معرفی دپارتمان مدیریت

بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه یک شرکت، سازمان یا کسب و کار انسان هایی هستند که به عنوان نیروی انسانی یا کارکنان در آنجا مشغول به فعالیت هستند و هرکدام وظیفه ای بر عهده دارند. بدون شک داشتن نیروی انسانی توانمند و متخصص که بتواند امور شرکت را با بهترین کارائی و اثربخشی انجام دهد یکی از مزیت های رقابتی پایدار هر مجموعه خواهد بود.

آموزش کارکنان یکی از مهمترین و کلیدی ترین عوامل در فرآیند بهبود عملکرد یک سازمان به شمار می رود. لذا مدیران و کارشناسان به منظور ارتقاء جایگاه مدیریتی و همچنین افزایش سطح عملکرد خود در سازمان ، لازم است تا همواره از طریق آموزش های جدید مدیریت و کسب و کار با فرآیندها و دانش روز در حوزه های تخصصی و مدیریتی آشنا شده تا بتوانند هم به اهداف سازمانی کمک کرده و هم اهداف شخصی در مسیر شغلی خود را محقق کنند.

دپارتمان مدیریت موسسه آموزش عالی آرمان با بهره مندی از تجربه مدیران و اساتید برجسته خود در حوزه کسب و کار و مدیریت توانسته است بعنوان یکی از بهترین موسسات آموزشی کشور در یک دهه گذشته با افتخار به توسعه دانش و مهارت مدیریتی بیش از 14000 مدیر و کارشناس کشور کمک نماید و گامی موثر در تحول ، توسعه و بهبود بردارد.

این دپارتمان در حال حاضر فعالیت های آموزشی خود را با اجرای دوره های MBA و DBA بصورت یکساله ترمیک و همچنین دوره های تخصصی مانند مدیریت بازاریابی،مدیریت استراتژیک، حسابداری مالی، مدیریت منابع انسانی ، مدیریت تحول سازمانی و ده ها دوره حرفه ای دیگر را برای مدیران و کارشناسان شرکت ها و سازمان های خصوصی  و دولتی اجرا می نماید.

ویژگی های دپارتمان مدیریت:

  •  تدوین سرفصل های آموزشی مهارت محور و کاربردی
  • همکاری اساتید تراز اول کشور در حوزه مدیریت و کسب و کار با این دپارتمان
  • تهیه محتوای آموزشی مکتوب، الکترونیک و فیلم های آموزشی
  • برخورداری دانشپذیران از بهترین سیستم پشتیبانی آنلاین و حضوری
  • دارای بهترین کارشناسان آموزشی مجرب و با تسلط کامل بر قوانین، مقررات و آئین نامه های آموزشی مرتبط با آموزش کارکنان دولت و سازمان های مختلف
  • اعطای گواهینامه پایان دوره مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • قابلیت ترجمه گواهینامه با تایید دادگستری و وزارت امور خارجه
  • برنامه آموزشی منعطف و هماهنگ با نیاز گروه های مختلف در طول هفته
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان می توانید با شماره های ذکر شده در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید و در صورت نیاز، از مشاوره های کارشناسان مجرب بهره مند شوید.