
دوره مدیریت ارتباط با مشتری
- مدت دوره :
- طول دوره :
- شهریه دوره :
- نحوه پرداخت شهریه:
- نحوه برگزاری : حضوری
- مدرک پایان دوره : وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
- مدرسین دوره : تیم هیئت علمی
امروزه ارتباط با مشتری اهمیت بالایی دارد و صاحبان بسیاری از تجارتها مخاطبان خود را در اولویت تمام کارهای خود قرار میدهند.
کسبوکارهای موفق بهخوبی میدانند که برآورده ساختن نیازهای مشتریان و توجه به خواستههای آنها آینده تجارت شان را زیر و رو میکند.
شرکت در دوره مدیریت ارتباط با مشتری تمام اشکالات و ایرادات موجود را مییابد و آنها را برطرف میکند.
این دوره بصورت غیرحضوری برای آن دسته از افرادی که یا بعلت بعد مسافت و یا مشغله شغلی امکان شرکت در دوره را نداشته اند تهیه گردیده است تا شما را به یک فرد حرفهای در حوزه ارتباط با مشتری بدل نماید.
شما هم اگر تمایل دارید با کمترین هزینه، آینده شغلی خودتان رو تضمین کنید، پیشنهاد می شود در دوره مدیریت ارتباط با مشتری موسسه آموزش عالی آرمان ثبت نام کنید و در انتهای دوره مدرک مورد تایید و ممهور به مهر وزارت علوم تحقیقات و فناوری را کسب نمایید.

مدرسین مجرب
بهرمندی از اساتید تراز اول کشور

معتبرترین گواهینامه
اعطا مدرک از وزارت علوم تحقیقات و فناوری

تجهیزات بروز
مجهزترین امکانات آموزشی
آیا میدانستید مشتریان همهچیز کسبوکار شما هستند؟ درواقع اگر مشتریان و مخاطبان نبودند، تجارت شما نیز وجود نداشت. امروزه رقابت اصلی تجارتهای مختلف بر سر تعامل و ارتباطات مناسبتر با مشتریان است. معمولا تجارتهایی موفقتر هستند که مدیریت ارتباط با مشتری را بیاموزید.
اگر چیزی در این خصوص نمیدانید و هماکنون پی به اهمیت آن بردهاید، هیچ اشکالی ندارد. امروزه دورههایی برگزار میشود که فرصت یادگیری آسان و سریع را برای شما مهیا کرده است. درواقع شما پس از گذراندن این دوره، ترفندهایی را میآموزید که قادر به راهاندازی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری حرفهای برای کسبوکار خود خواهید بود.
شاید برای شما جالب باشد بدانید چه چیزهایی را نمیدانید و این دوره آنها را به شما یاد میدهد؟
در گام نخست میآموزید که مشتریان و مخاطبان شما تا چه اندازه اهمیت دارند و چرا باید خواستهها و نیازهای آنها را در اولویت قرار دهید. سپس بهترین اساتید این دوره مبانی و اصولی را بررسی میکنند که باعث ایجاد درک و شناخت درستی نسبت به مخاطبانتان میشود.
تعامل با مشتری به این معناست که شما با گوش جان نیازها و خواستههای آنها را بشنوید؛ بنابراین اینکه به یک شنونده خوب تبدیل شوید، اهمیت بالایی دارد. در گام بعدی باید با ترفندهای ویژهای به مشتریانتان نشان دهید که شنیده میشوند!
بسیاری از صاحبان کسبوکارها اگرچه توانایی شنیدن دارند اما نمیدانند که باید چگونه پاسخ موثر و سازندهای بروز دهند. گاهی همین نکات کوچک و بهظاهر بیاهمیت راز موفقیت یا شکست یک تجارت محسوب میشود، درحالیکه صاحبان آن کاملا از چنین نتیجهای غافل هستند.
در طول دوره مدیریت ارتباط با مشتری میآموزید همواره به سؤالات و دغدغههای مشتریان خود پاسخ دهید و هیچگاه این سؤالات را بیجواب نگذارید. همین سؤالات هستند که به مخاطبانتان نشان میدهد که به آنها اهمیت میدهید. حتی همین پاسخها نیز نیازمند بهرهمندی از مهارتهایی است که شما باید آنها را در قالب دوره مدیریت ارتباط با مشتری بیاموزید. گاهی برخی کلمات چنان تاثیری دارند که آینده تجارت شما را تعیین میکنند.
در طول دوره با جدیدترین متدهای برقراری ارتباط با مشتریان مواجه میشوید که حتی ممکن است شما را شگفتزده کند.
بهعنوان مثال مدرسان در دورههای امروزی به شما میآموزند که بهترین روشهای ارتباطی را در تعامل با مشتریان خود بیابید. درواقع باید راههای فراوانی را در حوزه کاری خود مهیا کنید و این فرصت را ایجاد کنید که مخاطبان شما آزادی عمل بسیاری را برای برقراری ارتباط با شما داشته باشند.
بهطورکلی در طول دوره مدیریت ارتباط با مشتری با مباحث زیر آشنا شده و در آن ماهر میشوید:
- اصول اولیه و مبانی مدیریت؛
- روشهای مختلف ارتباط با مشتری؛
- شناسایی نیازهای مشتریان و دلایل رضایتمندی آنها؛
- معرفی مدلهای امروزی مدیریت مشتریان و بررسی معایب و مزایای هر یک؛
- چگونگی تعامل با مشتریان؛
- یادگیری نحوه جذب مخاطبان؛
- مدیریت سؤالات و نظرات کاربران؛
- نحوه پاسخدهی به شکایات و گلایههای مخاطبان.
شاید تمایل داشته باشید پس از گذراندن این دوره کمی دررابطهبا مدرک ارائهشده بدانید.
چرا شرکت در دوره مدیریت ارتباط با مشتری توصیه میشود؟
اگر شما ازجمله افرادی هستید که با سکونت در شهرستانهای مختلف، امکان رفتوآمد به تهران برای دریافت این آموزشهای تخصصی را ندارید، با شرکت در این دوره غیرحضوری این فرصت طلایی را در اختیار خواهید داشت تا از تجارب و آموزههای اساتید پایتخت بهرمند شوید. در اینصورت شما از دانش روز دنیا عقب نخواهید ماند و به کسب درآمدهای بیشتر در تجارت و کسبوکار خود میپردازید.
جالب است بدانید به علت غیرحضوری بودن دوره مدیریت ارتباط با مشتری، هزینههای بسیار کمتری را نسبت به دوره حضوری مشابه میپردازید.
تقریبا تمام تجارتها و کسبوکارهای مختلف باید با اصول اولیه و مفاهیم ارتباط با مشتری آشنایی داشته باشند و بدانند همه چیز یک تجارت مشتریان و مخاطبان آن هستند!
این مشتریان هستند که با حضور فعال خود، کسبوکار شما را رونق میبخشند و باعث کسب سود و درآمد بیشتر برای شما میشوند. بیتوجهی به ارتباط و تعاملات میان شما و آنها درواقع بیتوجهی به تجارت شما محسوب میشود؛ چراکه در مدت زمان بسیار نزدیکی نتایج آن را در آمارهای فروش خود خواهید دید.
هنوز دیر نشده است و فرصت دارید تجارت بیجان خود را با شرکت در دوره مدیریت ارتباط با مشتری، بازیابی کنید و با آموزههای جدید خود دوباره آن را بازسازی کنید. این بار کار را اصولی پیش ببرید و مبانی اولیه ارتباط با مشتری را در اولویت کارهای خود قرار دهید.
مزایای دوره مدیریت ارتباط با مشتری
کسب تخصصی های لازم:
تمام تلاش مان در این دوره این است که با ارائه بهترین نکات آموزشی وحذف نکات بیهوده ، روند آموزشی تسریع شود و سطح کیفی آن بالا رود. در این دوره شما تمامی تخصص های لازم برای ارتباط با مشتری را خواهید آموخت و پس از اتمام دوره به راحتی میتوانید آن مهارتها را در کسب و کار شخصیتان استفاده کنید.
اساتید دوره:
جهت افزایش بازده آموزشی ، از بهترین و نوین ترین روش ها و ابزار های آموزشی استفاده می شود. تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و شیوه آموزشی موسسه هم از این روند جدا نیست.
تدریس بر اساس بازار کار:
اصلی ترین فاکتور متمایز کننده این دوره ، تدریس بازار محور است. در اکثر دوره ها ، صرفا کلیشه هایی آموزش داده میشود که نقش کاربردی ای در بازار آینده کاری فرد ندارند. در این دوره تمامی تخصص ها ، با توجه به نیاز بازار و نه کلیشه های همیشگی آموزش داده میشوند.
شیوه برگزاری دوره مدیریت ارتباط با مشتری:
دوره غیرحضوری مدیریت ارتباط با مشتری:
در دنیای امروز افراد مشغله های فراوانی دارند به خصوص شرایط کنونی جامعه که به علت ویروس کرونا برخی افراد تمایل به شرکت در کلاس های حضوری را ندارند باعث شد تا آموزش عالی آرمان با استفاده از فن آوری های روز آموزشی اقدام به برگزاری دوره های غیرحضوری نماید تا افراد بتوانند در هر شرایطی از آموزش های مختلف بهره مند شوند.
دوره غیر حضوری مدیریت ارتباط با مشتری، به طور خاص برای افرادی در نظر گرفته شده است که به علت مشغله کاری و یا دوری مسافت نمی توانند به صورت حضوری در کلاسها شرکت نموده و یا نمی توانند مدت زمان طولانی را صرف یادگیری و آموزش نمایند ،همچنین برای افرادی که در این حوزه دانش و مهارت لازم را داشته اند ولی فاقد مدرک آموزشی معتبر می باشند پیشنهاد می شود.
دوره غیر حضوری مدیریت ارتباط با مشتری به دلیل کوتاه بودن دوره و همچنین پایین بودن هزینه آن نسبت به دوره حضوری ، به طور خاص مورد استقبال افراد قرار می گیرد.
در دوره های غیرحضوری مدیریت ارتباط با مشتری محتوای آموزشی توسط اساتید تراز اول داخل و خارج از کشور بصورت محتوای آموزش تصویری تولیدشده در سامانه آموزش الکترونیک LMS موسسه و یا پلتفرم آموزشی موسسه بنام ویدمی (سرویس اشتراک ویدیو آموزشی ) در دو نسخه اندروید و آیفون عرضه می شود.
آموزش بصورت مادام العمر
پس از ثبت نام در دوره یک پنل آموزشی در اختیار شرکت کننده قرارداده می شود که در آن محتوای آموزشی اعم از کتب الکترونیک ، ویدیو های آموزشی و پادکستهای مدیریتی قرارداد شده است و شرکت کنندگان می تواننده بصورت همیشگی از این محتواها استفاده نمایند همچنین با بروز رسانی محتواها شرکت کنندگان امکان دسترسی به محتواها را خواهند داشت.
گواهینامه مدیریت ارتباط با مشتری:
بعد از کیفیت آموزش، مهم ترین بخشی که در هنگام انتخاب دوره باید مورد توجه قرار دهید،مدرک پایان دوره می باشد. بسیاری از موسسات که دوره های مدیریت ارتباط با مشتری را برگزار می نمایند در پایان دوره مدرکی به شرکت کنندگان اعطا نمی کنند، برخی دیگر از موسسات نیز مدارکی را ارائه می دهند که فاقد اعتبار می باشد این عامل در آینده هنگام استخدام،مهاجرت و یا جمع آوری رزومه ، شخص را با مشکل مواجه می نماید
مطمئنا یکی از مهم ترین مسائلی که افراد هنگام ثبت نام در موسسه به آن اهمیت زیادی می دهند، مدرک اعطایی موسسه می باشد. طبیعتا هر اندازه گواهینامه پایان دوره (مدرک) از اعتبار بیشتری برخوردار باشد شرکت کننده در دوره پس از فارغ التحصیلی آسان تر می تواند آن را در به سازمانها ارایه نماید. موسسه آرمان به فارغ التحصیلان خود مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را ارائه می دهد که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز اعتبار دارد. به همین جهت حتی اگر شخصی قصد مهاجرت داشته باشد می تواند مدرک خود را ترجمه کرده و در کشور مورد نظر خود ارایه نماید .
خاطرنشان می شود گواهینامه پایان دوره مورد تایید و ممهور به مهر وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده با امکان تایید و ترجمه قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ویژه متقاضیان مهاجرت می باشد و فارغ التحصیلان می توانند جهت استعلام گواهینامه خود با وارد کردن بارکد درج شده در روی گواهینامه در سایت www.vohec.ir نسبت به دریافت اصالت گواهینامه خود اقدام نمایند .
- پیش نیازهای ارتباط با مشتریان
- مفهوم و تعاریف CRM
- شرح وظایف یک واحد CRM
- اهداف سازمانی یک واحد CRM
- انواع وظایف عملیاتی، تحلیلی و مشارکتی در CRM
- مدیریت تجربه مشتری CEM
- مشتری مداری و مشتری محوری به عنوان مبانی CRM
- مدل دستیابی به رضایت مشتری در FDEX
- مدل دستیابی به رضایت مشتری در SAS
- مدیریت شکایات مشتریانCCM
- روش های اندازه گیری رضایت مشتریCSM
- تعیین عدد رضایت مشتری CSI
- تعیین عدد وفاداری مشتریNPS
- روش های طراحی و تکمیل پرسشنامه CRM
- مهارت گوش دادن
- اصول و مبانی اولیه برقراری ارتباط
- نحوه تعامل با مشتریان
- شناخت مخاطبان و درک خواستههای آنها
- آشنایی با اصول اولیه مدیریت
- آگاهی از عوامل رضایت و خشنودی مشتریان
- چگونگی بررسی شکایات و مشکلات مخاطبان
- آشنایی با روشهای جلبتوجه مخاطب
- نحوه محاسبه و اندازهگیری رضایت و علاقهمندی مشتری
- چگونگی جلبنظر مشتریان وفادار
- بررسی اصول رضایتمندی مشتریان
- آموزش نحوه مدیریت نیروی انسانی و برخوردهای درون سازمانی
MBA مخفف Master of Business Administration، به معنی مدیریت ارشد کسب و کار می باشد. این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارتهای مدیریت کسب وکار برگزارمی شود. MBA در کشورهای توسعه یافته دوره ای شناخته شده و بسیار پرطرفدار برای مدیران و از جمله رشته های گرانقیمت بشمار می رود.
دوره MBA یکی از کاملترین دوره هایی است که در آن از صفر تا صد فعالیت های اجرایی یک شرکت یا سازمان را به مدیران آموزش می دهیم.اگر شما یک مدیر اجرایی، بازاریابی و یا یک کارآفرین هستید و یا قصد دارید در آینده در پست های مدیریتی مشغول به کار شوید، حضور در این دوره جایگاه مناسبی برای شما ایجاد می نماید.این دوره علاوه بر مدیران و صاحبان کسب و کار، کارشناسان IT، مدیران استراتژی و بازاریابی و در نهایت هر فردی که به دنبال یافتن پست های مدیریتی در سازمان و شرکت ها است پیشنهاد میشود.
برای شرکت در این دوره نیاز به داشتن مدرک کارشناسی و یا حداقل ۵ سال سوابق مدیریتی می باشد.
افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند علاوه بر فراگیری مهارت های مدیریت اجرایی یک سازمان دولتی یا شرکت تجاری ، گواهینامه ای مبنی بر تخصص ، مهارت و دانش سطح حرفه ای کسب وکار را نیز اخذ میکنند و در این دوره ها به شبکه ای از مدیران و صاحبان کسب وکار که در سطح ملی و بین المللی فعالیت دارند مرتبط خواهند شد.
گواهینامه پایان این دوره که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوی بوده که با هولوگرام رسمی و شماره سریال اختصاصی در وبسایت VOHEC.IR قابل استعلام بوده و قابلیت ترجمه رسمی وزارت دادگستری و امورخارجه را نیز دارا می باشد.