دوره مدیریت ارتباط با مشتری

امروزه ارتباط با مشتری اهمیت بالایی دارد و صاحبان بسیاری از تجارت‌ها مخاطبان خود را در اولویت تمام کارهای خود قرار می‌دهند. کسب‌وکارهای موفق به‌خوبی می‌دانند که برآورده ساختن نیازهای مشتریان و توجه به خواسته‌های آن‌ها آینده تجارت آن‌ها را زیر و رو می‌کند. شرکت در دوره مدیریت ارتباط با مشتری تمام اشکالات و ایرادات موجود را می‌یابد و آن‌ها را برطرف می‌کند. پس از گذراندن این دوره شما مدرک معتبری از سوی وزارت علوم دریافت می‌کنید.

این دوره بصورت غیرحضوری برای آن دسته از افرادی که یا بعلت بعد مسافت و یا مشغله شغلی اامکان شرکت در دوره را نداشته اند تهیه گردیده است تا شما را به یک فرد حرفه‌ای در حوزه ارتباط با مشتری بدل نماید.

مدرسین مجرب

بهرمندی از اساتید تراز اول کشور

معتبرترین گواهینامه

اعطا مدرک از وزارت علوم تحقیقات و فناوری

تجهیزات بروز

مجهزترین امکانات آموزشی

آیا می‌دانستید مشتریان همه‌چیز کسب‌وکار شما هستند؟ درواقع اگر مشتریان و مخاطبان نبودند، تجارت شما نیز وجود نداشت. امروزه رقابت اصلی تجارت‌های مختلف بر سر تعامل و ارتباطات مناسب‌تر با مشتریان است. معمولا تجارت‌هایی موفق‌تر هستند که مدیریت ارتباط با مشتری را ازبر هستند.

اگر چیزی در این خصوص نمی‌دانید و هم‌‌اکنون پی به اهمیت آن برده‌‌اید، هیچ اشکالی ندارد. امروزه دوره‌هایی برگزار می‌شود که فرصت یادگیری آسان و سریع را برای شما مهیا کرده‌ است. درواقع شما پس از گذراندن این دوره، ترفندهایی را می‌آموزید که قادر به راه‌اندازی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری حرفه‌ای برای کسب‌وکار خود خواهید بود.

شاید برای شما جالب باشد بدانید چه چیزهایی را نمی‌دانید و این دوره آن‌ها را به‌ شما یاد می‌دهد؟

در گام نخست می‌آموزید که مشتریان و مخاطبان شما تا چه اندازه اهمیت دارند و چرا باید خواسته‌ها و نیازهای آن‌ها را در اولویت قرار دهید. سپس بهترین اساتید این دوره مبانی و اصولی را بررسی می‌کنند که باعث ایجاد درک و شناخت درستی نسبت به مخاطبان‌تان می‌شود.

تعامل با مشتری به‌ این معناست که شما با گوش جان نیازها و خواسته‌های آن‌ها را بشنوید؛ بنابراین اینکه به یک شنونده خوب تبدیل شوید، اهمیت بالایی دارد. در گام بعدی باید با ترفندهای ویژه‌ای به مشتریان‌تان نشان دهید که شنیده می‌شوند!

بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها اگرچه توانایی شنیدن دارند اما نمی‌دانند که باید چگونه پاسخ موثر و سازنده‌ای بروز دهند. گاهی همین نکات کوچک و به‌ظاهر بی‌اهمیت راز موفقیت یا شکست یک تجارت محسوب می‌شود، درحالی‌که صاحبان آن کاملا از چنین نتیجه‌ای غافل هستند.

در طول دوره مدیریت ارتباط با مشتری می‌آموزید همواره به سؤالات و دغدغه‌های مشتریان خود پاسخ دهید و هیچ‌گاه این سؤالات را بی‌جواب نگذارید. همین سؤالات هستند که به مخاطبان‌تان نشان می‌دهد که به آن‌ها اهمیت می‌دهید. حتی همین پاسخ‌ها نیز نیازمند بهره‌مندی از مهارت‌هایی است که شما باید آن‌ها را در قالب دوره مدیریت ارتباط با مشتری بیاموزید. گاهی برخی کلمات چنان تاثیری دارند که آینده تجارت شما را تعیین می‌کنند.

در طول دوره با جدیدترین متدهای برقراری ارتباط با مشتریان مواجه می‌شوید که حتی ممکن ‌است شما را شگفت‌زده کند.

به‌عنوان مثال مدرسان در دوره‌های امروزی به شما می‌آموزند که بهترین روش‌های ارتباطی را در تعامل با مشتریان خود بیابید. درواقع باید راه‌های فراوانی را در حوزه کاری خود مهیا کنید و این فرصت را ایجاد کنید که مخاطبان شما آزادی عمل بسیاری را برای برقراری ارتباط با شما داشته باشند.

به‌طورکلی در طول دوره مدیریت ارتباط با مشتری با مباحث زیر آشنا شده و در آن ماهر می‌شوید:

  • اصول اولیه و مبانی مدیریت؛
  • روش‌های مختلف ارتباط با مشتری؛
  • شناسایی نیازهای مشتریان و دلایل رضایتمندی آن‌ها؛
  • معرفی مدل‌های امروزی مدیریت مشتریان و بررسی معایب و مزایای هر یک؛
  • چگونگی تعامل با مشتریان؛
  • یادگیری نحوه جذب مخاطبان؛
  • مدیریت سؤالات و نظرات کاربران؛
  • نحوه پاسخ‌دهی به شکایات و گلایه‌های مخاطبان.

شاید تمایل داشته باشید پس از گذراندن این دوره کمی دررابطه‌با مدرک ارائه‌شده بدانید.

این دوره معمولا به‌صورت چند ماهه و غیرحضوری برگزار می‌شود. شما پس از طی آن موفق به دریافت مدرکی خواهید شد که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معتبر و امکان استعلام سندیت آن برای شما ممکن ‌است!

این مدرک نه‌تنها در ایران، بلکه در بسیاری از مجامع بین‌‌المللی معتبر است؛ دراین‌صورت امکان بهره‌مندی از مزایای آن در عرصه‌های جهانی وجود دارد. یکی از این مزایا، امکان مهاجرت است. افراد بسیاری از این مدرک برای مهاجرت به کشورهای مختلفی استفاده می‌کنند؛ چراکه اعتبار بالایی از نظر جهانی دارد.

چرا شرکت در دوره مدیریت ارتباط با مشتری توصیه می‌شود؟

اگر شما ازجمله افرادی هستید که با سکونت در شهرستان‌های مختلف، امکان رفت‌و‌آمد به تهران برای دریافت این آموزش‌های تخصصی را ندارید، با شرکت در این دوره غیرحضوری این فرصت طلایی را در اختیار خواهید داشت تا از تجارب و آموزه‌های اساتید پایتخت بهرمند شوید. در این‌صورت شما از دانش روز دنیا عقب نخواهید ماند و به کسب درآمد‌های بیشتر در تجارت و کسب‌وکار خود می‌پردازید.

جالب ‌است بدانید به ‌علت غیرحضوری بودن دوره مدیریت ارتباط با مشتری، هزینه‌های بسیار کمتری را نسبت به دوره حضوری مشابه می‌پردازید. 

تقریبا تمام تجارت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف باید با اصول اولیه و مفاهیم ارتباط با مشتری آشنایی داشته باشند و بدانند همه چیز یک تجارت مشتریان و مخاطبان آن هستند!

این مشتریان هستند که با حضور فعال خود، کسب‌وکار شما را رونق می‌بخشند و باعث کسب سود و درآمد بیشتر برای شما می‌شوند. بی‌توجهی به ارتباط و تعاملات میان شما و آن‌ها درواقع بی‌توجهی به تجارت شما محسوب می‌شود؛ چراکه در مدت زمان بسیار نزدیکی نتایج آن را در آمارهای فروش خود خواهید دید.

هنوز دیر نشده ‌است و فرصت دارید تجارت بی‌جان خود را با شرکت در دوره مدیریت ارتباط با مشتری، بازیابی کنید و با آموزه‌های جدید خود دوباره آن را بازسازی کنید. این ‌بار کار را اصولی پیش ببرید و مبانی اولیه ارتباط با مشتری را در اولویت کارهای خود قرار دهید.

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم

MBA مخفف  Master of Business Administration، به معنی مدیریت ارشد کسب و کار می باشد.  این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب وکار  برگزارمی شود. MBA در کشورهای توسعه یافته دوره ای شناخته شده و بسیار پرطرفدار برای مدیران و از جمله رشته های گرانقیمت بشمار می رود.

دوره MBA یکی از کامل‌ترین دوره‌ هایی است که در آن از صفر تا صد فعالیت های اجرایی یک شرکت یا سازمان را به مدیران آموزش می دهیم.اگر شما یک مدیر اجرایی، بازاریابی و یا یک کارآفرین هستید و یا قصد دارید در آینده در پست های مدیریتی مشغول به کار شوید، حضور در این دوره جایگاه مناسبی برای شما ایجاد می نماید.این دوره علاوه ‌بر مدیران و صاحبان کسب و کار، کارشناسان IT، مدیران استراتژی و بازاریابی و در نهایت هر فردی که به دنبال یافتن پست های مدیریتی در سازمان و شرکت ها است پیشنهاد می‌شود.

برای شرکت در این دوره نیاز به داشتن مدرک کارشناسی و یا حداقل ۵ سال سوابق مدیریتی می باشد.

افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند علاوه بر فراگیری مهارت های مدیریت اجرایی یک سازمان دولتی یا شرکت تجاری ، گواهینامه ای مبنی بر تخصص ، مهارت و دانش سطح حرفه ای کسب وکار را نیز اخذ میکنند و در این دوره ها به شبکه ای از مدیران و صاحبان کسب وکار که در سطح ملی و بین المللی فعالیت دارند مرتبط خواهند شد.

گواهینامه پایان این دوره که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوی بوده که با هولوگرام رسمی و شماره سریال اختصاصی در وبسایت VOHEC.IR قابل استعلام بوده و قابلیت ترجمه رسمی وزارت دادگستری و امورخارجه را نیز دارا می باشد.

۱
دوره برگزار شده

آرمانی شوید

۱
هیئت علمی
۱ +
سال سابقه
دوره های پیشنهادی
MBA

دوره مدیریت اجرایی MBA

گواهینامه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

گواهینامه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

DBA

دوره مدیریت DBA

گواهینامه داخلی موسسه آرمان

دوره غیرحضوری MBA

گواهینامه داخلی موسسه آرمان