دوره MBA

دوره MBA فناوری اطلاعات

اطلاعات دوره
مدت زمان دوره: 300 ساعت
طول دوره: 3ماه الی 1 سال
نحوه پرداخت: نقد و اقساط
مدرک: وزارت علوم تحقیقات و فناوری
مدرس دوره: هیئت علمی
نحوه برگزاری: غیرحضوری
شهریه دوره
18,000,000 تومان
توضیحات

دوره MBA فناوری اطلاعات

دوره MBA فناوری اطلاعات که مخفف عبارت Master of Business Administration  ، به معنی مدیریت کسب و کارمی باشد.
این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب ­وکار برگزار میگردد تا بتوانند در تدوین جهت‌گیرهای راهبردی و همچنین حل مسائل واقعی محیط کار موثر باشند.
رونق کسب وکار و توسعه شرکتها بدون داشتن مهارتهای کلیدی کسب وکار امکان پذیر نمی­باشد. و این یکی از بزرگترین چالشهای فارغ التحصیلان رشته های فنی مهندسی و غیربازرگانی در دنیا می باشد.تا اینکه دانشگاه­های معتبری همچون هاروارد ، مدارس بازرگانی خود را افتتاح و در سال های اخیر دوره MBA. را به منظور آموزش مدیران و صاحبان کسب وکارها که دانش تخصصی در حوزه تجارت و بیزینس نداشته اند،معرفی کردند.

دوره MBA

در سالهای اخیر خوشبختانه شاهد تخصصی نمودن این دوره و ورود به حوزه های کسب و کار مختلف بصورت تخصصی بوده ایم. به شکلی که دیگر دوره MBA با گرایشهای تخصصی از جمله MBA. گردشگری ، MBA بازاریابی ، MBA مالی و سرمایه گذاری و… در مراکز پیشرو برگزار می شود.
لذا از این رو موسسه آموزش عالی آرمان با تکیه برتجارب ارزشمند تیم هیت علمی.خود و صرف هزینه و زمان با شناسایی معضلات کسب و کارها اقدام به تولید.بسته آموزشی MBA فناوری اطلاعات در قالب یک دوره غیرحضوری نموده است .

بسیاری از دانش‌آموختگان دانشگاهی حتی آن‌هایی که در رشته‌های پرطرفداری مانند بازرگانی تحصیل کرده‌اند. با راه‌اندازی مشاغل دلخواه خود مشکل دارند و نمی‌دانند. چگونه این مسیر را طی کنند، شما با گذراندن دوره MBA این فرصت را دارید تا فوت‌وفن راه اندازی کسب.و کار خود را بصورت حرفه‌ای‌ها بیاموزید و مراکز تجاری و بازرگانی موردنظر خود را با کمترین دردسر ممکن راه بیندازید.

چرا گذراندن دوره MBA گرایش فناوری اطلاعات از الزامات موفقیت است؟

اگر از تاثیرات شگفت‌انگیز دوره MBA بر آینده کسب و کار و حرفه خود اطلاع داشتید. حتی لحظه‌ای را در آموختن آن از دست نمی‌دادید.
شما با یادگیری این فنون قادر هستید. فرصت‌هایی را که پیش‌روی شماست، به‌خوبی ببینید. و از آن‌ها برای بهبود شرایط شغلی خود استفاده نمایید.
حتی ممکن ‌است شما تاکنون شغل مناسب خود را نیافته باشید. و در پی یافتن پاسخ این سوال هستید که چه کاری برای شما است؟. با دریافت این اطلاعات، دانشی را در اختیار خواهید داشت. که به شما کمک می‌کند کسب‌وکار خود را رونق ببخشید. یا به دیگران کمک کنید تجارت خود را سروسامان دهند درواقع باید گفت این علم و دانش برای هر فردی  در هر شرایط کاری مناسب است.

حتی اگر تمایلی به راه‌اندازی کسب‌وکار خاص خودتان ندارید، با دریافت مدرک MBA با گرایش فناوری اطلاعات، مدیران و صاحبان تجارت‌های بزرگ به شما اعتماد می‌کنند که تیم فناوری اطلاعات خود را به شما بسپارند.
درنتیجه افرادی که موفق به دریافت مدارک مرتبط با این مهارت‌ها شده امد از حقوق و مزایای بسیاری بهره‌مند می‌شوند.

 

♦ مخاطبان دوره MBA فناوری اطلاعات :

در دوره MBA صفرتاصد فعالیت های اجرایی یک شرکت به افراد آموزش داده می شود.از آن جایی که این دوره ها کاربردی هستند.در صورت یادگیری صحیح، افراد در هر گرایشی که فعالیت داشته باشند، موفق خواهند شد.

مدیران اجرایی، کارآفرینان و بازاریابان از جمله مخاطبان اصلی این دوره می باشند. همچنین افرادی که در آینده قرار است به شغل های مدیریتی منصوب شوند نیز می توانند از آموزش های این دوره استفاده نمایند.

آخرین دسته از مخاطبان دوره MBA ، افرادی هستند.که در رشته دیگری تحصیل کرده اند اما علاقه مند به شغل های مدیریتی در حوزه فناوری اطلاعات هستند. به عنوان مثال: شخصی که مدرک کارشناسی روانشناسی را دریافت کرده است.و قصد دارد مدیریت یک مجموعه  فناوری اطلاعات را برعهده بگیرد؛ و یا شخصی که قصد پر کردن خلاء های موجود در اطلاعات خود پس از پایان دانشگاه را دارد.

دوره MBA فناوری اطلاعات آرمان :

دوره MBA فناوری اطلاعات آرمان به دلیل بحران ناشی از کرونا و همچنین مشغله بالای مدیران.این حوزه طبق بخشنامه اعلامی از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری بصورت غیرحضوری برگزار می گردد.

لذا به دلیل کوتاه بودن مدت دوره و همچنین پایین بودن هزینه آن نسبت به دوره حضوری ، به طور خاص مورد استقبال مدیران قرار گرفته است .
در دوره های  MBA غیرحضوری ،محتوای آموزشی توسط اساتید تراز اول کشور بصورت آموزش تصویری تولید و در سامانه آموزش الکترونیک موسسه “LMS ” و یا پلتفرم آموزشی موسسه بنام ویدمی (سرویس اشتراک ویدیو آموزشی ) در سه نسخه اندروید و IOS و ویندوز عرضه می شود.

مزایای دیگر دوره MBA موسسه آرمان نسبت به سایر موسسات امکان شرکت دانشجویان غیرحضوری MBA در کلاسهای آنلاین جهت رفع مشکلات دانشجویان محترم می باشد، لذا دانشجویان دوره های غیرحضوری MBA همچون شرکت کنندگان دوره حضوری MBA بصورت مستقیم امکان ارتباط با اساتید مجموعه را خواهند داشت.

♦ گرایش های دوره MBA :

موسسه آموزش عالی آرمان با بررسی کسب و کارهای متفاوت و نیازسنجی آموزشی پستهای سازمانی مختلف اقدام به برنامه ریزی دوره MBA با بیشترین تنوع در گرایشهای این دوره نموده است، به شکلی که افراد می توانند بر اساس نیاز و جایگاه شغلی خود گرایش مورد نظر خود را ثبت نام نمایند .

♦ مدیریت اجرایی MBA

♦ MBA بازاریابی

♦ MBA استراتژیک

♦ MBA بازرگانی

♦ MBA فناوری اطلاعات

♦ MBA مالی

♦ MBA تجارت الکترونیک

♦ MBA روانشناسی

♦ MBA مدیریت سالن های زیبایی

♦ MBA گردشگری

♦ MBA بیمه

♦ MBA مدیریت شهری

♦ MBA هوانوردی

 

♦ مزایای دوره MBA آرمان :

⇐اساتید دوره MBA :

اساتید موثرترین عامل بر کیفیت دوره به حساب می آیند به همین دلیل موسسه آموزش عالی آرمان در انتخاب اساتید خود دقت و سخت گیری زیادی دارد.

اساتیدی که صرفا سطح علمی بالایی داشته باشند مورد تایید موسسه آرمان نیستند و قادر به تدریس در این موسسه نخواهند بود، به همین دلیل اساتید علاوه بر سطح علمی بالا باید دارای سابقه کاری موفق چند ساله باشند،چرا که آموزش دوره MBA نیاز به داشتن مهارت اجرایی نیز می باشد لذا اساتید موسسه آرمان از با تجربه ترین، حرفه ای ترین و با سابقه ترین اساتید مطرح در سطح کشور می باشند.

⇐ پروژه محور بودن آموزش ها :

متاسفانه آموزش های MBA در دانشگاه ها و برخی موسسات به صورت موضوع محور هستند به همین دلیل پس از دریافت مدرک ممکن است شخص تا مدت ها قادر به پیاده سازی دانش خود نباشد.

در صورتی که پروژه محور بودن آموزش ها در موسسه آرمان این امکان را به مدیران ارشد می دهد تا پس از دریافت مدرک و حتی در حین یادگیری مباحث، قادر به پیاده سازی دانش خود و رفع مشکلات سازمان باشند، در نتیجه با شرکت در دوره MBA آرمان، بیشتر با حل مسئله و اقداماتی اینچنینی سر و کار خواهید داشت.

⇐ پنل کاربری آموزشی بصورت مادام العمر :

پس از ثبت نام در دوره یک پنل آموزشی در اختیار شرکت کننده قرارداده می شود که در آن محتوای آموزشی اعم از کتب الکترونیک ، ویدیو های آموزشی و پادکستهای مدیریتی قرار داده شده است و شرکت کنندگان می تواننده بصورت همیشگی از این محتواها استفاده نمایند .
همچنین با بروز رسانی محتواها شرکت کنندگان امکان دسترسی به محتواهای جدید را خواهند داشت.

⇐ ارتباط با سایر مدیران کسب و کارها :

با توجه به این نکته که غالبا تمام شرکت کنندگان در دوره MBA ، خود دارای کسب و کار بوده لذا از جمله مزایای منحصر به فرد این دوره ، امکان ارتباط شرکت کننده ها با یکدیگر و ایجاد شبکه های کاری می باشد.
لذا به سبب اینگونه ارتباطات برای شرکت کننده فرصت شغلی مناسبی نیز ایجاد می شود.
استفاده از تجربه افراد نیز می تواند سرعت پیشرفت را افزایش دهد.

⇐ هزینه دوره MBA و نحوه پرداخت آن :

در تمامی دانشگاه ها و موسسات زمانی که شما اقدام به ثبت نام دوره MBA می کنید باید در همان ابتدا کل هزینه دوره را بپردازید اما در موسسه آموزش عالی آرمان شرایط پرداخت اقساطی برای شرکت کنندکان این دوره در نظر گرفته شده و افراد میتوانند هزینه دوره MBA را به صورت اقساطی پرداخت کنند.
پرداخت اقساطی یکی از ویژگی هایی است که موسسه آرمان را از دیگر موسسات متمایز می کند. با ثبت نام در کلاس های این موسسه شما دیگر نگرانی از بایت پرداخت هزینه دوره ها ندارید.

⇐ کسب تخصصی های لازم:

تمام تلاش مان در این دوره این است که با ارائه بهترین نکات آموزشی وحذف نکات بیهوده ، روند آموزشی تسریع شود و سطح کیفی آن بالا رود.
در این دوره شما تمامی تخصص های لازم برای راه اندازی و یا گسترش کسب و کار خود در حوزه بازاریابی را خواهید آموخت و پس از اتمام دوره به راحتی میتوانید وارد بازار کار شده و کسب و کار شخصیتان را راه اندازی کنید.

⇐ آموزش دوره بدون پیش نیازهای مدیریتی:

کلیه آموزشهای دوره MBA بر اساس نیاز کسب و کارها طراحی شده است و مباحث بصورت کاملا کاربردی (صفر تا صد) تدوین گردیده است به شکلی که دیگر نیاز به هیچ پیش زمینه آموزشی نمی باشد و فرد با شرکت دوره MBA با تمام مهارتها و دانشهای مورد نیاز جهت راه اندازی  و گسترش  یک کسب و کار آشنا می شود

⇐ گواهینامه MBA فناوری اطلاعات :


بعد از کیفیت آموزش، مهم ترین بخشی که در هنگام انتخاب دوره باید مورد توجه قرار دهید،مدرک پایان دوره می باشد. بسیاری از موسسات که دوره های MBA فناوری اطلاعات را برگزار می نمایند در پایان دوره مدرکی به شرکت کنندگان اعطا نمی کنند، برخی دیگر از موسسات نیز مدارکی را ارائه می دهند که فاقد اعتبار می باشد این عامل در آینده هنگام مهاجرت و یا جمع آوری رزومه ، شخص را با مشکل مواجه می نماید.

مطمئنا یکی از مهم ترین مسائلی که افراد هنگام ثبت نام در موسسه به آن اهمیت زیادی می دهند، مدرک اعطایی موسسه می باشد. طبیعتا هر اندازه گواهینامه پایان دوره (مدرک) از اعتبار بیشتری برخوردار باشد شرکت کننده در دوره پس از فارغ التحصیلی آسان تر می تواند آن را در به سازمانها ارایه نماید.

موسسه آرمان به فارغ التحصیلان خود مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را ارائه می دهد که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز اعتبار دارد. به همین جهت حتی اگر شخصی قصد مهاجرت داشته باشد می تواند مدرک خود را ترجمه کرده و در کشور مورد نظر خود ارایه نماید .

خاطرنشان می شود گواهینامه پایان دوره مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده با امکان تایید و ترجمه قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ویژه متقاضیان مهاجرت می باشد و فارغ التحصیلان می توانند جهت استعلام گواهینامه خود با وارد کردن بارکد درج شده در روی گواهینامه در سایت  https://heis.msrt.ir نسبت به دریافت اصالت گواهینامه خود اقدام نمایند .

♦ مخاطبان دوره MBA فناوری اطلاعات :

در دوره MBA فناوری اطلاعات صفرتاصد فعالیت های اجرایی یک شرکت به افراد آموزش داده می شود از آن جایی که این دوره ها کاربردی هستند در صورت یادگیری صحیح، افراد در هر گرایشی که فعالیت داشته باشند، موفق خواهند شد.

مدمخاطبان دوره MBA

یران اجرایی، کارآفرینان و بازاریابان از جمله مخاطبان اصلی این دوره می باشند، همچنین افرادی که در آینده قرار است به شغل های مدیریتی منصوب شوند نیز می توانند از آموزش های این دوره استفاده نمایند.

آخرین دسته از مخاطبان دوره MBA ، افرادی هستند که در رشته دیگری تحصیل کرده اند اما علاقه مند به شغل های مدیریتی هستند. به عنوان مثال شخصی که مدرک کارشناسی روانشناسی را دریافت کرده است و قصد دارد مدیریت یک مجموعه فناوری اطلاعات را برعهده بگیرد؛ و یا شخصی که قصد پر کردن خلاء های موجود در اطلاعات خود پس از پایان دانشگاه را دارد.

♦ توانایی های کسب شده در پایان دوره MBA فناوری اطلاعات:

  • اصول بازاریابی
  • اقتصاد برای مدیران
  • برنامه ریزی استراتژیک
  • مبانی کسب وکار و مدیریت
  • حسابداری برای مدیران
  • مدیریت رفتار کارکنان
  • روشهای تصمیم گیری برای مدیران
  • اقتصاد بازرگانی
  • بازارها و نهادهای مالی ایران
  • مدیریت سرمایه گذاری ها
  • حقوق بازرگانی بین الملل
  • مدیریت صادرات و واردات
  • بازرگانی داخلی
  • سازمانهای پولی و مالی بین الملل
5/5 - (1 امتیاز)
سرفصل ها
  • مدیریت ارتباط با مشتری(تیم هیات علمی)
  • تدوین برنامه بازاریابی(دکتر نقوی)           
  • اصول و فنون مذاکره(تیم هیات علمی)
  • رفتارشناسی بازاریابی(دکتر صدر)
  • مدیریت فروش(دکتر خویه)
  • مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی(دکتر اکبر زاده)
  • مدیریت برنامه ریزی سازمانی(تیم هیات علمی)
  • مدیریت ریسک  (تیم هیات علمی)   
  • مدیریت منابع انسانی(تیم هیات علمی)
  • مدیریت استراتژیک(تیم هیات علمی)
  • مدیریت بازاریابی(تیم هیات علمی)
  • مبانی فناوری اطلاعات(تیم هیات علمی)
گواهینامه پایان دوره

موسسه آرمان به فارغ التحصیلان خود مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه و تایید قوه قضاییه ارائه می نماید که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز دارای اعتبار می باشد .

خاطرنشان می شود فارغ التحصیلان می توانند جهت استعلام گواهینامه خود با وارد کردن بارکد درج شده در روی گواهینامه در سایت https://heis.msrt.ir نسبت به دریافت اصالت گواهینامه خود اقدام نمایند .
لازم به ذکر است طبق تاییدیه های اخذ شده موسسه آموزش عالی آرمان از مجموعه علمی پژوهشی Wesکانادا مدارک این موسسه برای متقاضایان مهاجرت توسط  Wes قابل ارزیابی خواهد بود.

تقویم آموزشی

ثبت نام دوره های مدیریت MBA

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.
مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان، شماره تماس خود را وارد کنید

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .