دوره مشاوره تحصیلی

دوره مشاوره تحصیلی

اطلاعات دوره
مدت زمان دوره: 30ساعت
طول دوره: 1 ماه
نحوه پرداخت: نقد
مدرک: وزارت علوم تحقیقات و فناوری
مدرس دوره: هیئت علمی
نحوه برگزاری: غیرحضوری
شهریه دوره
2,500,000 تومان
توضیحات

دوره مشاوره تحصیلی:

منظور از دوره مشاوره تحصیلی ، ارائه نکات و راهکار هایی برای افزایش سطح کیفی تحصیل افراد است. مشاوره تحصیلی برای تمامی افرادی که در حال تحصیل هستند.و قصد دارند به صورت حرفه ای به مطالعه بپردازند امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

مشاور تحصیلی ، روانشناسی است با سواد و تجربه ، که در ارائه راهکار برای افزایش توان تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان متخصص است.
در واقع مشاوره تحصیلی تحمیل راه خاصی بر فرد نیست ، بلکه مشاور با تخصص خود سعی میکند. با توجه به روحیات ، توانمندی ها و علایق دانش آموز بهترین راه را به او پیشنهاد دهد. و همین امر باعث شده تا مشاور تحصیلی به یک شغل بسیار حساس ، مهم و البته پردرآمد تبدیل شود.

در این دوره بصورت حرفه ای خواهید آموخت. که مشاور تحصیلی چه ویژگی هایی دارد ، چه مهارت هایی از یک فرد یک مشاور متخصص میسازد .

بیشتر بخوانید : دوره عکاسی

چرا همواره به یک مشاور خوب نیاز است؟

تاثیر یک مشاور زبده و متخصص هیچوقت از دید کسی پوشیده نبوده ، زیرا این شغل بصورت مستقیم با آینده کاری افراد در ارتباط است. مشاور تحصیلی رازدار افراد و شریک آینده آن هاست.، افراد زیادی به دلیل مشاوره های درست مشاوران به نتایج بسیار خوبی رسیدند.

دوره مشاوره تحصیلی آرمان :


در هر کشوری تحصیلات از جایگاه ویژه ای برخوردار است .به همین دلیل است که افراد بخش عمده ای از نوجوانی خود را صرف یادگیری مباحث موجود در پایه های تحصیلی مختلف می کنند؛ اما درس خواندن برای برخی از کودکان و نوجوانان سختی های خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید : دوره مدیریت کسب و کار DBA

دلیل این سختی ها می تواند مشکلات خانوادگی، عدم اعتماد به نفس، اضطراب بیش از حد و مواردی از این قبیل باشد. در این شرایط اگر به مشکل دانش آموز رسیدگی نشود.در آینده مشکلات زیادی دامن گیر او خواهد شد لذا برای جلوگیری از وقوع این مشکلات والدین، فرزند خود را نزد مشاورانی که دوره مشاوره تحصیلی را گذرانده اند میبرند.

یک مشاور تحصیلی با دانشی که دارد قادر خواهد بود. مشکلات دانش آموز را شناسایی کرده و به بهترین روش اقدام به برطرف کردن آن ها نماید. البته حوزه فعالیت مشاور تحصیلی تنها مربوط به رفع مشکلات روحی دانش آموزان.نبوده و هنگام انتخاب رشته و همچنین کنکور نیز به دانش آموز کمک می کند.

کلاس غیر حضوری

لذا با توجه به بحران ناشی از کرونا و همچنین مشغله بالای فعالان این حوزه و به استناد.بخشنامه اعلامی از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری دوره مشاوره تحصیلی بصورت غیرحضوری برگزار می گردد.

لذا به دلیل کوتاه بودن مدت دوره و همچنین پایین بودن .هزینه آن نسبت به دوره حضوری ، به طور خاص مورد استقبال قرار گرفته است .
در دوره غیرحضوری مشاوره تحصیلی،محتوای آموزشی توسط اساتید تراز اول کشور بصورت آموزش تصویری تولید و در سامانه آموزش الکترونیک موسسه “LMS” و یا پلتفرم آموزشی موسسه بنام ویدمی (سرویس اشتراک ویدیو آموزشی ) در سه نسخه اندروید و IOS و ویندوز عرضه می شود.

مزایای دیگر دوره مشاوره تحصیلی موسسه آرمان نسبت به سایر موسسات امکان شرکت.دانشجویان غیرحضوری  در کلاسهای آنلاین جهت رفع مشکلات دانشجویان محترم می باشد، لذا دانشجویان دوره های غیرحضوری همچون شرکت کنندگان دوره حضوری بصورت مستقیم امکان ارتباط با اساتید مجموعه را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید : دوره کوچینگ

♦ مزایای دوره مشاوره تحصیلی :

⇐ سرفصلهای کاربردی :


تمام تلاش مان در این دوره این است که با ارائه بهترین نکات آموزشی وحذف نکات بیهوده ، روند آموزشی تسریع شود و سطح کیفی آن بالا رود در این دوره شما تمامی تخصص های لازم برای فعالیت در این حوزه را خواهید آموخت و پس از اتمام دوره به راحتی میتوانید آن مهارتها را در کسب و کار شخصیتان استفاده کنید.

⇐ اساتید دوره:


جهت افزایش بازده آموزشی ، سعی شده است از بهترین اساتید این حوزه و همچنین نوین ترین روش های آموزشی استفاده شود.

⇐ تدریس بر اساس بازار کار:

 

اصلی ترین فاکتور متمایز کننده این دوره ، تدریس کاربردی محور است. در اکثر دوره ها ، صرفا کلیشه هایی آموزش داده میشود که نقش کاربردی ای در بازار آینده کاری فرد ندارند. در این دوره تمامی تخصص ها ، با توجه به نیاز بازار و نه کلیشه های همیشگی آموزش داده میشوند.

⇐ آموزش بصورت مادام العمر:

 

پس از ثبت نام در دوره یک پنل آموزشی در اختیار شرکت کننده قرارداده می شود که در آن محتوای آموزشی اعم از کتب الکترونیک ، ویدیو های آموزشی و پادکستهای آموزشی قرارداد شده است و شرکت کنندگان می تواننده بصورت همیشگی از این محتواها استفاده نمایند همچنین با بروز رسانی محتواها شرکت کنندگان امکان دسترسی به محتواها را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید : دوره زوج درمانی

بازار کار :

امروزه با توجه به تنوع رشته های تحصیلی به ویژه در دانشگاه نیاز به یک مشاور تحصیلی خوب به شدت حس می شود و از آن جایی که بازار کار مناسبی نیز برای مشاوران وجود دارد خیال علاقه مندان از بابت پیدا کردن شغل نیزتاحد زیادی راحت می شودبنابراین اگر به این حرفه علاقه مند هستید می توانید در دوره مشاوره تحصیلی شرکت کرده و پس از پایان دوره و قبولی در آزمون پایانی مدرک خود را دریافت نمایید.

پیش نیازهای دوره:

یکی دیگر از نگرانی های علاقه مندان به این حوزه ، نداشتن اطلاعات قبلی در رابطه با پیش نیازهای شغل مشاوره تحصیلی می باشد جای نگرانی وجود ندارد چراکه تمامی مباحث از پایه تا پیشرفته به شما آموزش داده خواهند شد و حتی بدون داشتن هیچ پیش زمینه ای در این رابطه قادر خواهید بود مباحث را به خوبی بیاموزید دلیل این امر را می توان این مورد دانست که دوره مشاوره تحصیلی آرمان نیازمند هیچگونه پیش نیازی نمی باشد و تمامی مباحث در طول دوره به فراگیران آموزش داده خواهد شد.

مخاطبین دوره:

دانش آموزان رشته انسانی، دانشجویان روانشناسی و دانشجویان رشته مشاوره از مهم ترین مخاطبان این دوره محسوب می شوند البته از آن جایی که دوره مشاوره تحصیلی آرمان از صفر تا صد به آموزش مبانی مشاوره می پردازد، می توان نتیجه گرفت این دوره برای هر شخصی مناسب است همچنین اساتید این دوره جزو اساتید تراز اول کشور بوده به همین دلیل نگرانی از بابت متوجه نشدن دروس نخواهید داشت .

بیشتر بخوانید : دوره مشاوره ازدواج

2.2/5 - (22 امتیاز)
سرفصل ها
  • عوامل ایجاد موفقیت های تحصیلی در دانش آموزان
  • اهداف و میزان اهمیت آن در ایجاد موفقیت های تحصیلی
  • رغبت سنجی های تحصیلی
  • فرایندهای روان شناختی و روانکاوی
  • روشهای کاهش اضطراب
  • نقش مدرسه و معلم در میزان موفقیت تحصیلی دانش آموزان
  • انواع حافظه و نقش آن در یادگیری و موفقیت های تحصیلی
  • عوامل و روشهای تاثیرگذار در برنامه ریزی درسی
  • تکنیکهای مطالعه و انواع آن
  • انواع نظریه در موفقیت و عدم موفقیت دانش آموزان
  • انواع راهبردهای روانشناختی و تاثیر آن در یادگیری و موفقیت تحصیلی
گواهینامه پایان دوره

گواهینامه پایان دوره و اعتبار آن

از دیگر مزایای دوره های مشاوره تحصیلی آرمان اعتبار مدرک اعطایی آن می باشد. دانش پذیران در پایان دوره و پس از قبولی در آزمون پایانی مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت خواهند نمود. مدرک مشاوره تحصیلی از وزارت علوم از ارزش بسیار بالایی برخوردار بوده و هنگام مصاحبه شغلی نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود. برای اطمینان اگر کمی در رابطه با موسساتی که مشاور استخدام می کنند جستجو کنید متوجه خواهید شد پیش نیاز بسیاری از آن ها دارا بودن این مدرک است. علاوه بر این، مدرک اعطایی به فراگیران قابلیت ترجمه نیز دارد.

 

تقویم آموزشی

شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان فرم ذیل را تکمیل نمایید

درخواست مشاوره

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 دیدگاه ثبت شده است.
    • بله ما تنها موسسه ای هستیم که مدرک وزارت علوم و تحقیقات ارائه می کنیم این مدرک قابل استعلام و ترجمه هست

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان، شماره تماس خود را وارد کنید

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .