دوره جامع معماری داخلی

دوره جامع معماری داخلی

اطلاعات دوره
مدت زمان دوره: 264 ساعت
طول دوره: 9 ماه
نحوه پرداخت: نقد و اقساط
مدرک: وزارت علوم تحقیقات و فناوری
مدرس دوره: هیئت علمی
نحوه برگزاری: حضوری
شهریه دوره
14,300,000 تومان
توضیحات

دوره معماری داخلی :

دوره معماری داخلی : رشته  معماری با معماری داخلی اگرچه از برخی جنبه‌ها شباهت دارند، اما از یکدیگر متفاوت هستند، معماری داخلی به ساخت فرم و شکل فضایی محیط داخلی ساختمان می‌پردازد.

بنا‌ را بر آن می‌گذارد که محیط داخلی ساختمان‌ و مجتمع‌ها را به‌بهترین نحو ممکن طراحی یا بازسازی نماید. این درحالی‌است که معماری ، فنی است که به طراحی و ساخت کلی ساختمان‌ها می‌پردازد.اما هر زمان که بحث از فرم و زیبایی قسمت‌های داخلی ساختمان و شکل فضایی درون آن می‌رسد، معماران داخلی دست به‌کار می‌شوند.

اگر  علاقه‌مند به فعالیت  در بخش طراحی‌ داخلی ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و حتی فروشگاه‌ها هستید، رشته معماری داخلی و دکوراسیون برای شما ایده‌آل است.

بیشتر بخوانید : دوره دکوراسیون داخلی

معماری داخلی و دکوراسیون  جزو عناوین شغلی است. که در سال های اخیر به خاطر بازار کار خوب و پررونق خود توانسته است. بسیاری از فعالان این حوزه را به سطح بالایی از رضایت شغلی برساند. و یکی از انتخاب ها برای کسانی باشد که به دنبال تضمین آینده شغلی خود هستند.

شما نیز می توانید با صرف کمترین هزینه و سرمایه ، با شرکت در این دوره و دکوراسیون آینده شغلی خود را تضمین نمایید. و  برای داشتن شغلی با وجهه اجتماعی خوب و همچنین درآمد عالی و بازار کار پر رونق  دغدغه نداشته باشید.

 

♦ دوره معماری داخلی آرمان :


شما می توانید جهت یادگیری معماری داخلی  به دو شیوه قبولی در کنکور و یا حضور در دوره های کوتاه مدت مهارتی- کاربردی در موسسات آموزش عالی معتبر تحت نظارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری اقدام نمایید. که بی شک هر کدام از این انتخابها شرایط و مزایای خاص خود را داراست. و شما بایستی بر اساس وضعیت خود یکی از این دو مسیر را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید : موضوع پایان نامه ارشد معماری داخلی

دپارتمان معماری داخلی موسسه آموزش عالی آرمان از سال 1387 تاسیس گردیده است. و با تکیه بر تجارب اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبر داخل و خارج از کشور اقدام به برنامه ریزی و تدوین دوره معماری داخلی و دکوراسیون را بر اساس نیاز بازار کار داخل نموده است .

دوره طراحی و معماری داخلی موسسه آموزش عالی آرمان طی 2 سطح و بیش از 300 ساعت آموزشی به علاقمندان ارائه می شود.

سرفصلهای دوره معماری داخلی آرمان بی شک یکی از کاملترین سرفصلهای این حوزه می باشد. به شکلی که هر فردی که در این دوره شرکت می نماید تمام مهارتهایی که یک معمار داخلی نیاز دارد را به خوبی می آموزد.

شرکت کنندگان در این دوره در سطح اول دروس پایه شامل رنگ شناسی ، نقشه کشی و ترسیم فنی ، شناخت مواد و مصالح ،طراحی دست آزاد (اسکیس و راندو)  و سبک شناسی را می آموزند. با اتمام دروس این سطح ، دروس مهارتی و تخصصی سطح دو به دانشپذیران ارایه می شود.

که شامل کاربرد نرم افزار در معماری داخلی،طراحی فضاهای مسکونی ، اداری ،تجاری و نمایشگاهی و همچنین متره و برآورد. به صورت حرفه ای خواهد بود و فارغ التحصیلان پس از ارائه ژوژمان ، گواهینامه معماری داخلی دریافت خواهند نمود.

» خاطر نشان می شود آن دسته از دانشپذیرانی که فقط سطح اول را گذرانده باشند ، می توانند با درخواست کتبی گواهینامه دکوراسیون داخلی را دریافت نمایند .

بیشتر بخوانید : درآمد معماری داخلی در ایران و جهان

♦ توانایی کسب شده در انتهای دوره معماری داخلی :

  • طراحی و بازسازی فضاهای مسکونی تجاری ، اداری و نمایشگاهی .
  • طراحی فضاها با نرم افزار های روز معماری .
  • تکنیک های اخذ و به اتمام رساندن پروژه های طراحی داخلی .
  • مدیریت رنگ و نور در فضاهای داخلی .
  • آشنایی با انواع سبک های طراحی داخلی .

♦ پیش نیازهای دوره معماری داخلی :

از آن جایی که دوره جامع معماری داخلی مباحث را از صفر تا صد به شرکت کنندگان آموزش می دهد. حتی افرادی که هیچ پیش زمینه ای  ندارند. نیز می توانند در این دوره شرکت کرده و در پایان به یک معمار داخلی حرفه ای تبدیل شوند. بنابراین اگر تازه با این رشته آشنا شده اید و به آن علاقه پیدا کرده اید. می توانید، با خیالی آسوده و بدون  هیچ نگرانی در این دوره ثبت نام نمایید.

♦ مزایای دوره جامع معماری داخلی:

⇐ تدریس توسط اساتید مجرب:


یکی از مهم ترین مزیت های شرکت در دوره جامع معماری داخلی آرمان ، آموزش توسط اساتید تراز اول کشور می باشد. اساتید موسسه آرمان با تجربه بالای خود، مباحث را به خوبی به هنرجویان تعلیم میدهند.و در صورت وجود ابهام و یا اشکالی برای هنرجو، اقدام به رفع آن می نمایند.

⇐ آموزش تخصصی در سایت موسسه:


از دیگر مزایایی که این موسسه را از اکثر موسسات آموزشی دیگر متفاوت می سازد آموزش در سایت تجهیز شده در موسسه می باشد. به دلیل وجود این ویژگی دیگر نیازی نیست.شرکت کنندگان لپ تاپ تهیه کرده و آن را با خود به آموزشگاه بیاورند، بلکه به سادگی می توانید. از کامپیوترهای مجهزی که در سایت وجود دارد استفاده نمایید.

⇐ پشتیبانی آموزشی توسط اساتید :


مزیت بعدی در رابطه با پشتیبانی این آموزشگاه می باشد. به نحوی که حتی پس از پایان دوره هنرجویان می توانند از پشتیبانی اساتید بهره مند شوند.

⇐ امکان پرداخت اقساطی شهریه :


امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی و با ارائه چک ، ویژگی دیگری است که موسسه آرمان را از سایر موسسات متمایز می نماید .

⇐ بازدید های بیرون از موسسه :


از جذابیتهای دوره میتوان به برگزاری تورها و بازدیدهای بیرون از مجموعه اشاره کرد. به نحوی که در صورت لزوم، اساتید، تعدادی از جلسات را در محل پروژه های واقعی برگزار می نمایند. تا هنرجویان مباحث را به صورت کاربردی بیاموزند.

⇐ گواهینامه دوره :


در پایان دوره نیز هنرجو پس از شرکت در ژوژمان پایان دوره  موفق به اخذ مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که معتبر ترین مدرک معماری داخلی در داخل و خارج از کشور می باشد، نایل می آیند .

⇐ آموزش های تخصصی :


مزیت مهمی که شامل حال شرکت کنندگان دوره جامع معماری داخلی می شود.یادگیری مباحثی است که در دانشگاه به آن پرداخته نمی شود. به دلیل محدود بودن زمان اختصاص یافته به برخی دروس در دانشگاه ها امکان پرداختن به آن ها نیست و همین موضوع باعث می شود. دانشجویان در برخی موارد اطلاعات کافی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید : مهارت‌های یک طراح دکوراسیون داخلی

♦ مخاطبان دوره معماری داخلی :

در دوره معماری داخلی و دکوراسیون موسسه آموزش عالی آرمان سعی شده است.که تمام مطالب و مهارتهای مورد نیاز یک طراح داخلی را پیش بینی نموده و مطالب آموزشی را از پایه به شرکت کنندگان منتقل نماید .

ممکن است بسیاری از شرکت کنندگان این دوره ، دانش یا تجربه کاری قبلی در این زمینه نداشته باشند. که جای نگرانی نیست و می توانند با شرکت در دوره جامع معماری داخلی  توانایی های مورد نیاز خود را کسب نمایند .

علاوه بر مخاطبان غیر مرتبط ، همواره در طول فعالیت خود شاهد حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان معماری ، عمران و… بوده ایم. که به دلیل ضعف علمی و عدم کاربردی بودن آموزشهای خود در دانشگاه ترجیح به شرکت در دوره معماری داخلی موسسه آرمان را داشته اند. تا بتوانند بر اساس آموزشهای دریافتی، مزیت رقابتی نسبت به سایر همکاران خود در جذب شدن به بازار کار را داشته باشند .

دوره معماری داخلی و دکوراسیون به شیوه ای طراحی شده است.که همه افراد حتی بدون داشتن کمترین اطلاعات در این خصوص امکان شرکت در این دوره را دارند.

♦ بازار کار دوره جامع معماری داخلی :


امروزه عموم مردم به اهمیت معماری داخلی و تاثیر آن در زیباسازی فضای ساختمان پی برده اند. در نتیجه این حرفه بازار کار بسیار مناسبی دارا می باشد.
افراد می توانند در آزمون های استخدامی شرکت ها و دفاتر مرتبط با طراحی داخلی شرکت کرده و یا وارد بازار کار آزاد شوند . در هر صورت با شرکت در دوره معماری داخلی از نظر دانش هیچ کمبودی نسبت به فارغ التحصیلان دانشگاهی نخواهند داشت.و اگر از خلاقیت بالایی برخوردار باشند. به سادگی  درآمد بسیار بالایی را کسب خواهند نمود؛ بنابراین می توانیم بگوییم. وقتی که هنرجو در این دوره شرکت کرده و فارغ التحصیل شود، با استفاده از دانش و خلاقیت (و البته نمونه کارهایی که هنگام شرکت در دوره آموزش طراحی داخلی موسسه آرمان تهیه می کند) می تواند شغلی مناسب پیدا کرده و آینده خود را تضمین کند.

بیشتر بخوانید : معماری داخلی فضاهای تجاری

2.2/5 - (5 امتیاز)
سرفصل ها
  • رنگ شناسی
  • نقشه کشی و ترسیم فنی
  • طراحی دست آزاد(اسکیس و راندو)
  • شناخت مواد و مصالح
  • سبک شناسی 
  • کاربرد نرم افزار در معماری داخلی 
  • طراحی داخلی فضای مسکونی ، اداری ، تجاری و نمایشگاهی
  • متره و برآورد
سوالات متداول

خیر به دلیل آموزش از پایه دوره معماری نیازی به زمینه قبلی ندارید.

بله در دوره جامع معماری داخلی و دکوراسیون تمامی اصول مربوط به دکوراسیون و چیدمان آموزش داده خواهد شد.

خیر نیاز به تجهیزات خاصی ندارید و مجموعه آموزش عالی ارمان مجهز به پیشرفته ترین سایت های کامپیوتری میباشد و نیازی به همراه داشتن کامپیوتر شخصی ندارید

بله در پایان دوره مدرک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری با قابلیت تایید و ترجمه قوه قضاییه را دریافت می کنید
گواهینامه پایان دوره

موسسه آرمان به فارغ التحصیلان خود مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه و تایید قوه قضاییه ارائه می نماید که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز دارای اعتبار می باشد .

خاطرنشان می شود فارغ التحصیلان می توانند جهت استعلام گواهینامه خود با وارد کردن بارکد درج شده در روی گواهینامه در سایت https://heis.msrt.ir نسبت به اصالت گواهینامه خود اقدام نمایند.
 لازم به ذکر است طبق تاییدیه های اخذ شده موسسه آموزش عالی آرمان از مجموعه علمی پژوهشی Wes کانادا مدارک این موسسه برای متقاضایان مهاجرت قابل ارزیابی خواهد بود.

تقویم آموزشی

دوره جامع معماری داخلی و دکوراسیون در حال حاضر در روز و ساعات زیر در حال ثبت نام است ،  شما می توانید جهت پیش ثبت نام و دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه ثبت شده است.
  1. سلام، من فارغ التحصيل سال٩٣-٩٢ از موسسه هستم،
    مدركم رو از موسسه دريافت نكردم، ميخواستم بدونم كه مدركم در موسسه موجود هست كه مراجعه كنم.ممنونم ازتون?
    به نام سمانه سميعي

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان، شماره تماس خود را وارد کنید

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .