خیانت

روابط فرازناشویی و خیانت

اطلاعات دوره
مدت زمان دوره: 32 ساعت
طول دوره: 3ماه
نحوه پرداخت: نقد و اقساط
مدرک: وزارت علوم تحقیقات و فناوری
مدرس دوره: هیئت علمی
نحوه برگزاری: غیرحضوری
شهریه دوره
1,800,000 تومان
توضیحات

دوره روابط فرازناشویی و خیانت :

این روزها با گسترش مسائلی نظیر خیانت و روابط فرا زناشویی نیاز به وجود درمانگران متخصص در این حوزه بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود. لذا بایستی با تلاش برای بهبود دانش و مهارت‌های درمانگران در این حوزه، کمک بزرگی را در حل تعارضات اخلاقی و خانوادگی انجام داد.

دوره درمان روابط فرا زناشویی و خیانت به درمانگران مهارت‌ها و تکنیک‌هایی را می‌آموزد که به آن‌ها در رفع این مشکلات کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

شرایط جامعه به‌ گونه‌ای پیش رفته ‌است که افراد بسیاری با مسائلی نظیر روابط فرازناشویی و خیانت روبه‌رو هستند. کمک به خانواده‌ها در رفع این مشکلات کمکی است که باید از سوی درمانگران و متخصصان این حوزه به جامعه انجام شود. اما آموزش این متخصصان در رفع سریع و حرفه‌ای این مشکلات کاری است که موسسات آموزش آزاد عالی انجام می‌دهند. این موسسات با برگزاری دوره درمان روابط فرا زناشویی و خیانت تلاش می‌کنند که جوامع را در راستای بهبود شرایط خانوادگی بهبود دهند.

درمانگران متخصص در این حوزه معمولا با عنوان زوج درمانگر شناخته می‌شوند و به بررسی مشکلات میان زوج‌ها می‌پردازند. این دوره‌ها به درمانگران و حتی افراد حرفه‌‌ای کمک می‌کند که درک بهتری از روابط داشته باشند و به حل تعارضات به‌وجود آمده میان آن‌ها بپردازند، این روش‌های درمانی درواقع تکنیک‌هایی هستند که این اختلالات رفتاری و شناختی را به‌طور کامل و البته در طولانی‌مدت درمان می‌کند.

در طول دوره درمان روابط فرا زناشویی و خیانت درمانگران تئوری‌های مختلفی را که باعث بروز چنین رفتارهایی در هریک از زوجین می‌شود، بررسی می‌کنند. درواقع در نگاه نخست باید این اختلال رفتاری ریشه‌یابی شود. پس از بررسی‌های تخصصی در این خصوص، نوبت به روش‌های مختلفی برای حل این مشکلات پرداخته می‌شود.

سطح دانش و آموزه‌های دوره درمان روابط فرازناشویی و خیانت بسیار بالاست و معمولا افرادی که در حوزه سلامت روان و اخلاق جامعه فعالیت می‌کنند و دارای موسسات حرفه‌ای و تخصصی روانشناسی و روانکاوی هستند، تمایل به ارتقای مهارت‌های خود دارند. از طرفی در طول دوره غیرحضوری دوره درمان روابط فرا زناشویی و خیانت با جدیدترین رویکردهای علمی روانشناسی در جهان مخصوصا در این موضوع خاص آشنا خواهند شد.

دوره روابط فرازناشویی و خیانت آرمان :

آیا تاکنون به این فکر افتاده‌اید که چرا آنطور که توقع دارید، اطلاعات شما با چندین سال تحصیل کافی نیست و از بسیاری از دانش‌آموختگان روانشناسی امروزی عقب هستید؟
این سوالی است که بسیاری از دانش آموختگان حوزه مشاوره و روان‌درمانی از خود می‌پرسند. یکی از نگرانی‌هایی که فارغ‌التحصیلان حوزه روانشناسی دارند این است که چگونه نقص‌های دوره دانشگاهی خود را جبران کنند.

روانشناسی و مشاوره از رشته‌هایی است که بسیار وسیع و فرار خواهد بود و با عدم مطالعه ممتد دچار فراموشی خواهید شد. گاهی برای دانش‌آموختگان پیش خواهد آمد که در کار خود بابت مسائلی مانند درمان شناختی با مشکلات و نواقصی روبرو می‌شوند. آن‌ها نه‌تنها نیاز به مطالعه دوباره دارند، بلکه نیازمند شرکت در کارگاه های تخصصب  مانند روابط فرازناشویی و خیانت خواهند بود.

در صورتی که تمایل دارید در خصوص سرفصل‌های ارائه شده در دوره درمان روابط فرا زناشویی و خیانت بدانید، باید بگوییم در ابتدا شما به‌صورت صفرتاصد با مولفه‌های ساخت یک زندگی موفق و مستحکم آشنا خواهید شد. در این صورت و با بررسی شرایط روابط مختلف خواهید دریافت که مراجعان شما در چه مرحله‌ای از رشد و ارتقای رابطه خود با مشکل مواجه شده‌اند.

لذا با توجه به بحران ناشی از کرونا و همچنین مشغله بالای فعالان این حوزه و به استناد بخشنامه اعلامی از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری دوره درمان روابط فرا زناشویی و خیانت بصورت غیرحضوری برگزار می گردد.
لذا به دلیل کوتاه بودن مدت دوره و همچنین پایین بودن هزینه آن نسبت به دوره حضوری ، به طور خاص مورد استقبال مشاوران و روان درمان ها قرار گرفته است .
در دوره غیرحضوری  درمان روابط فرا زناشویی و خیانت ،محتوای آموزشی توسط اساتید تراز اول کشور بصورت آموزش تصویری تولید و در سامانه آموزش الکترونیک موسسه “LMS” و یا پلتفرم آموزشی موسسه بنام ویدمی (سرویس اشتراک ویدیو آموزشی ) در سه نسخه اندروید و IOS و ویندوز عرضه می شود.
مزایای دیگر دوره روابط فرازناشویی و خیانت موسسه آرمان نسبت به سایر موسسات امکان شرکت دانشجویان غیرحضوری  در کلاسهای آنلاین جهت رفع مشکلات دانشجویان محترم می باشد، لذا دانشجویان دوره های غیرحضوری همچون شرکت کنندگان دوره حضوری بصورت مستقیم امکان ارتباط با اساتید مجموعه را خواهند داشت.
♦ توانایی های کسب شده در انتهای دوره روابط فرازناشویی و خیانت :

با گذراندن  دوره درمان روابط فرا زناشویی و خیانت شما این تسلط را خواهید داشت که باور‌های غیر معقول بیمار خود را به چالش بکشید و به او در درک بهتر حقایق کمک بسزایی کنید. این کار در متوقف کردن افکار غیر منطقی و بی پایه و اساس بسیار کاربرد دارد.

پس از گذراندن دوره، می توانید در جلسات درمان فردی شروع به درمان نمایید. می توانید مصاحبه های شغلی و مصاحبه نظام روانشناسی را به سادگی پشت سر گذاشته و برای یک اختلال طرح درمان بنویسید.

♦ مزایای دوره روابط فرازناشویی و خیانت:

⇐ سرفصلهای کاربردی :
تمام تلاش مان در این دوره این است که با ارائه بهترین نکات آموزشی وحذف نکات بیهوده ، روند آموزشی تسریع شود و سطح کیفی آن بالا رود در این دوره شما تمامی تخصص های لازم برای فعالیت در این حوزه را خواهید آموخت و پس از اتمام دوره به راحتی میتوانید آن مهارتها را در کسب و کار شخصیتان استفاده کنید.

⇐ اساتید دوره:
جهت افزایش بازده آموزشی ، سعی شده است از بهترین اساتید این حوزه و همچنین نوین ترین روش های آموزشی استفاده شود.

⇐ تدریس بر اساس بازار کار:

اصلی ترین فاکتور متمایز کننده این دوره ، تدریس کاربردی محور است. در اکثر دوره ها ، صرفا کلیشه هایی آموزش داده میشود که نقش کاربردی ای در بازار آینده کاری فرد ندارند. در این دوره تمامی تخصص ها ، با توجه به نیاز بازار و نه کلیشه های همیشگی آموزش داده میشوند.

⇐ آموزش بصورت مادام العمر:

پس از ثبت نام در دوره یک پنل آموزشی در اختیار شرکت کننده قرارداده می شود که در آن محتوای آموزشی اعم از کتب الکترونیک ، ویدیو های آموزشی و پادکستهای آموزشی قرار داده شده است و شرکت کنندگان می توانند بصورت همیشگی از این محتواها استفاده نمایند همچنین با بروز رسانی محتواها شرکت کنندگان امکان دسترسی به محتواها را خواهند داشت.

دوره روابط فرازناشویی و خیانت چه مزایایی خواهد داشت:

با گذشت زمان افراد به اهمیت بالای روانشناسی و درمان روان خود پی برده‌اند و به دنبال روانشناسان حاذق و مجرب برای رفع مشکلات خود در این زمینه هستند. برای شناخته شدن در این زمینه نیاز دارید تسلط و تجربه خود را به دیگران از جمله مراجعه‌کنندگان خود ثابت کنید. یکی از روش‌هایی که به شما کمک می‌کند بهره‌مندی از مدرک دوره‌ روابط فرازناشویی و خیانت است که با اعتبار بالای خود، مهر تاییدی بر مهارت‌ها و دانش شماست.

ممکن‌است شما به حوزه کاری در این زمینه وارد نشده و به‌تازگی فارغ‌التحصیل شده باشیدحتی ممکن‌است همچنان در حال تحصیل باشید در این شرایط نیز این دوره‌ها برای شما مفید خواهند بود؛ چراکه آموزش‌های کاربردی و عملی متفاوت را با آنچه در دانشگاه‌ آموخته‌اید، دریافت می‌کنید. این آموزه‌ها در سال‌های آینده که شما مستقیما وارد حوزه کار شوید، به کارتان می‌آید.

به‌عنوان یک درمانگر یا روان‌درمان این را بدانید که هر اندازه که مهارت‌های خود را بهبود ببخشید، روند درمان مراجعان خود را بهتر و سریع‌تر خواهید کرد. درواقع با آموختن تکنیک‌های جدید روز دنیا، این فرصت طلایی را در اختیار این افراد قرار می‌دهید که درک عمیق‌تری از روابط خود داشته باشند و رابطه سازنده و مفیدی را برای آینده خود و فرزندان‌شان بسازند

امروزه کلینیک‌های روانشناسی به دنبال افرادی هستند که دارای مدرک‌های معتبر و دانسته‌های کاربردی باشند پس با گذراندن دوره‌های روانشناسی مانند دوره‌ روابط فرازناشویی و خیانت  زمینه فعالیت خود را در کلینیکهای روانشناسی تسهیل خواهید کرد.

3/5 - (2 امتیاز)
نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.
مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان، شماره تماس خود را وارد کنید

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .