دوره مسئولین دفاتر

دوره مسئولین دفاتر

اطلاعات دوره
مدت زمان دوره: 32ساعت
طول دوره: 3 ماه
نحوه پرداخت: نقد
مدرک: وزارت علوم تحقیقات و فناوری
مدرس دوره: دکتر قوچانی
نحوه برگزاری: غیرحضوری
شهریه دوره
2,500,000 تومان
توضیحات

دوره مسئولین دفاتر

⇐ دوره مسئولین دفاتر چه ویژگی های دارد؟
⇐ آیا تمایل دارید هرآنچه برای شغل مسولین دفتر نیاز است را بدانید؟
⇐ آیا مهمترین اصول ارتباطات را بعنوان دستیار حرفه ای مدیر می دانید؟
⇐ آیا مایلید اصولی را بدانید که با رعایت آن ها، بهترین کارمند مدیرتان باشید؟
بی شک در صورت مثبت بودن پاسخ شما به سوالات فوق دوره مسئول دفتری را به شما پیشنهاد می کنیم.زیرا مسئول دفتر به شخصی گفته می‌شود.که توسط سازمانی استخدام می گردد.و وظایفی همچون تنظیم جلسه، نامه نگاری، تنظیم صورتجلسات سازمان و تایپ نامه های اداری را باید به خوبی انجام دهد.

ویژگی های یک مسئول دفتر :

  • مسئولین دفاتر باید مسئولیت پذیر و اعتماد به نفس بالایی داشته باشند.
  • پیگیری در امور کار، لازمه یک  مدیر دفتر می‌باشد.
  • مدیریت زمان ،یکی دیگر از مهارت‌های عمومی مسئول دفتر است.

♦ دوره مسئولین دفاتر آرمان :

شما هم اگر تمایل دارید با کمترین هزینه، آینده شغلی خودتان رو تضمین کنید، پیشنهاد می شود.در دوره مسئولین دفاتر موسسه آموزش عالی آرمان ثبت نام کنید و در انتهای دوره مدرک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را کسب نمایید.

در دنیای امروز افراد مشغله های فراوانی دارند به خصوص شرایط کنونی جامعه که به علت ویروس کرونا برخی افراد تمایل به شرکت در کلاس های حضوری را ندارند باعث شد تا آموزش عالی آرمان با استفاده از فن آوری های روز آموزشی اقدام به برگزاری دوره های غیرحضوری نماید تا افراد بتوانند در هر شرایطی از آموزش های مختلف بهره مند شوند.

دوره غیر حضوری مسئولین دفاتر آرمان:

دوره غیر حضوری مسئولین دفاتر، به طور خاص برای افرادی در نظر گرفته شده است که به علت مشغله کاری و یا دوری مسافت نمی توانند به صورت حضوری در کلاسها شرکت نموده و یا نمی توانند مدت زمان طولانی را صرف یادگیری و آموزش نمایند،همچنین برای افرادی که در این حوزه دانش و مهارت لازم را داشته اند ولی فاقد مدرک آموزشی معتبر می باشند پیشنهاد می شود.
دوره غیر حضوری مسئولین دفاتر  به دلیل کوتاه بودن دوره و همچنین پایین بودن هزینه آن نسبت به دوره حضوری ، به طور خاص مورد استقبال افراد قرار می گیرد.

در دوره های غیرحضوری مسئولین دفاتر محتوای آموزشی توسط اساتید تراز اول کشور بصورت محتوای آموزش تصویری تولیدشده و درسامانه آموزش الکترونیک “LMS” موسسه و یا پلتفرم آموزشی موسسه بنام ویدمی (سرویس اشتراک ویدیو آموزشی ) در سه نسخه اندروید و IOSو ویندوز عرضه می شود.

مزایای دیگر دوره غیرحضوری مسئولین دفاتر موسسه آموزش عالی آرمان نسبت به سایر موسسات امکان شرکت دانشجویان غیرحضوری مسئولین دفاتر در کلاسهای آنلاین جهت رفع مشکلات دانشجویان محترم می باشد، لذا دانشجویان دوره های غیرحضوری  همچون شرکت کنندگان دوره حضوری امکان ارتباط با اساتید مجموعه را خواهند داشت

♦ توانایی های کسب شده در انتهای دوره :

⇐ شناخت وظایف شغلی یک مسئول دفتر
⇐ افزایش مهارتهای مورد نیار در مصاحبه شغلی
⇐ مهارت های مورد نیاز برای شغل منشی گری
⇐ شناخت انواع مدیران
⇐ انواع مهارت های ارتباطی
⇐ مهارت های ارتباط تلفنی موثر
⇐ نحوه پاسخ گویی به تلفن ها
⇐ عبارت های کاربردی و موثر در مکالمات تلفنی
⇐ آشنایی با زبان بدن و زبان اشاره
⇐ رازهای نفوذ گفتار در دیگران

مزایای دوره مسئولین دفاتر:

⇐ سرفصلهای تخصصی :

تمام تلاش مان در این دوره این است که با ارائه بهترین نکات آموزشی وحذف نکات بیهوده ، روند آموزشی تسریع شود و سطح کیفی آن بالا رود در این دوره شما تمامی تخصص های لازم برای تصدی شغل مسئول دفتری را خواهید آموخت و پس از اتمام دوره به راحتی میتوانید وارد بازار کار شوید.

⇐ اساتید دوره:

جهت افزایش بازده آموزشی ، سعی شده است از بهترین اساتید این حوزه و همچنین نوین ترین روش های آموزشی استفاده شود.

⇐ تدریس بر اساس بازار کار:

اصلی ترین فاکتور متمایز کننده این دوره ، تدریس کاربردی محور است در اکثر دوره ها ، صرفا کلیشه هایی آموزش داده میشود که نقش کاربردی ای در بازار آینده کاری فرد ندارند. در این دوره تمامی تخصص ها ، با توجه به نیاز بازار و نه کلیشه های همیشگی آموزش داده میشوند.

⇐ آموزش بصورت مادام العمر:

پس از ثبت نام در دوره یک پنل آموزشی در اختیار شرکت کننده قرارداده می شود که در آن محتوای آموزشی اعم از کتب الکترونیک ، ویدیو ها و پادکستهای آموزشی قرارداد شده است و شرکت کنندگان می تواننده بصورت همیشگی از این محتواها استفاده نمایند همچنین با بروز رسانی محتواها شرکت کنندگان امکان دسترسی به محتواها را خواهند داشت.

♦ بازار کار مسئولین دفاتر :

وضعیت بازار کار و میزان استخدام شغل مسئولین دفاتر در ایران بسیار بالا است.
لذا این حوزه بازار کار گسترده ای داشته و همواره متقاضیان زیادی نیز به این سمت روی می آورند و حال نکته حائز اهمیت داشتن مهارت و سابقه کار می باشد که می توان اخذ مدرک مسئولین دفاتر  جایگاه مناسبی برای سابقه کار به حساب آید.

 

چرا یک مدیر به منشی یا مسئول دفتر نیاز دارد؟

با توجه به محدودیت‌های زمانی و میزان حجم وظایف مدیران واحدهای مختلف آنها نیازمند یک منشی یا مسئول دفتر منظم و متبحر هستند وجود یک منشی در شرکت‌ها یک امر ضروری می‌باشد تا با سپردن وظایف مختلف به او بتوان در زمان خود صرفه جویی کرده و کارهای شرکت را طبق برنامه پیش رود.

لذا ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری یک منشی باید طوری باشد که اعتماد مشتری را جذب کرده و از لحاظ ارتباطی با دیگران فرد بسیار قوی‌ باشد. وظیفه شناسی، قدرت تصمیم گیری ، احساس مسئولیت ، ابتکار و خونسردی، دلسوزی نسبت به انجام فعالیت‌های شرکت  جزء دیگر ویژگی‌های یک مسئول دفتر می‌باشد که تمامی این مهارتها را در دوره غیرحضوری مسئولین دفاتر آرمان به شرکت کنندگان آموزش داده می شود و در ضمن گواهینامه مورد تایید از وزارت علوم که خود به منزله دانش و مهارت بالای دارنده آن می باشد اعطا می گردد .

5/5 - (1 امتیاز)
سرفصل ها
  • شناخت ویژگی ها و وضایف شغلی
  • اصولی که برای شرکت در مصاحبه شغل دفترداری و منشی گری باید بدانید
  • ویژگی های مورد نیاز برای شغل منشی گری و دفتر داری
  • شناخت انواع مدیران
  • انواع مهارت های ارتباطی مورد نیاز در این شغل
  • مهارت های ارتباط تلفنی موثر
  • نحوه پاسخ گویی به تلفن ها
  • عبارت های کاربردی و موثر در مکالمات تلفنی
  • آشنایی با زبان بدن و زبان اشاره
  • رازهای نفوذ گفتار در دیگران
سوالات متداول

بله، در پایان دوره مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه ویژه مهاجرت اعطا می گردد.

کارکنان دفاتر مدیریت، دفتردارها، منشی ها، اولین گزینه هایی هستند که این آموزش می تواند برای آن ها مفید باشد. افرادی که بدنبال کار هستند و مایلند در سازمان ها بعنوان مسئول دفتر و یا منشی فعالیت کنند. مدیرانی که می خواهند منشی و مسئول دفتر حرفه ای داشته باشند و خودشان اصول را به آنها یاد بدهند. مسئول آموزش سازمان ها، تا با استفاده از این آموزش ها بتوانند کارکنان مربوطه را آموزش بدهند.

اگر شما یک کارمند هستید، با گذراندن این دوره با اصول حرفه ای دفترداری و منشی گری مدرن آشنا می شوید و می توانید در شغلتان جایگاه بهتری داشته باشید. مطمئناً افرادی که این دوره را می گذارند و مهارت های آن را می آموزند، جایگاه به مراتب بهتری نسبت به هم رده های خود که این اصول را نمی دانند، خواهند داشت. اگر یک مدیر باشید می توانید این اصول را فرابگیرید و به کارکنانتان آموزش بدهید تا دستیار شما به بهترین نحو ممکن کارهای اداری شما را پیش ببرد.
گواهینامه پایان دوره

موسسه آرمان به فارغ التحصیلان خود مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه و تایید قوه قضاییه ارائه می نماید که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز دارای اعتبار می باشد .

خاطرنشان می شود  فارغ التحصیلان می توانند جهت استعلام گواهینامه خود با وارد کردن بارکد درج شده در روی گواهینامه در سایت https://heis.msrt.ir نسبت به اصالت گواهینامه خود اقدام نمایند .
لازم به ذکر است طبق تاییدیه های اخذ شده موسسه آموزش عالی آرمان از مجموعه علمی پژوهشی  Wes کانادا مدارک این موسسه برای متقاضایان مهاجرت قابل ارزیابی خواهد بود.

 

تقویم آموزشی

دوره مسئولین دفاتر در حال حاضر در روز و ساعات ذیل در حال ثبت نام می باشد ، لذا شما می توانید جهت پیش ثبت نام و دریافت مشاوره رایگان فرم ذیل را تکمیل نمایید.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.
مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان، شماره تماس خود را وارد کنید

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .