهد بود.

تقویم آموزشی

دوره تدوین فیلم و ساخت تیزرهای تبلیغاتی در حال حاضر در روز و ساعات زیر در حال ثبت نام است . شما می توانید جهت پیش ثبت نام و دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

21 دیدگاه ثبت شده است.
  1. سلام. برای شروع نیاز به دانستن هیچ پیش نیاز و آشنایی خاصی با برنامه های فتوشاپ و از این قبیل نداره؟

  2. گواهینامه ارائه شده پس از گذراندن این دوره اعتبار اینکه در هر شرکت و مجموعه‌ای بخاهیم ادامه فعالیت داشته باشیم را دارد؟

  3. سلام – در روز دیگری کلاس برگزار نمی کنید تا کسانی که شاغل هستند هم بتوانند شرکت کنند

  4. سلام وقت بخیر .من دوست دارم این دوره رو شرکت کنم ولی متاسفانه در تهران ساکن نیستم ،دوره غیرحضور دارین شما؟

    • سلام و درود
      بله شما میتوانید در دوره غیر حضوری تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی شرکت نمایید جهت اطلاعات بیشتر با همکاران مشاوره ما در تماس باشید
      02188905164

    • سلام و درود بله شما میتوانید از پکیج های آموزش غیر حضوری عکاسی موسسه آرمان استفاده نمایید .

  5. آدم یک دوره کامل مثل این دوره جامع تدوین فیلم تهیه کنه براش کافیه. خیلی ممنون از شما.

    • سلام. دوست عزیز شما با شرکت در دوره های جامع تدوین و ساخت تیزر در موسسه آموزش عالی آرمان آموزشهایی بصورت کامل و جامع از مبانی تا مباحث پیشرفته را دریافت می کنید که برای ورود به بازار کسب و کار بسیار کارامد و مفید است

  6. سلام. چند تا دوره دیگه قبل از این دوره تهیه کرده بودم. کیفیت این دوره جامع تدوین فیلم خیلی خوبه و توانمندی خوبی به آدم میده. ممنون از این تیم خوب و پرتلاش.

    • سلام.دوست عزیز ممنون از انتخاب شما .خوشحالیم که در خدمتتون بودیم و آموزشهامون برای شما رضایتبخش بوده.موفق باشید

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان، شماره تماس خود را وارد کنید

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .