life

کارگاه تربیت مربی مهارتهای زندگی

اطلاعات دوره
مدت زمان دوره: 50ساعت
طول دوره: 3 ماه
نحوه پرداخت: نقد و اقساط
مدرک: وزارت علوم تحقیقات و فناوری
مدرس دوره: هیئت علمی
نحوه برگزاری: غیرحضوری
شهریه دوره
1,800,000 تومان
توضیحات

کارگاه تربیت مربی مهارتهای زندگی :

کیفیت زندگی افراد مختلف به این دلیل تفاوت دارد که توانایی آن‌ها در حل مسائل و مشکلات متفاوت است برخی افراد زندگی بهتری دارند به دلیل اینکه با استفاده از عقل و هوش متفاوت خود توانسته‌اند مشکلات خود را بهتر حل کنند.
انسان‌ها همیشه حریص پیشرفت و مقابله با مشکلات هستند و به دنبال این هستند که کسی آن‌ها را در بهتر شدن زندگی راهنمایی کند در کارگاه تربیت مربی مهارت های زندگی ما به شما آموزش می دهیم که چگونه به کسانی که خواستار تحول و پیشرفت در زندگی خود هستند کمک کنید.
کارگاه تربیت مربی مهارت های زندگی مختص روانشناسان و متخصصین حوزه مشاوره و روان‌درمانی است.

مهارت‌های زندگی وسعت بسیار بزرگی دارد و شامل تمام مهارت‌های زندگی می شود، از پیشرفت در روابط، کار، زندگی در جامعه تا مسائلی نظیر افسردگی. اگر شما به تمامی نکاتی که در کارگاه تربیت مربی مهارت های زندگی متذکر می‌شویم تسلط یابید، مشکلات اساسی خود را حل خواهید کرد.

کارگاه تربیت مربی مهارتهای زندگی چه مزایایی شامل شما خواهد شد؟

بسیاری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان به مهاجرت می‌اندیشند و نگران اعتبار مدرک و ترجمه آنها هستند در این شرایط ما به شما این خبر خوب را خواهیم داد که مدرک تربیت مربی مهارتهای زندگی دارای اعتبار بین‌المللی و مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است و قابل ترجمه خواهد بود.

برای خیلی از فارغ‌التحصیلان این مشکل وجود دارد که پس از اتمام تحصیلات خود برای یافتن کار مشکل دارند و توانایی ارائه دانسته‌های خود را به مؤسسات روانشناسی ندارند. گواهینامه کارگاه تربیت مربی مهارتهای زندگی به دلیل آنکه زیر نظر وزارت علوم بوده، برای شما این مزیت را دارد که با خیال آسوده به مؤسسات برای استخدام مراجعه بفرمایید.
در کارگاه تربیت مربی مهارتهای زندگی ما ابتدا به تمامی شخصیت‌ها و رفتار‌های موجود می پردازیم و پس از آن به شما یاد می‌دهیم که چگونه آن‌ها را تفسیر کنید.
تفسیر به تنهایی برای مراجعه کنندگان قانع کننده نخواهد بود و باید شما این توانایی را داشته باشید که به آن‌ها راهکار‌های مناسب برای ادامه راه دهید.

به شما این آموزش را خواهیم داد که چگونه به تمامی ویژگی‌های رفتاری مسلط شوید که به آن‌ها کمک کنید که آنچه باعث تحسین دیگران می‌شود یا باعث عذاب دیگران می‌شود را تشخیص دهند.
در این زمینه شما یاد خواهید گرفت که چه محیطی باعث خرسندی حال افراد خواهد شد و باعث آرامش آن‌ها می‌شود.

دوره تربیت مربی مهارتهای زندگی آرمان :

آیا تاکنون به این فکر افتاده‌اید که چرا آنطور که توقع دارید، اطلاعات شما با چندین سال تحصیل کافی نیست و از بسیاری از دانش‌آموختگان روانشناسی امروزی عقب هستید؟
این سوالی است که بسیاری از دانش آموختگان حوزه مشاوره و روان‌درمانی از خود می‌پرسند. یکی از نگرانی‌هایی که فارغ‌التحصیلان حوزه روانشناسی دارند این است که چگونه نقص‌های دوره دانشگاهی خود را جبران کنند.
روانشناسی و مشاوره از رشته‌هایی است که بسیار وسیع و فرار خواهد بود و با عدم مطالعه ممتد دچار فراموشی خواهید شدگاهی برای دانش‌آموختگان پیش خواهد آمد که در کار خود بابت مسائلی مانند درمان شناختی با مشکلات و نواقصی روبرو می‌شوند، آن‌ها نه‌تنها نیاز به مطالعه دوباره دارند، بلکه نیازمند شرکت در کارگاه های تخصصی مانند تربیت مربی مهارتهای زندگی خواهند بود.
لذا با توجه به بحران ناشی از کرونا و همچنین مشغله بالای فعالان این حوزه و به استناد بخشنامه اعلامی از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری دوره تربیت مربی مهارتهای زندگی بصورت غیرحضوری برگزار می گردد.
لذا به دلیل کوتاه بودن مدت دوره و همچنین پایین بودن هزینه آن نسبت به دوره حضوری ، به طور خاص مورد استقبال مشاوران و روان درمان ها قرار گرفته است .
در دوره غیرحضوری تربیت مربی مهارتهای زندگی ،محتوای آموزشی توسط اساتید تراز اول کشور بصورت آموزش تصویری تولید و در سامانه آموزش الکترونیک موسسه “LMS” و یا پلتفرم آموزشی موسسه بنام ویدمی (سرویس اشتراک ویدیو آموزشی ) در سه نسخه اندروید و IOS و ویندوز عرضه می شود.
مزایای دیگر دوره تربیت مربی مهارتهای زندگی موسسه آرمان نسبت به سایر موسسات امکان شرکت دانشجویان غیرحضوری  در کلاسهای آنلاین جهت رفع مشکلات دانشجویان محترم می باشد، لذا دانشجویان دوره های غیرحضوری همچون شرکت کنندگان دوره حضوری بصورت مستقیم امکان ارتباط با اساتید مجموعه را خواهند داشت.
♦ توانایی های کسب شده در انتهای دوره تربیت مربی مهارتهای زندگی :

با گذراندن دوره تربیت مربی مهارتهای زندگی شما این تسلط را خواهید داشت که باور‌های غیر معقول بیمار خود را به چالش بکشید و به او در درک بهتر حقایق کمک بسزایی کنید. این کار در متوقف کردن افکار غیر منطقی و بی پایه و اساس بسیار کاربرد دارد.

♦ مزایای دوره تربیت مربی مهارتهای زندگی :

⇐ سرفصلهای کاربردی :
تمام تلاش مان در این دوره این است که با ارائه بهترین نکات آموزشی وحذف نکات بیهوده ، روند آموزشی تسریع شود و سطح کیفی آن بالا رود در این دوره شما تمامی تخصص های لازم برای فعالیت در این حوزه را خواهید آموخت و پس از اتمام دوره به راحتی میتوانید آن مهارتها را در کسب و کار شخصیتان استفاده کنید.

⇐ اساتید دوره:
جهت افزایش بازده آموزشی ، سعی شده است از بهترین اساتید این حوزه و همچنین نوین ترین روش های آموزشی استفاده شود.

⇐ تدریس بر اساس بازار کار:

اصلی ترین فاکتور متمایز کننده این دوره ، تدریس کاربردی محور است. در اکثر دوره ها ، صرفا کلیشه هایی آموزش داده میشود که نقش کاربردی ای در بازار آینده کاری فرد ندارند. در این دوره تمامی تخصص ها ، با توجه به نیاز بازار و نه کلیشه های همیشگی آموزش داده میشوند.

⇐ آموزش بصورت مادام العمر:

پس از ثبت نام در دوره یک پنل آموزشی در اختیار شرکت کننده قرارداده می شود که در آن محتوای آموزشی اعم از کتب الکترونیک ، ویدیو های آموزشی و پادکستهای آموزشی قرارداد شده است و شرکت کنندگان می تواننده بصورت همیشگی از این محتواها استفاده نمایند همچنین با بروز رسانی محتواها شرکت کنندگان امکان دسترسی به محتواها را خواهند داشت.

دوره تربیت مربی مهارتهای زندگی چه مزایایی خواهد داشت:

با گذشت زمان افراد به اهمیت بالای روانشناسی و درمان روان خود پی برده‌اند و به دنبال روانشناسان حاذق و مجرب برای رفع مشکلات خود در این زمینه هستند. برای شناخته شدن در این زمینه نیاز دارید تسلط و تجربه خود را به دیگران از جمله مراجعه‌کنندگان خود ثابت کنید. یکی از روش‌هایی که به شما کمک می‌کند بهره‌مندی از مدرک دوره‌ تربیت مربی مهارتهای زندگی است که با اعتبار بالای خود، مهر تاییدی بر مهارت‌ها و دانش شماست.

امروزه کلینیک‌های روانشناسی به دنبال افرادی هستند که دارای مدرک‌های معتبر و دانسته‌های کاربردی باشند پس با گذراندن دوره‌های روانشناسی مانند دوره‌ تربیت مربی مهارتهای زندگی زمینه فعالیت خود را در کلینیکهای روانشناسی تسهیل خواهید کرد.

2.2/5 - (4 امتیاز)
گواهینامه پایان دوره

تقویم آموزشی

کارگاه تربیت مربی مهارتهای زندگی در حال حاضر در روز و ساعات ذیل در حال ثبت نام می باشد ، لذا شما می توانید جهت پیش ثبت نام و دریافت مشاوره رایگان فرم ذیل را تکمیل نمایید.

اوووپس! ما نمی توانیم فرم شما را پیدا کنیم.

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.
مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان، شماره تماس خود را وارد کنید

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .